"Πολύ σύντομα, μετά το πέρας της αξιολόγησης των φακέλων των τεσσάρων συμπράξεων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, ο εν εξελίξει διαγωνισμός θα περάσει στην δεύτερη φάση, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου", ανέφερε ο Ν. Ταχιάος
«Στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. γίνεται μια πάρα πολύ σοβαρή προσπάθεια για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός που αφορά στην κατασκευή σήραγγας μήκους 4 χιλιομέτρων περίπου και 3 νέων σταθμών της Γραμμής 2 του μετρό", τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος.
Ο κ. Ταχιάος βρέθηκε στο Δήμο Ιλίου το προηγούμενο 24ωρο και συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκο Κουρέτα, επισκέφθηκαν τις θέσεις των σταθμών του Μετρό που θα εξυπηρετούν την περιοχή.
Τον Υφυπουργό και τον κ. Κουρέτα συνόδευε η Δήμαρχος Ιλίου, Ανδριάνα Αλεβίζου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Δημήτρης Κουκουβίνος, Αντιδήμαρχοι και στελέχη του υπηρεσιακού μηχανισμού του δήμου.
Μετά το πέρας της ξενάγησης ο κ. Ταχιάος, δήλωσε ότι «για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, η Δυτική Αττική αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της. Βρίσκεται πολύ ψηλά στην ατζέντα των σχεδιασμών και των έργων. Αυτή τη στιγμή, στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. γίνεται μια πάρα πολύ σοβαρή προσπάθεια για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός που αφορά στην κατασκευή σήραγγας μήκους 4 χιλιομέτρων περίπου και 3 νέων σταθμών της Γραμμής 2, δηλαδή επί της οδού Θηβών, τους σταθμούς «Παλατιανή» στη διασταύρωση με την Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου και «Ίλιον» στη γωνία με την οδό Ελαιών και επί της οδού Αγίου Νικολάου μεταξύ των οδών Ζίτσης και Παραμυθιάς, το σταθμό «Άγιος Νικόλαος». Υπολογίζουμε πως 51.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από την επέκταση «Ανθούπολη – Ίλιον».
Με την Δήμαρχο κα Ανδριάνα Αλεβίζου και τους συνεργάτες της συζητήσαμε τις προτάσεις τους σχετικά με την προσβασιμότητα των σταθμών και την αποτροπή της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης των όμορων περιοχών. Οι υπηρεσίες της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα αξιολογήσουν την εφικτότητα τους ώστε, εφόσον αυτό είναι δυνατόν, τα πρόσθετα έργα που θα χρειαστούν, να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του δημοπρατηθέντος έργου. Σε κάθε περίπτωση, ο σχεδιασμός του έργου αποβλέπει στην αναβάθμιση των περιοχών που επηρεάζονται και στην απόδοση αναπλασμένων και λειτουργικών δημόσιων χώρων και σύγχρονων υποδομών που θα αντικαταστήσουν αυτές που θα χρειαστεί να μεταστεγαστούν, όπως είναι τα Δημοτικά Ιατρεία της οδού Αγίου Νικολάου».
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, «πολύ σύντομα, μετά το πέρας της αξιολόγησης των φακέλων των τεσσάρων συμπράξεων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, ο εν εξελίξει διαγωνισμός θα περάσει στην δεύτερη φάση, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου, το οποίο εκτός από την κατασκευή της σήραγγας και των τριών νέων σταθμών, περιλαμβάνει και την επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα, αναβάθμιση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων του μετρό της Αθήνας και υπόγειο χώρο στάθμευσης, χωρητικότητας 150 ΙΧ αυτοκινήτων για άμεση διασύνδεση των επιβατών με το μετρό».
«Το έργο πρόκειται να συγχρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ 2021-27», κατέληξε ο υφυπουργός.
www.bankingnews.gr
Ο κ. Ταχιάος βρέθηκε στο Δήμο Ιλίου το προηγούμενο 24ωρο και συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκο Κουρέτα, επισκέφθηκαν τις θέσεις των σταθμών του Μετρό που θα εξυπηρετούν την περιοχή.
Τον Υφυπουργό και τον κ. Κουρέτα συνόδευε η Δήμαρχος Ιλίου, Ανδριάνα Αλεβίζου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Δημήτρης Κουκουβίνος, Αντιδήμαρχοι και στελέχη του υπηρεσιακού μηχανισμού του δήμου.
Μετά το πέρας της ξενάγησης ο κ. Ταχιάος, δήλωσε ότι «για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, η Δυτική Αττική αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της. Βρίσκεται πολύ ψηλά στην ατζέντα των σχεδιασμών και των έργων. Αυτή τη στιγμή, στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. γίνεται μια πάρα πολύ σοβαρή προσπάθεια για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός που αφορά στην κατασκευή σήραγγας μήκους 4 χιλιομέτρων περίπου και 3 νέων σταθμών της Γραμμής 2, δηλαδή επί της οδού Θηβών, τους σταθμούς «Παλατιανή» στη διασταύρωση με την Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου και «Ίλιον» στη γωνία με την οδό Ελαιών και επί της οδού Αγίου Νικολάου μεταξύ των οδών Ζίτσης και Παραμυθιάς, το σταθμό «Άγιος Νικόλαος». Υπολογίζουμε πως 51.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από την επέκταση «Ανθούπολη – Ίλιον».
Με την Δήμαρχο κα Ανδριάνα Αλεβίζου και τους συνεργάτες της συζητήσαμε τις προτάσεις τους σχετικά με την προσβασιμότητα των σταθμών και την αποτροπή της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης των όμορων περιοχών. Οι υπηρεσίες της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα αξιολογήσουν την εφικτότητα τους ώστε, εφόσον αυτό είναι δυνατόν, τα πρόσθετα έργα που θα χρειαστούν, να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του δημοπρατηθέντος έργου. Σε κάθε περίπτωση, ο σχεδιασμός του έργου αποβλέπει στην αναβάθμιση των περιοχών που επηρεάζονται και στην απόδοση αναπλασμένων και λειτουργικών δημόσιων χώρων και σύγχρονων υποδομών που θα αντικαταστήσουν αυτές που θα χρειαστεί να μεταστεγαστούν, όπως είναι τα Δημοτικά Ιατρεία της οδού Αγίου Νικολάου».
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, «πολύ σύντομα, μετά το πέρας της αξιολόγησης των φακέλων των τεσσάρων συμπράξεων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, ο εν εξελίξει διαγωνισμός θα περάσει στην δεύτερη φάση, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου, το οποίο εκτός από την κατασκευή της σήραγγας και των τριών νέων σταθμών, περιλαμβάνει και την επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα, αναβάθμιση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων του μετρό της Αθήνας και υπόγειο χώρο στάθμευσης, χωρητικότητας 150 ΙΧ αυτοκινήτων για άμεση διασύνδεση των επιβατών με το μετρό».
«Το έργο πρόκειται να συγχρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ 2021-27», κατέληξε ο υφυπουργός.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών