Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η EasyJet είναι «σίγουρη» για την ανάκτηση ταξιδιού παρά τις απώλειες 3μηνου

tags :
Η EasyJet είναι «σίγουρη» για την ανάκτηση ταξιδιού παρά τις απώλειες 3μηνου
Η αεροπορική εταιρεία εξυπηρέτησε τρία εκατομμύρια επιβάτες με χωρητικότητα 4,5 εκατομμυρίων θέσεων. Και πέτυχε έσοδα 213 εκατ. λιρών

Η EasyJet υπέστη ζημία 318 εκατ. λιρών κατά τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, καθώς προέβλεπε ότι θα λειτουργούσε το 60% της προ-πανδημίας ικανότητα της στην καλοκαιρινή περίοδο.
Η αεροπορική εταιρεία μπόρεσε να διατηρήσει το καθαρό χρέος σε γενικές γραμμές στα 2 δις λίρες.
Ο αερομεταφορέας του Ηνωμένου Βασιλείου λειτούργησε μόλις το 17% της ισοδύναμης χωρητικότητας του 2019 το τελευταίο τρίμηνο. Ως μέρος μιας «πειθαρχημένης προσέγγισης για τη χωρητικότητα και τη διαχείριση μετρητών».
Η αεροπορική εταιρεία εξυπηρέτησε τρία εκατομμύρια επιβάτες με χωρητικότητα 4,5 εκατομμυρίων θέσεων. Και πέτυχε έσοδα 213 εκατ. λιρών.
Η ενημέρωση των συναλλαγών ήρθε καθώς μια δημοσκόπηση της αεροπορικής εταιρείας αποκάλυψε ότι:

  • Το 83% των Βρετανών πιστεύουν ότι οι πλήρως εμβολιασμένοι θα πρέπει να είναι ελεύθεροι να ταξιδεύουν σε πράσινους και πορτοκαλί προορισμούς διακοπών.
  • Σχεδόν εννέα στα δέκα (88%) Βρετανούς πιστεύουν ότι οι συμβουλές της κυβερνητικής ταξιδιωτικής πολιτικής τους τελευταίους 18 μήνες ήταν μπερδεμένες.
  • Οι παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου θα ξανακάνουν διακοπές στο εξωτερικό σε δύο χρόνια, εάν το κόστος δοκιμής και οι κανόνες παραμένουν.

Η EasyJet καλεί την κυβέρνηση να τερματίσει τις «περιττές και ακριβές» δοκιμές για πτήσεις στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης.
Τα ποσοστά κράτησης για πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν χαμηλότερα από ό,τι οι πτήσεις εντός της ΕΕ. Κι αυτό λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με τους κυβερνητικούς περιορισμούς.
«Θα βγούμε από την πανδημία με μακροπρόθεσμες νίκες παράλληλα με μείωση βιώσιμων δαπανών, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet Γιόχαν Λούντγκρεν.
Ανταποκρινόμενοι αποτελεσματικά και με τρόπους που οι ανταγωνιστές μας δεν κάνουν ή δεν μπορούν.
Όλα αυτά υπογραμμίζονται από το αποδεδειγμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, τους χαμηλούς ναύλους, το ασυναγώνιστο δίκτυο και την εμπιστοσύνη της επωνυμίας που θα είναι κρίσιμα για το μέλλον».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης