Όπως διαπιστώνει ο πρόεδρος ΕΕΑ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη για στροφή προς την εξωστρέφεια
Συνεχείς επαφές με τη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα έχει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Όπως διαπιστώνει ο πρόεδρος ΕΕΑ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη για στροφή προς την εξωστρέφεια, προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγές τους.
Το ΕΕΑ κάλεσε τον προηγούμενο μήνα στην Ελλάδα τους εκπροσώπους της Alibaba, σε μία προσπάθεια να ανοίξει ο δρόμος για εξαγωγών των Ελλήνων επιχειρηματιών στην αναπτυσσόμενη κινέζικη αγορά.
«Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ως εκφραστής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα -έχουμε ως μέλη τυπικά 250.000, ουσιαστικά κάπου 150.000- θέλει να βρει τον τρόπο καταρχήν να υπάρχει συνεργασία αυτών των επιχειρήσεων με την μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα που λειτουργεί μόνο στην Κίνα.
Το σχήμα λειτουργεί ως εξής:
Τα προϊόντα μπαίνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Alibaba.
Στη συνέχεια, εφόσον το προϊόν αρχίζει να έχει ενδιαφέρον πηγαίνει σε αποθήκες στη Σαγκάη και στο Πεκίνο και από εκεί αγοράζει ο τελικός καταναλωτής στην Κίνα.
Τα προϊόντα μπορούν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας να βρεθούν σε 430 εκατ. καταναλωτές ηλικίας από 15 έως 40 χρόνων, οι οποίοι κατά 80% αγοράζουν μέσω κινητού τηλεφώνου», δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
www.bankingnews.gr
Όπως διαπιστώνει ο πρόεδρος ΕΕΑ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη για στροφή προς την εξωστρέφεια, προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγές τους.
Το ΕΕΑ κάλεσε τον προηγούμενο μήνα στην Ελλάδα τους εκπροσώπους της Alibaba, σε μία προσπάθεια να ανοίξει ο δρόμος για εξαγωγών των Ελλήνων επιχειρηματιών στην αναπτυσσόμενη κινέζικη αγορά.
«Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ως εκφραστής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα -έχουμε ως μέλη τυπικά 250.000, ουσιαστικά κάπου 150.000- θέλει να βρει τον τρόπο καταρχήν να υπάρχει συνεργασία αυτών των επιχειρήσεων με την μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα που λειτουργεί μόνο στην Κίνα.
Το σχήμα λειτουργεί ως εξής:
Τα προϊόντα μπαίνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Alibaba.
Στη συνέχεια, εφόσον το προϊόν αρχίζει να έχει ενδιαφέρον πηγαίνει σε αποθήκες στη Σαγκάη και στο Πεκίνο και από εκεί αγοράζει ο τελικός καταναλωτής στην Κίνα.
Τα προϊόντα μπορούν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας να βρεθούν σε 430 εκατ. καταναλωτές ηλικίας από 15 έως 40 χρόνων, οι οποίοι κατά 80% αγοράζουν μέσω κινητού τηλεφώνου», δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών