«Η ασφάλεια είναι η βασικότερη προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία της Δημοκρατίας. Θα ενισχύσουμε την αστυνόμευση, θα αυξήσουμε τις πεζές περιπολίες», ανέφερε ο Γ. Οικονόμου
«Για να μειωθεί η κίνηση στην Αθήνα και το Λεκανοπέδιο, χρειάζονται πολλαπλές παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα, χρειάζεται καλύτερη συγκοινωνία, μία αλλαγή κουλτούρας, όπως το να παίρνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο το αυτοκίνητό μας», τόνισε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Οικονόμου, ο οποίος και σημείωσε ότι τις επόμενες ημέρες επιστρέφει ο Δακτύλιος.
Ο κ. Οικονόμου σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά FM» δήλωσε ότι «τις αμέσως επόμενες μέρες, μετά την ολοκλήρωση των αυτοδιοικητικών εκλογών, επιστρέφει και ο Δακτύλιος», αν και «υπάρχουν βέβαια πάντοτε εξαιρέσεις, όπως αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας που δεν εμπεριέχονται στους περιορισμούς του Δακτυλίου, και αυτό ίσως κάποια στιγμή πρέπει να το δούμε».
Εξήγησε ότι «ο Δακτύλιος όταν εισήχθη, δεν έγινε για την κίνηση, αλλά για το νέφος. Έγινε κυρίως για περιβαλλοντικούς λόγους και φτάσαμε στους λόγους της κυκλοφορίας. Συνεπώς, ίσως και εκεί πρέπει κάποια στιγμή να το δούμε αναλόγως. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε επεξεργαστεί σχέδιο για άλλου είδους Δακτύλιο και εφόσον δεν το έχουμε επεξεργαστεί, δεν μπορούμε να το συζητάμε».
Παρεμβάσεις για να αντιμετωπιστεί η κίνηση - Aύξηση 69% στη βεβαίωση παραβάσεων
Το ζήτημα της κίνησης δεν είναι ζήτημα μόνο Τροχαίας, καθώς το αντιμετωπίζουν όλες οι μεγάλες πόλεις και είναι σύνθετο στη διαχείριση, ενώ η λύση του έχει να κάνει με υποδομές, κουλτούρα, συγκοινωνίες, μία σειρά από πράγματα, ανέφερε ο κ. Οικονόμου.
Μίλησε για μία σειρά από παρεμβάσεις για να μειωθεί η ταλαιπωρία που προέρχεται από τυχόν ατυχήματα, βλάβες και ακινητοποιήσεις οχημάτων, όπου εμφανίζονται απίστευτες ουρές μέχρι να οδηγηθούν τα οχήματα στην άκρη του οδοστρώματος, ώστε να ξεκινήσει να αποκαθίσταται σταδιακά η κίνηση.
«Εκεί σχεδιάζουμε μία σειρά από παρεμβάσεις, όπως αυτές με τα γερανοφόρα σε συγκεκριμένα σημεία, για να μειώσουμε τους χρόνους απόκρισης και με μοτοσικλετιστές που ανεβοκατεβαίνουν τα ρεύματα για άμεσες παρεμβάσεις και έγκαιρη ενημέρωση. Χρειάζεται εντονότερη παρουσία τροχονόμων, σε περισσότερα σημεία, γιατί, όσο περισσότεροι υπάρχουν, μπορούν να τραβήξουν την κίνηση, να διευκολύνουν και να κάνουν μικρές παρεμβάσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις κάνουν μεγάλες διαφορές.
Ενισχύσαμε την Τροχαία Αττικής με 50 άτομα και προσθέτουμε άλλα 15-18 το επόμενο διάστημα. Για αυτό και παρατηρεί ο κόσμος πιο πολλούς τροχονόμους σε πιο πολλά σημεία και του κέντρου, όχι μόνο στον Κηφισό. Από εκεί και πέρα έχουμε ξεκινήσει ένα σχέδιο παρεμβάσεων με σκοπό να αντιμετωπίσουμε βασικές αιτίες που δημιουργούν μποτιλιάρισμα και αυξάνουν την ταλαιπωρία», με το παράνομο παρκάρισμα και το διπλοπαρκάρισμα να είναι δύο από τα πιο χαρακτηριστικά, πρόσθεσε.
Σημείωσε δε, πως έχει αυξηθεί κατά 69% η επίδοση/καταγραφή παραβάσεων στην Αττική από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο του 2023, λέγοντας ότι «δεν μπορεί ο καθένας, όσο κι αν διευκολύνεται και βολεύεται, να ανάβει τα αλάρμ, να παρατά το αυτοκίνητό του για να κάνει τη δουλειά του 5-10 λεπτά, να πάρει τον καφέ του, και πίσω οι ουρές να φτάνουν χιλιόμετρα στον δρόμο και οι δρόμοι δύο και τριών λωρίδων να καταντούν να είναι μισή λωρίδα το κάθε ρεύμα».
Ασφάλεια και ενίσχυση της αστυνόμευσης
Ακόμη, ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι «η ασφάλεια είναι η βασικότερη προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία της Δημοκρατίας. Θα ενισχύσουμε την αστυνόμευση, θα αυξήσουμε τις πεζές περιπολίες», ενώ «στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, σε περιοχές που παλαιότερα είχαμε εγκληματικότητα κλοπών, εκεί που υπάρχει πολύς κόσμος, δείχνουμε μέριμνα».
«Ένας σχεδιασμός που έχουμε κάνει για εντονότερη αστυνόμευση, αρχίζει και αποδίδει σε συνδυασμό και με τις ομάδες ΔΙ.ΑΣ. και Ο.Π.Κ.Ε.. Όλο αυτό είναι ένα κομμάτι που συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική μας, ενίσχυσης της αστυνομικής παρουσίας στο πεδίο, μέσω ενός αναπροσανατολισμού του δυναμικού. Βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση της εντολής του Πρωθυπουργού για απομάκρυνση αστυνομικών από φυλάξεις στόχων, έτσι ώστε να επανέλθουν στο πεδίο και να ενισχύσουμε κρίσιμες υπηρεσίες. Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε τους πρώτους 1.500 που θα γυρίσουν στο πεδίο και αρχές του έτους θα προστεθούν άλλοι 1.000. Ήδη έχουν εκδοθεί κάποια εκατοντάδες φύλλα πορείας», συμπλήρωσε ο υπουργός.
www.bankingnews.gr
Ο κ. Οικονόμου σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά FM» δήλωσε ότι «τις αμέσως επόμενες μέρες, μετά την ολοκλήρωση των αυτοδιοικητικών εκλογών, επιστρέφει και ο Δακτύλιος», αν και «υπάρχουν βέβαια πάντοτε εξαιρέσεις, όπως αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας που δεν εμπεριέχονται στους περιορισμούς του Δακτυλίου, και αυτό ίσως κάποια στιγμή πρέπει να το δούμε».
Εξήγησε ότι «ο Δακτύλιος όταν εισήχθη, δεν έγινε για την κίνηση, αλλά για το νέφος. Έγινε κυρίως για περιβαλλοντικούς λόγους και φτάσαμε στους λόγους της κυκλοφορίας. Συνεπώς, ίσως και εκεί πρέπει κάποια στιγμή να το δούμε αναλόγως. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε επεξεργαστεί σχέδιο για άλλου είδους Δακτύλιο και εφόσον δεν το έχουμε επεξεργαστεί, δεν μπορούμε να το συζητάμε».
Παρεμβάσεις για να αντιμετωπιστεί η κίνηση - Aύξηση 69% στη βεβαίωση παραβάσεων
Το ζήτημα της κίνησης δεν είναι ζήτημα μόνο Τροχαίας, καθώς το αντιμετωπίζουν όλες οι μεγάλες πόλεις και είναι σύνθετο στη διαχείριση, ενώ η λύση του έχει να κάνει με υποδομές, κουλτούρα, συγκοινωνίες, μία σειρά από πράγματα, ανέφερε ο κ. Οικονόμου.
Μίλησε για μία σειρά από παρεμβάσεις για να μειωθεί η ταλαιπωρία που προέρχεται από τυχόν ατυχήματα, βλάβες και ακινητοποιήσεις οχημάτων, όπου εμφανίζονται απίστευτες ουρές μέχρι να οδηγηθούν τα οχήματα στην άκρη του οδοστρώματος, ώστε να ξεκινήσει να αποκαθίσταται σταδιακά η κίνηση.
«Εκεί σχεδιάζουμε μία σειρά από παρεμβάσεις, όπως αυτές με τα γερανοφόρα σε συγκεκριμένα σημεία, για να μειώσουμε τους χρόνους απόκρισης και με μοτοσικλετιστές που ανεβοκατεβαίνουν τα ρεύματα για άμεσες παρεμβάσεις και έγκαιρη ενημέρωση. Χρειάζεται εντονότερη παρουσία τροχονόμων, σε περισσότερα σημεία, γιατί, όσο περισσότεροι υπάρχουν, μπορούν να τραβήξουν την κίνηση, να διευκολύνουν και να κάνουν μικρές παρεμβάσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις κάνουν μεγάλες διαφορές.
Ενισχύσαμε την Τροχαία Αττικής με 50 άτομα και προσθέτουμε άλλα 15-18 το επόμενο διάστημα. Για αυτό και παρατηρεί ο κόσμος πιο πολλούς τροχονόμους σε πιο πολλά σημεία και του κέντρου, όχι μόνο στον Κηφισό. Από εκεί και πέρα έχουμε ξεκινήσει ένα σχέδιο παρεμβάσεων με σκοπό να αντιμετωπίσουμε βασικές αιτίες που δημιουργούν μποτιλιάρισμα και αυξάνουν την ταλαιπωρία», με το παράνομο παρκάρισμα και το διπλοπαρκάρισμα να είναι δύο από τα πιο χαρακτηριστικά, πρόσθεσε.
Σημείωσε δε, πως έχει αυξηθεί κατά 69% η επίδοση/καταγραφή παραβάσεων στην Αττική από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο του 2023, λέγοντας ότι «δεν μπορεί ο καθένας, όσο κι αν διευκολύνεται και βολεύεται, να ανάβει τα αλάρμ, να παρατά το αυτοκίνητό του για να κάνει τη δουλειά του 5-10 λεπτά, να πάρει τον καφέ του, και πίσω οι ουρές να φτάνουν χιλιόμετρα στον δρόμο και οι δρόμοι δύο και τριών λωρίδων να καταντούν να είναι μισή λωρίδα το κάθε ρεύμα».
Ασφάλεια και ενίσχυση της αστυνόμευσης
Ακόμη, ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι «η ασφάλεια είναι η βασικότερη προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία της Δημοκρατίας. Θα ενισχύσουμε την αστυνόμευση, θα αυξήσουμε τις πεζές περιπολίες», ενώ «στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, σε περιοχές που παλαιότερα είχαμε εγκληματικότητα κλοπών, εκεί που υπάρχει πολύς κόσμος, δείχνουμε μέριμνα».
«Ένας σχεδιασμός που έχουμε κάνει για εντονότερη αστυνόμευση, αρχίζει και αποδίδει σε συνδυασμό και με τις ομάδες ΔΙ.ΑΣ. και Ο.Π.Κ.Ε.. Όλο αυτό είναι ένα κομμάτι που συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική μας, ενίσχυσης της αστυνομικής παρουσίας στο πεδίο, μέσω ενός αναπροσανατολισμού του δυναμικού. Βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση της εντολής του Πρωθυπουργού για απομάκρυνση αστυνομικών από φυλάξεις στόχων, έτσι ώστε να επανέλθουν στο πεδίο και να ενισχύσουμε κρίσιμες υπηρεσίες. Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε τους πρώτους 1.500 που θα γυρίσουν στο πεδίο και αρχές του έτους θα προστεθούν άλλοι 1.000. Ήδη έχουν εκδοθεί κάποια εκατοντάδες φύλλα πορείας», συμπλήρωσε ο υπουργός.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών