«Είναι ευθύνη της Περιφέρειας η τουριστική ανάπτυξη της Αττικής. Γιατί κανείς δεν ξέρει την Αττική όσο εμείς», σημείωσε χαρακτηριστικά o Ν. Χαρδαλιάς
Το όραμά του για την τουριστική ανάπτυξη της Αττικής, μέσα από το rebranding της Περιφέρειας ως «Greater Athens Region» παρουσίασε ο Περιφερειάρχης, Νίκος Χαρδαλιάς.
Ο κ. Χαρδαλιάς σε άρθρο του στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» διευκρίνισε ότι στοχεύει σε μια Αττική «δυναμική και ενεργά παρούσα» στο εθνικό στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης, αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα της Αθήνας, της «παγκόσμιας σταρ του Ελληνικού τουρισμού» ως βασικό στρατηγικό πλεονέκτημα.
Όπως υπογράμμισε, με αυτόν τον τρόπο προωθείται μια οργανωμένη επικοινωνιακή καμπάνια «που επανασυστήνει τον τόπο μας» , σημειώνοντας πως «αντί να μιλάμε για την Αττική και να εννοούμε την Αθήνα, στο εξής θα μιλάμε για την Αθήνα και θα εννοούμε ολόκληρη την Αττική».
Στόχος αυτής της πολιτικής, όπως τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, είναι να αναδειχθεί αποτελεσματικά ο φυσικός και πολιτιστικός πλούτος όλης της Αττικής, αλλά και τα αξιοθέατα κάθε σημείου της, πάντα σε σύνδεση με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, την οινογνωσία, τον αθλητισμό και τη διασκέδαση.
«Είναι ευθύνη της Περιφέρειας η τουριστική ανάπτυξη της Αττικής. Γιατί κανείς δεν ξέρει την Αττική όσο εμείς», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στην κατεύθυνση αυτή, έχει ήδη αρχίσει η αναδιοργάνωση των εσωτερικών υπηρεσιών της Περιφέρειας, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα στέρεο υπόβαθρο για την τουριστική αξιοποίηση της Αττικής.
«Το στοίχημα πλέον για εμάς είναι πολλαπλό: Εξωστρέφεια, rebranding, στρατηγικό πλαίσιο, υποδομές. Ο τουρισμός είναι μία από τις μεγάλες προκλήσεις και δικό μου προσωπικό στοίχημα που θα κερδηθεί. Για την Ελλάδα και κάθε συμπολίτη μας» κατέληξε ο κ. Χαρδαλιάς.
www.bankingnews.gr
Ο κ. Χαρδαλιάς σε άρθρο του στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» διευκρίνισε ότι στοχεύει σε μια Αττική «δυναμική και ενεργά παρούσα» στο εθνικό στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης, αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα της Αθήνας, της «παγκόσμιας σταρ του Ελληνικού τουρισμού» ως βασικό στρατηγικό πλεονέκτημα.
Όπως υπογράμμισε, με αυτόν τον τρόπο προωθείται μια οργανωμένη επικοινωνιακή καμπάνια «που επανασυστήνει τον τόπο μας» , σημειώνοντας πως «αντί να μιλάμε για την Αττική και να εννοούμε την Αθήνα, στο εξής θα μιλάμε για την Αθήνα και θα εννοούμε ολόκληρη την Αττική».
Στόχος αυτής της πολιτικής, όπως τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, είναι να αναδειχθεί αποτελεσματικά ο φυσικός και πολιτιστικός πλούτος όλης της Αττικής, αλλά και τα αξιοθέατα κάθε σημείου της, πάντα σε σύνδεση με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, την οινογνωσία, τον αθλητισμό και τη διασκέδαση.
«Είναι ευθύνη της Περιφέρειας η τουριστική ανάπτυξη της Αττικής. Γιατί κανείς δεν ξέρει την Αττική όσο εμείς», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στην κατεύθυνση αυτή, έχει ήδη αρχίσει η αναδιοργάνωση των εσωτερικών υπηρεσιών της Περιφέρειας, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα στέρεο υπόβαθρο για την τουριστική αξιοποίηση της Αττικής.
«Το στοίχημα πλέον για εμάς είναι πολλαπλό: Εξωστρέφεια, rebranding, στρατηγικό πλαίσιο, υποδομές. Ο τουρισμός είναι μία από τις μεγάλες προκλήσεις και δικό μου προσωπικό στοίχημα που θα κερδηθεί. Για την Ελλάδα και κάθε συμπολίτη μας» κατέληξε ο κ. Χαρδαλιάς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών