"Θα το δει ο ΟΣΕ αν είναι να ξεκινήσει 1η Απρίλη το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μαζί με την Hellenic Train. Σήμερα ήταν να ξεκινήσουν και τα δρομολόγια για το Κιάτο, αλλά αυτό δεν έχει καταστεί εφικτό μέχρι στιγμής", ανέφερε ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών
Υπενθυμίζεται ότι για σήμερα 27/3, είχε ανακοινωθεί η επανεκκίνηση (επιπλέον) του Προαστιακού Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο.
Οι σιδηροδρομικοί ζητούν την απόλυτη διασφάλιση για την άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου και μάλιστα, οι μηχανοδηγοί ζητούν επικοινωνία μέσα στις σήραγγες, επαρκή φωτισμό και μεέτρα πυροπροστασίας.
Μάλιστα, στα δρομολόγια που δεν πρόκειται να διεξαχθούν για τον ίδιο λόγο είναι και αυτά του Intercity Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Όπως ανέφερε μιλώντας στο mega ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γ. Κοκκινάκης, «θα το δει ο ΟΣΕ αν είναι να ξεκινήσει 1η Απρίλη το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Θα το δει ο ΟΣΕ μαζί με την Hellenic Train. Σήμερα ήταν να ξεκινήσουν και τα δρομολόγια για το Κιάτο, αλλά αυτό δεν έχει καταστεί εφικτό μέχρι στιγμής γιατί υπάρχουν κάποια προβλήματα από την Hellenic Train. Ο ΟΣΕ έχει κάνει τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει».
Πρόσθεσε ότι «σύμφωνα με το χαρτί που έχω στα χέρια μου, είναι από τον ΟΣΕ, από τη διεύθυνση κυκλοφορίας, που έχουν ξεκινήσει από τις 22 του μήνα και γίνονται εργασίες συντήρησης στο τμήμα της ηλεκτρικής έλξης μεταξύ Λιοσίων μέχρι το Κιάτο. Δυστυχώς όταν μένει ανενεργό ένα δίκτυο γίνονται και πολλές δολιοφθορές. Την 25η Μαρτίου κάποιοι έκλεψαν καλώδια απ΄ το Ζευγολατιό μέχρι το Κιάτο. Αμέσως η υπηρεσία ενήργησε και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα», ενώ σημείωσε πως ένα τμήμα , όπως ο ΟΣΕ, είναι 2.500 χιλιόμετρα και είναι αδύνατο να φυλάσσεται ολόκληρο.
Κληθείς να απαντήσει γιατί δεν μπαίνουν και άλλα δρομολόγια, ο κ. Κοκκινάκης είπε πως αυτό το γνωρίζει η Hellenic Train.
Συμπλήρωσε ότι «ο ΟΣΕ είχε κάνει τις χαράξεις είχε βγάλει τα δρομολόγια, είχε βάλει μείωση ταχύτητας, είχε βάλει 2 σταθμάρχες στα Μέγαρα, ίσως να είναι το πρόβλημα με τα τούνελ. Έχουμε συνολικά 5 τούνελ από το Κιάτο μέχρι το ΣΚΑ, που είναι στους Αγίους Θεοδώρους δύο τούνελ, έχουμε 2 τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ένα στην Ευταξία. Έχουν γίνει δοκιμές και με το Tetra, και το VHF και με το GSMR και όλα λειτουργούν».
«Μέσα στα τούνελ θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και για τα φώτα που δεν έχουν μέσα, και οι εξαεριστήρες όλα θα ετοιμαστούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το Intercity είναι θέμα της Hellenic Train», κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών