Τελευταία Νέα
Πολιτική

Με απευθείας ανάθεση το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης – Κόστισε 30.000 ευρώ

Με απευθείας ανάθεση το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης – Κόστισε 30.000 ευρώ
Σύμφωνα με την παρουσίαση, το λογότυπο έχει αναφορά στη βυζαντινή γραφή και διακρίνεται για τις καλλιτεχνικές καμπύλες και την κομψότητά της.
Ερωτήματα εγείρει η επιλογή της πολιτικής ηγεσίας να αναθέσει απευθείας σε συγκεκριμένη εταιρεία τη δημιουργία του λογοτύπου που συμβολίζει το μετρό Θεσσαλονίκης.
Εφόσον ξεπεραστεί το αισθητικό κομμάτι, και δεδομένου ότι «De gustibus non est disputandum»… είναι να απορεί κανείς που το υπουργείο θέλησε να διαθέσει 30.000 ευρώ για ένα λογότυπο, ενώ στην αγορά οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως και 1.000 ευρώ.
Σημειώνεται πως είχαν προκηρυχθεί διαγωνισμοί που ακυρώθηκαν…
Σύμφωνα με την παρουσίαση, το λογότυπο έχει αναφορά στη βυζαντινή γραφή και διακρίνεται για τις καλλιτεχνικές καμπύλες και την κομψότητά της.
Όπως αναφέρθηκε μάλιστα, αποτέλεσε το θεμέλιο μιας οπτικής ταυτότητας που στοχεύει να γεφυρώσει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Θεσσαλονίκης, συνδυάζοντας την αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα της πόλης με τον σύγχρονο και καινοτόμο χαρακτήρα του Μετρό της.
Η γραμματοσειρά που επιλέχθηκε είναι «κομίσιονερ», ενώ το τελικό αποτέλεσμα είναι μια απλοποίηση της γραμματοσειράς από τα βυζαντινά χειρόγραφα σε συνδυασμό με τα σύγχρονα δεδομένα, σύμφωνα με τους εμπνευστές του.
Το ακόμα πιο… αστείο είναι το γεγονός ότι η Χρυσούλα Κρουστένη, προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», που εμπνεύστηκε και δημιούργησε το λογότυπο, είπε:
«Η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλ.
Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης».
Όλα αυτά… 30.000 ευρώ!

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης