Δύο χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Intrum Hellas, ο πρώτος ανεξάρτητος διαχειριστής απαιτήσεων στην Ελλάδα, δημιούργημα της στρατηγικής συνεργασίας της Τράπεζας Πειραιώς με τον σουηδικό όμιλο Intrum.
Ήταν η πρώτη προσπάθεια απόσχισης τραπεζικών δραστηριοτήτων, η οποία άνοιξε τον δρόμο για τη μεταφορά μη εξυπηρετούμενων δανείων και προσωπικού από τις τράπεζες στους servicers.
Και ως τέτοια, συνάντησε τις σφοδρές αντιδράσεις του περιθωριοποιημένου συνδικαλισμού, ο οποίος παρά την κοσμογονία που πραγματοποιείται διεθνώς στον τραπεζικό κλάδο, δεν θέλει να αλλάξει τίποτα.
Η ζωή πάντως απέδειξε ότι όλη η καταστροφολογία που αναπτύχθηκε τότε για το μέλλον των εργαζομένων πήγαζε από σκουριασμένα μυαλά που αντιτίθενται στην πρόοδο και την αλλαγή για να μην χάσουν τα κεκτημένα τους.
Επιχειρήματα και προβλέψεις όπως ότι οι εργαζόμενοι θα χάσουν τα δικαιώματά τους ή πως η εργασία τους έχει ημερομηνία λήξης και θα βρεθούν στον δρόμο, όχι μόνο δεν επιβεβαιώθηκαν, αλλά συνέβη ακριβώς το αντίθετο.
Πρωταγωνιστεί στην αγορά
Σήμερα, δύο χρόνια μετά, η Intrum Hellas πρωταγωνιστεί στην αγορά με χαρτοφυλάκιο της τάξης των 50 δισ.ευρώ και με πεδίο εργασιών που διευρύνεται σταθερά, πέραν της συνεργασίας με την Τράπεζα Πειραιώς, με προοπτικές εισόδου σε νέες αγορές απαιτήσεων και με αύξηση του προσωπικού.
Ξεκινώντας από τα 800 άτομα που οικειοθελώς μετακινήθηκαν από την Τράπεζα στην Intrum, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε προσλήψεις και απασχολεί σήμερα πάνω από 1.300 εργαζόμενους και μάλιστα πολύ ικανοποιημένους, όπως οι ίδιοι δηλώνουν σε σχετική έρευνα. Δεν είναι μόνο το εργασιακό περιβάλλον και η ασφάλεια που αισθάνονται, αλλά και το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους έλαβε φέτος μπόνους, καθώς η Intrum Hellas είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες που το έπραξε εν μέσω πανδημίας.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Intrum Hellas, δύο χρόνια μετά «απαντούν» για τις συνθήκες εργασίας τους, στην έρευνα My Voice, στην οποία συμμετείχε το 95% του προσωπικού, ποσοστό πολύ υψηλό καθώς το benchmark διεθνώς σε αντίστοιχες έρευνες είναι 82%.
Τα ευρήματα είναι εντυπωσιακά: όσο αφορά το engagement, τη δέσμευση δηλαδή των εργαζομένων έναντι της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει ταύτιση στόχων, στην Intrum Hellas το ποσοστό φθάνει το 87% τη στιγμή που ο πήχης για διεθνείς οργανισμούς είναι 79% για τον συγκεκριμένο δείκτη.
Net Promoter Score
Το Net Promoter Score, το δείκτη που καταγράφει κατά πόσο οι εργαζόμενοι
«διαφημίζουν» την εταιρεία για την οποία εργάζονται και την προτείνουν ως ικανοποιητικό εργασιακό περιβάλλον, για την Intrum Hellas ανέρχεται στο 40, επίπεδο πολύ υψηλό όταν το διεθνές benchmank είναι μόλις 12.
Ένας ακόμη αξιοσημείωτος δείκτης, όπου καταγράφονται υψηλές επιδόσεις της Intrum Hellas είναι η αποτίμηση του management της εταιρείας: στο ερώτημα «θεωρείτε ότι η διοικητική ομάδα οδηγεί την εταιρεία στη σωστή κατεύθυνση, θετική απάντηση έδωσε το 94% (και το 5% ουδέτερη) με το benchmark να βρίσκεται στο 60% ενώ στην ερώτηση «θεωρείτε ότι η διοικητική ομάδα επικοινωνεί καλά με τους εργαζόμενους», η απάντηση ήταν θετική από το 92% με το διεθνές benchmark να κινείται στο 57%.
www.bankingnews.gr
Intrum Hellas: Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι «απαντούν» για τις συνθήκες εργασίας τους
Η καταστροφολογία που αναπτύχθηκε τότε για το μέλλον των εργαζομένων πήγαζε από σκουριασμένα μυαλά
Σχόλια αναγνωστών