Ένας αυξανόμενος αριθμός νέων επαγγελματιών δίνει προτεραιότητα στα ταξίδια αντί της σταδιοδρομίας τους
Την ανοδική τάση της αυθόρμητης απόδρασης και την πτωτική τάση των ταξιδιών αναψυχής για το 2025 αποκαλύπτει η πρόσφατη έρευνα της Contiki με τίτλο «Voice of a Generation». Συμμετείχαν πάνω από 1.000 Αμερικανοί ηλικίας 18 έως 35 ετών.
Όπως αναφέρεται οι ταξιδιώτες της Millennial και της Gen Z γενιάς είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσίες για να ταξιδέψουν περισσότερο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρεται οι ταξιδιώτες της Millennial και της Gen Z γενιάς είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσίες για να ταξιδέψουν περισσότερο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών