Το street food ήταν ήδη διαδεδομένο σε πολλές χώρες και οι τουρίστες αναζητούσαν γρήγορες λύσεις για να δοκιμάσουν τοπικές γεύσεις
Για το πώς γεννήθηκε η ιδέα του περιβόητου «μπουγατσάν», για την απήχηση του brunch στην Ελλάδα αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια του brand της Estrella, μιλά στο tourismtoday.gr, ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, κος Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι το street food βρήκε ανταπόκριση, παρόλο που δεν είναι μέρος της ελληνικής κουλτούρας;
Το street food γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα για αρκετούς λόγους. Ο σύγχρονος αστικός τρόπος ζωής επιβάλλει γρήγορους ρυθμούς, και πολλοί από εμάς δουλεύουμε μέχρι αργά, χωρίς να έχουμε χρόνο για την προετοιμασία γευμάτων. Έτσι, δημιουργήθηκε η ανάγκη για εύκολο και γρήγορο φαγητό. Το street food παρέχει λύσεις για όσους θέλουν κάτι γρήγορο αλλά ποιοτικό, όπως ένα σουβλάκι, χειροποίητη πίτα, πεϊνιρλί ή ένα burger.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι το street food βρήκε ανταπόκριση, παρόλο που δεν είναι μέρος της ελληνικής κουλτούρας;
Το street food γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα για αρκετούς λόγους. Ο σύγχρονος αστικός τρόπος ζωής επιβάλλει γρήγορους ρυθμούς, και πολλοί από εμάς δουλεύουμε μέχρι αργά, χωρίς να έχουμε χρόνο για την προετοιμασία γευμάτων. Έτσι, δημιουργήθηκε η ανάγκη για εύκολο και γρήγορο φαγητό. Το street food παρέχει λύσεις για όσους θέλουν κάτι γρήγορο αλλά ποιοτικό, όπως ένα σουβλάκι, χειροποίητη πίτα, πεϊνιρλί ή ένα burger.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών