Τελευταία Νέα
Οικονομία

Eυκαιρίες και προκλήσεις από το ΑΙ στη διαχείριση οφειλών από τις επιχειρήσεις

Eυκαιρίες και προκλήσεις από το ΑΙ στη διαχείριση οφειλών από τις επιχειρήσεις
Η πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα Ophelos της Intrum αξιοποιεί πλήρως τις καινοτομίες του ΑΙ

Mια win win εμπειρία προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση οφειλών των επιχειρήσεων: βελτιωμένη εξυπηρέτηση για τον οφειλέτη, μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα για την ίδια την επιχείρηση. Το ΑΙ είναι εδώ για να διευκολύνει, ήδη στην Ευρώπη το αξιοποιούν επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων και εφαρμόζεται πλέον και στην Ελλάδα.
Είναι αποκαλυπτικά τα ευρήματα του European Consumer Report 2024 που πραγματοποίησε η Intrum καθώς καταδεικνύουν ότι ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει ότι αισθάνεται πιο άνετα να τακτοποιεί τις οφειλές του μέσω AI-bots και όχι με προσωπική επαφή, λέγοντας χαρακτηριστικά: «οι μηχανές δεν κρίνουν».
Η εμπιστοσύνη των πελατών στα εργαλεία ΑΙ είναι καίρια και η αξιοπιστία αυτών των εργαλείων, όπως και η ενσυναίσθηση που εμπεριέχουν, την ενισχύει περαιτέρω. Στο πλαίσιο αυτό, οι εννέα στις δέκα επιχειρήσεις σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν ή χρησιμοποιούν ήδη ΑΙ λύσεις για τη διαχείριση των πληρωμών, όπως αποτυπώνεται στην ίδια έρευνα.
Η πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα Ophelos της Intrum αξιοποιεί πλήρως τις καινοτομίες του ΑΙ και διατίθεται από τον Όμιλο στην Ελλάδα, το Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία και την Πορτογαλία και σύντομα και σε άλλες χώρες παρουσίας του Ομίλου, αλλάζοντας τα δεδομένα στη διαχείριση οφειλών.
Με την εφαρμογή μοντέλων machine learning, το Ophelos δίνει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης επιλογής της βέλτιστης μεθόδου επικοινωνίας και είσπραξης οφειλών κατά περίπτωση, καθώς και διαχείρισης της όλης διαδικασίας, με ελάχιστη παρουσία έως πλήρη απουσία ανθρώπινης παρεμβολής.
Έτσι επιτυγχάνεται, όπως αποδεικνύεται από την εφαρμογή του εργαλείου σε διαφορετικές αγορές της Ευρώπης, καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία για τον οφειλέτη, ταχύτεροι χρόνοι υλοποίησης και σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα.
Photo_2_2_1.jpg
To Οphelos βοηθά τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς σε μια από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν, τη διαχείριση των απαιτήσεων που έχουν από πελάτες τους, είτε σε B2B είτε σε B2C επίπεδο, καθώς η διαδικασία είσπραξης μπορεί να διαταράξει τις υφιστάμενες εμπορικές σχέσεις.
Με τη χρήση machine learning, η πλατφόρμα καθοδηγεί αυτόματα τους πελάτες προς την καταλληλότερη λύση, επιτρέποντας την ομαλή διαχείριση μεγάλου όγκου απαιτήσεων με ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση.
Παράλληλα, προσφέρει στις επιχειρήσεις άμεση πληροφόρηση για τις προτιμήσεις των πελατών και την πρόοδο διευθέτησης οφειλών, επιτρέποντας πιο «έξυπνες» αποφάσεις.
Το Ophelos διασφαλίζει μια εμπειρία αντίστοιχη με τον τρόπο που οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με νέους πελάτες, προσφέροντας πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση.
Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του ΑΙ καθώς και το πλαίσιο που δημιουργεί ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την Τεχνητή Νοημοσύνη, η Intrum διοργανώνει webinar με θέμα  EU AI Act: Συμμόρφωση ή Περιορισμός;
Στο webinar που πραγματοποιείται στις 25 Σεπτεμβρίου θα απαντηθούν, μεταξύ άλλων, ερωτήματα όπως:

  • Είναι ο EU AI Act καταλύτης για ασφαλέστερη καινοτομία ή τροχοπέδη της προόδου;
  • Τι χρειάζεται να κάνουν οι επιχειρήσεις για να συμμορφωθούν;
  • Πώς να προετοιμαστείτε σήμερα χωρίς να χάσετε τη δυναμική σας;

Εγγραφές στο link https://watch.getcontrast.io/videos/ophelos-the-eu-ai-act-compliance-or-constraint/signup

Περισσότερα για την πλατφόρμα Ophelos https://www.intrum.gr/el/businesstobusiness/services/btb/ophelos

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης