Τί αναφέρε το έγγραφο
Συγκεκριμένα, η ΡΑΣ αποφάσισε:
*Να αφαιρέθούν τα τμήματα της σιδηροδρομικής υποδομής «Λάρισα – Βόλος», «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» και του κλάδου ανόδου «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος», από το πεδίο εφαρμογής της χορηγηθείσας, υπ. αριθμ. Αναγνώρισης EL 21 2022 0001 επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας ΔΥ, διότι δεν λειτουργούν, λόγω ουσιωδών μεταβολών στα υποσυστήματα υποδομής, και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης εξαιτίας των κακοκαιριών DANIEL και ELIAS.
*Να αφαιρεθεί το τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής «Έδεσσα – Φλώρινα» από το πεδίο εφαρμογής της χορηγηθείσας, υπ. αριθμ. Αναγνώρισης EL 21 2022 0001 επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας ΔΥ, διότι δεν λειτουργεί εξαιτίας προβλημάτων επικοινωνίας.
*Τη λήψη επιπλέον μέτρων από τον ΟΣΕ (π.χ. στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες ανά βάρδια κ.α.), και την υποβολή στην Αρχή σχεδίου δράσης, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 1078/2012 για την κυκλοφορία στον κλάδου καθόδου του τμήματος «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος» το αργότερο έως 15- 07-2024.
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων απέρριψε επίσης την αίτηση επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας του ΔΥ ΟΣΕ, η οποία ζητήθηκε από τη ΡΑΣ και υποβλήθηκε από τον ΟΣΕ, λόγω ουσιωδών μεταβολών στα υποσυστήματα, υποδομής, σηματοδότησης και ενέργειας που προκλήθηκαν εξαιτίας των κακοκαιριών DANIEL και ELIAS διότι ο ΟΣΕ:
*Δεν προσκόμισε τις αιτηθείσες από τη ΡΑΣ πληροφορίες/έγγραφα, επισυναπτόμενα στην αίτησή του, τα οποία απαιτούνται
*Δεν κατέθεσε παράβολο τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ για ουσιώδη επικαιροποίηση έγκρισης ασφάλειας
Το έγγραφο:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών