Τελευταία Νέα
Speculator

Tα NorthEvoia - Samos Pass, το μονοπώλιο της Viva Wallet και οι πολίτες που μένουν με τα voucher στο χέρι

Tα NorthEvoia - Samos Pass, το μονοπώλιο της Viva Wallet και οι πολίτες που μένουν με τα voucher στο χέρι
Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι αν κάποιος δεν έχει τηλέφωνο με τεχνολογία NFC θα πρέπει να αγοράσει ή να δανειστεί.
Σχετικά Άρθρα

Μπορεί οι πολίτες να έκαναν την εγγραφή και να κατέστησαν δικαιούχοι του προγράμματος επιδότησης τουρισμού στην Βόρεια Εύβοια και την Σάμο αλλά αν δεν διάβασαν τα ψιλά γράμματα πιθανώς δεν θα μπορούν χρησιμοποιήσουν την παροχή.
Εκτός και αν δανειστούν κινητό όπως είχε προτρέψει παλαιότερα ο ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων κ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος.
Και αυτό διότι αν δεν έχουν το κατάλληλο smartphone για τη χρήση της άυλης κάρτας που να υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία NFC - ανέπαφων συναλλαγών απλά η κάρτα είναι άχρηστη.
Για να γίνει χρήση του προγράμματος ο δικαιούχος θα πρέπει να προσθέσει την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, μέσα από το Viva Wallet Mobile App σε ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια: ApplePay (για συσκευές iOS) και GooglePay (για συσκευές Android).
Μάλιστα η κάρτα παρ’ ότι άυλη δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο σε φυσικά τερματικά POS, και όχι web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές - κρατήσεις.
Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι αν κάποιος δεν έχει τηλέφωνο με τεχνολογία NFC θα πρέπει να αγοράσει ή να δανειστεί. Και φυσικά αν το αγοράσει ουσιαστικά θα είναι δώρο άδωρο η παροχή και σε κάθε περίπτωση ο σκοπός του προγράμματος δεν είναι να επιδοτηθεί η αγορά κινητών τηλεφώνων.

Ρομποτική επικοινωνία

Δικαιούχοι του προγράμματος καταγγέλλουν ότι προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τη Viva και δεν υπάρχει απάντηση σε τηλέφωνα παρά μόνο ρομποτική.
Επιπλέον αναφέρουν ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται μέσω εφαρμογών που πρέπει να κατεβάσει και chat που πρέπει να ξέρει να χρησιμοποιεί.
Πάντως στην ιστοσελίδα της Viva δεν υπάρχει καμία αναφορά στη χρήση προσωπικών δεδομένων από τη χρήση της εφαρμογής δεδομένου ότι για παράδειγμα για να επανέλθει ένας κωδικός πρόσβασης που έχει χαθεί απαιτείται αριθμός κινητού τηλεφώνου.
Αντιθέτως υπάρχουν εκτενείς αναφορές για τη χρήση δεδομένων από τον ΕΔΥΤΕ και την PwC που λειτούργησαν την εφαρμογή για την εγγραφή των δικαιούχων.
Βέβαια το ερώτημα είναι γιατί δεν υπάρχει άλλη τράπεζα και εναλλακτικές επιλογές των δικαιούχων με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον.
Πάντως σε όλες τις άλλες εφαρμογές για προγράμματα που έχουν τρέξει από την κυβέρνηση όπως το fuel pass, freedom pass παρούσα είναι και δεύτερη τράπεζα η Alpha Bank η οποία δεν περιορίζεται στην εξυπηρέτηση αποκλειστικά μέσω κινητών που υποστηρίζουν τεχνολογία NFC αλλά καλύπτει όλο το φάσμα των δικαιούχων μέσω διαφορετικών δικτύων πληρωμών.
Με δεδομένη τη συγκεκριμένη πραγματικότητα είναι απορίας άξιον αν τελικά η διαδικασία προσέλκυσης τραπεζών έχει ως στόχο να εξυπηρετηθεί το σύνολο των πολιτών ή γίνεται με τρόπο που δεν ευνοείται η προσέλκυση των παραδοσιακών τραπεζών που έχουν και τα δίκτυα νέας τεχνολογίας αλλά οι τράπεζες που έχουν μόνο τεχνολογία και πιθανά φτιάχνουν πελατολόγιο.


Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης