Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Τέσσερις μικρές εισηγμένες που εστιάζουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο για ανάπτυξη

Τέσσερις μικρές εισηγμένες που εστιάζουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο για ανάπτυξη
Βογιατζόγλου, Κλουκίνας-Λάππας, Minerva και Δούρος βλέπουν ανάπτυξη μέσω eshop
Σχετικά Άρθρα

Η πανδημία οδήγησε τους καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και όπως αναφέρουν οι εταιρείες έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά πλέον και οι εισηγμένες δίνουν περισσότερη έμφαση στα «ηλεκτρονικά τους καταστήματα».
Μάλιστα κάποιες εισηγμένες που ίσως άργησαν να μπουν σε αυτήν τη δραστηριότητα είδαν πως ο τζίρος αυξάνεται σημαντικά και παράλληλα, περιορίζεται και το κόστος.
Με βάση τα αποτελέσματα χρήσης 4 εισηγμένες αναμένεται να δώσουν έμφαση στο eshop
Η Δούρος αναφέρει πως στόχος της εταιρείας για το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι να δοθεί περαιτέρω βάρος στην ανάπτυξης του ηλεκτρονικού της καταστήματος (e-shop), καθώς κρίνει πως πλέον ο τρόπος που αγοράζει αγαθά ο καταναλωτής έχει διαφοροποιηθεί ριζικά σε σχέση με το παρελθόν.
Κατά τη διάρκεια και αυτού του έτους, όπως και στα προηγούμενα, η εταιρεία θα συνεχίζει να εφαρμόζει σύστημα προσφορών καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους, για μεγαλύτερη προσέλκυση του καταναλωτικού κοινού προσδοκώντας επιπλέον βελτίωση του κύκλου εργασιών της. Επίσης έχει θέση σε εφαρμογή σχέδιο δραστικής περικοπής λειτουργικών δαπανών πάσης φύσεως αποσκοπώντας τόσο στην εξοικονόμηση πόρων όσο και στην διατήρηση της υψηλής ποιότητας των εμπορευμάτων της.
Η Minerva αναφέρει πως με την σταδιακή επάνοδο της αγοράς στην κανονικότητα, και με την παραδοχή ότι η γενικότερη γεωπολιτική κατάσταση δεν θα επιβαρυνθεί περαιτέρω, ο Όμιλος αναμένει μια σταθεροποίηση σε κερδοφόρα αποτελέσματα.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, υλοποιώντας προωθητικές ενέργειες.
Τα γεγονότα στην Ουκρανία παρότι δεν έχουν άμεση επίπτωση στις δραστηριότητες του Ομίλου και της Εταιρείας, καθόσον δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις προς και αγορές από τις επηρεαζόμενες χώρες της εμπόλεμης ζώνης, δημιούργησαν πρόσκαιρα προβλήματα στην αγορά που δραστηριοποιούμαστε λόγω των συνθηκών που δημιουργήθηκαν στην Παγκόσμια Οικονομία.
Η θωράκιση της ρευστότητας και η επίτευξη κερδοφόρων αποτελεσμάτων αποτελούν τη βασική επιδίωξη της Διοίκησης για τη χρήση 2022.
Η Βογιατζόγλου για τη θυγατρική της Organizes Stores προσβλέπει στην ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) λόγω των περιορισμών στην κίνηση των πελατών εξαιτίας της πανδημίας.
Για τον λόγο αυτό εμπλουτίζει με προϊόντα που είναι ιδιαίτερα χρηστικά στους επαγγελματίες πελάτες εμπορεύματα, ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική επικράτεια.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Κλουκίνας Λάππας της Ελλάδας αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις και αντιστοιχεί στο 18% των συνολικών πωλήσεων λιανικής της για το α΄ τρίμηνο του 2022.
Από το Νοέμβριο του 2020 λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα και στη Ρουμανία, το motheracre.ro, το οποίο σταθερά κερδίζει μερίδιο αγοράς και αποτελεί πλέον το δεύτερο σε πωλήσεις κατάστημα του Ομίλου στην εν λόγω χώρα.
Η Εταιρεία τον Απρίλιο 2021 προχώρησε στην εκμίσθωση καταστήματος ιδιοκτησίας της συνολικής επιφάνειας 884 τ.μ. επί της οδού Ερμού 44 στη διεθνή εταιρεία αθλητικών ειδών ADIDAS.
Πρόκειται για το δεύτερο ακίνητο της Ι.ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι.ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε. στην οδό Ερμού το οποίο πλέον χαρακτηρίζεται ως επενδυτικό, καθώς η Εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη κατάστημα συνολικής επιφάνειας 1.438 τ.μ. μισθωμένο στην εταιρεία ITX ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. για το brand name ZARA.
Η ενοικίαση του εν λόγω καταστήματος, το οποίο μέχρι τον Ιούνιο του 2021 ιδιοχρησιμοποιούταν ως κατάστημα Mothercare, αποτελεί την υλοποίηση ενός από τους βασικούς στόχους της Εταιρείας για το 2021, που αφορά την εκμετάλλευση της σημαντικής ακίνητης περιουσίας που διαθέτει για τη δημιουργία σταθερού εισοδήματος.
Η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση αποτελεί επίσης μέρος της στρατηγικής επανασχεδιασμού του δικτύου των σημείων πώλησης και των καταστημάτων της εταιρείας που περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τη διατήρηση μεγάλων περιφερειακών καταστημάτων πλήρους συλλογής καθώς και μικρότερων σημείων πώλησης σε εμπορικούς δρόμους, αναφέρει η εταιρεία.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης