"Σήμερα, 450 λεωφορεία και τρόλει στην Αθήνα είναι 22 ετών, όταν ο μέσος όρος είναι 13. Το 39% του στόλου στην Αθήνα δεν έχει πρόσβαση για ΑμεΑ", ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας
Ο κ. Σταϊκούρας μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε ότι «για να αποκτήσουμε τον σιδηρόδρομο τον οποίο είχαμε σε ακόμα καλύτερες συνθήκες χρειάζονται περίπου 450 εκατ. ευρώ για το σιδηροδρομικό δίκτυο».
Για νέα λεωφορεία
Ο υπουργός έκανε λόγο για γερασμένο στόλο των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, λέγοντας πως «εξαιτίας της κρίσης, δεν υπήρχε ανανέωση του στόλου των λεωφορείων για πάρα πολλά χρόνια. Σήμερα, 450 λεωφορεία και τρόλει στην Αθήνα είναι 22 ετών, όταν ο μέσος όρος είναι 13. Το 39% του στόλου στην Αθήνα δεν έχει πρόσβαση για ΑμεΑ».
Για τη Θεσσαλονίκη, ο κ.Σταϊκούρας σημείωσε ότι μέχρι τα τέλη Απριλίου θα κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ έχουν γίνει 150 προσλήψεις στον ΟΑΣΘ και έχουν εγκριθεί από το υπουργείο Εσωτερικών άλλες 40 προσλήψεις.
Επανέλαβε ότι «τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργεί το μετρό της Θεσσαλονίκης».
Σε ό,τι αφορά την Αθήνα, σύμφωνα με τον υπουργό, 140 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο ή τον Μάϊο.
«Ταυτόχρονα έχει υπογραφεί 100 λεωφορεία φυσικού αερίου που θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται το 2024 και θα ολοκληρωθεί το 2025», ενώ «μέσα στην εβδομάδα θα υπογραφεί μία ακόμη σύμβαση για άλλα 200 λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία θα παραληφθούν το 2025. Μέχρι το τέλος του 2025, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα έχουν 550 καινούρια λεωφορεία, όλα με πρόσβαση για ΑμεΑ», κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών