Το «μπαλάκι» ευθυνών αλλάζει τερέν διαρκώς.
Σοβαρό κενό έχει προκύψει σχετικά με την πρωτοβουλία για το ζήτημα του «μπαζώματος» του σημείου όπου συνέβη του σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Το «μπαλάκι» ευθυνών αλλάζει τερέν διαρκώς. Μετά την δήλωση στη Βουλή του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας, Χρήστου Τριαντόπουλου, σύμφωνα με την οποία οι αρμόδιοι που συμμετείχαν στο συντονιστικό, έπειτα από αίτημα της Πυροσβεστικής αποφάσισαν τις παρεμβάσεις βάσει του ειδικού σχεδίου των ανθρωπίνων απωλειών, ήρθε η διάψευση από τον Συντονιστή της Πυροσβεστικής.
Με βάση νεότερες πληροφορίες που βασίζονται σε καταθέσεις στην πταισματοδίκη Λάρισας, Αστυνομία και Πυροσβεστική αποφάσισαν την απομάκρυνση των βαγονιών και τη διαμόρφωση με σκαπτικά μηχανήματα του χώρου του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Η «Καθημερινή» επικαλείται αξιωματούχους με γνώση του θέματος και υποστηρίζει ότι αυτό κατέθεσαν τον Ιανουάριο του 2024 οι χειριστές σκαπτικών μηχανημάτων. Προηγουμένως την Αστυνομία είχαν υποδείξει ως υπέυθυνη για τη διαχείριση του χώρου του δυστυχήματος οι επικεφαλής της Hellenic Train και του ΟΣΕ, Μαουρίτσιο Καποτόρτο και Παναγιώτης Τερεζάκης.
«Πήγα το απόγευμα την πρώτη μέρα μετά το ατύχημα, και με την καθοδήγηση της Πυροσβεστικής ρίχναμε χαλίκια, για να πατήσει ο γερανός επειδή δεν είχε πρόσβαση λόγω της λάσπης προκειμένου να πάρει τα βαγόνια το τρένου», κατέθεσε στις 18 Ιανουαρίου χειριστής γκρέιντερ σύμφωνα με την «Καθημερινή» .
«Πριν πατήσει ο γερανός εμείς καθαρίσαμε ένα χώρο πλατεία, αριστερά από το ατύχημα προς τον ελαιώνα, και ρίξαμε χαλίκια για να πατήσει ο γερανός και ό,τ ιβγάλει να το πάει συνοδεία στο Κουλούρι», πρόσθεσε.
Τέσσερις μέρες αργότερα, 22 Ιανουαρίου, στην πταισματοδίκη Λάρισας κατέθεσε ένας ακόμη χειριστής σκαπτικού μηχανήματος που μετείχε στις χωματουργικές διαδικασίες.
Εν τω μεταξύ 1,307,953 πολίτες έχουν υπογράψει το διαδικτυακό κάλεσμα-καταπέλτη για την απόδοση ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα και άρση της βουλευτικής ασυλίας.
www.bankingnews.gr
Το «μπαλάκι» ευθυνών αλλάζει τερέν διαρκώς. Μετά την δήλωση στη Βουλή του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας, Χρήστου Τριαντόπουλου, σύμφωνα με την οποία οι αρμόδιοι που συμμετείχαν στο συντονιστικό, έπειτα από αίτημα της Πυροσβεστικής αποφάσισαν τις παρεμβάσεις βάσει του ειδικού σχεδίου των ανθρωπίνων απωλειών, ήρθε η διάψευση από τον Συντονιστή της Πυροσβεστικής.
Με βάση νεότερες πληροφορίες που βασίζονται σε καταθέσεις στην πταισματοδίκη Λάρισας, Αστυνομία και Πυροσβεστική αποφάσισαν την απομάκρυνση των βαγονιών και τη διαμόρφωση με σκαπτικά μηχανήματα του χώρου του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Η «Καθημερινή» επικαλείται αξιωματούχους με γνώση του θέματος και υποστηρίζει ότι αυτό κατέθεσαν τον Ιανουάριο του 2024 οι χειριστές σκαπτικών μηχανημάτων. Προηγουμένως την Αστυνομία είχαν υποδείξει ως υπέυθυνη για τη διαχείριση του χώρου του δυστυχήματος οι επικεφαλής της Hellenic Train και του ΟΣΕ, Μαουρίτσιο Καποτόρτο και Παναγιώτης Τερεζάκης.
«Πήγα το απόγευμα την πρώτη μέρα μετά το ατύχημα, και με την καθοδήγηση της Πυροσβεστικής ρίχναμε χαλίκια, για να πατήσει ο γερανός επειδή δεν είχε πρόσβαση λόγω της λάσπης προκειμένου να πάρει τα βαγόνια το τρένου», κατέθεσε στις 18 Ιανουαρίου χειριστής γκρέιντερ σύμφωνα με την «Καθημερινή» .
«Πριν πατήσει ο γερανός εμείς καθαρίσαμε ένα χώρο πλατεία, αριστερά από το ατύχημα προς τον ελαιώνα, και ρίξαμε χαλίκια για να πατήσει ο γερανός και ό,τ ιβγάλει να το πάει συνοδεία στο Κουλούρι», πρόσθεσε.
Τέσσερις μέρες αργότερα, 22 Ιανουαρίου, στην πταισματοδίκη Λάρισας κατέθεσε ένας ακόμη χειριστής σκαπτικού μηχανήματος που μετείχε στις χωματουργικές διαδικασίες.
Εν τω μεταξύ 1,307,953 πολίτες έχουν υπογράψει το διαδικτυακό κάλεσμα-καταπέλτη για την απόδοση ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα και άρση της βουλευτικής ασυλίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών