Τα πρώτα 250 νέα λεωφορεία αναμένεται να ενταχθούν στους στόλους των δύο πόλεων (Αθήνα και Θεσσαλονλικη) στις αρχές του 2024, σύμφωνα με τον Χρ. Σταϊκούρα
Επίσης, όπως αναφέρει ο κ. Σταϊκούρας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «RealNews», θα μπορεί ο επιβάτης μέσω της ειδικής εφαρμογής, να επιλέξει το φθηνότερο οικονομικό πακέτο που είναι διαθέσιμο, βάσει της πολιτικής κομίστρου του ΟΑΣΑ.
Μάλιστα, ο υπουργός στη συνέντευξή του δεν παραλείπει να αναφερθεί στις αστικές συγκοινωνίες, με αφορμή και τα παράπονα για λεωφορεία χωρίς κλιματιστικά, λέγοντας πως «ουδέποτε ισχυριστήκαμε ότι δεν υπάρχουν ανοιχτά ζητήματα, τα οποία χρήζουν αντιμετώπισης, πέραν της προόδου που έχει σημειωθεί», εξηγώντας πως «τα προβλήματα αυτά, όπως είναι και ο κλιματισμός, εξακολουθούν να υφίστανται εξαιτίας , κυρίως, του γερασμένου στόλου, αφού ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι περίπου τα 19 έτη, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι τα 13 έτη».
Υπογραμμίζει ότι «μέχρι το τέλος του έτους δρομολογούνται η κάλυψη σημαντικού αριθμού κενών θέσεων εργασίας και η προμήθεια νέων οχημάτων μηδενικών ρύπων, ηλεκτρικών και φυσικού αερίου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα πρώτα 250 νέα λεωφορεία αναμένεται να ενταχθούν στους στόλους των δύο πόλεων στις αρχές του 2024. Επίσης, εντός του 2023 θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού προμήθειας επιπλέον 650 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, κυρίως ηλεκτρικών, αργής και ταχείας φόρτισης».
Μετρό
Ακόμη, ο υπουργός σημειώνει ότι στις αρχές του 2024 θα λειτουργήσει το μετρό στη Θεσσαλονίκη με 13 σταθμούς και 18 συρμούς, ενώ θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 300.000 πολίτες.
Για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα , αναφέρει ότι ο πρώτος μετροπόντικας έχει ήδη διανύσει τα πρώτα 30 μέτρα και είναι σε φάση συστηματοποίησης της εκσκαφής, ενώ ο δεύτερος αναμένεται το φθινόπωρο να ξεκινήσει τις εργασίες του.
Δρομολογούμε 188 έργα ύψους 27,6 δισ. ευρώ
«Στο πυρήνα της στρατηγικής μας στόχευσης μέχρι το 2030 βρίσκεται μια δέσμη 188 έργων ύψους 27,6 δισ. ευρώ για σύγρχονες υποδομές και ασφαλείς μεταφορές», υπογραμμίζει ο κ. Σταϊκούρας.
Όπως εξηγεί, πρόκειται για οδικά έργα, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά, υδρευτικά, αρδευτικά, κτιριακά και λιμενικά, καθώς και αεροπορικές υποδομές.
Για τον ΒΟΑΚ, αναφέρει πως έχουν συμβασιοποιηθεί τα τμήματα Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος και χερσόνησος – Νεάπολη και θα ολοκληρωθεί η κατασκευή τους εντός της 4ετίας, ενώ θα ξεκινήσει και η κατασκευή του τμήματος Κίσσαμος- Χανια- Ηράκλειο, αφού αποσφραγιστούν οι φάκελοι των προσφορών, κυρωθεί η σύμβαση στη Βουλή, ληφθούν οι εγκρίσεις από DG COMP και συναφθούν οι δανεικές συμβάσεις εκ μέρους του παραχωρησιούχου.
«Με την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ, η διαδρομή Χανιά – Ηράκλειο θα διανύεται μόλις σε 70 λεπτά, ενώ η διαδρομή Χανιά- Άγιος Νικόλαος σε περίπου 100 λεπτά», συμπληρώνει ο υπουργός.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών