Πολλές μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με καινοτόμο και εξωστρεφή προσανατολισμό έχουν δανειοδοτηθεί από την Εθνική
«Τα τρία πράγματα που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η ελληνική οικονομία είναι επενδύσεις, επενδύσεις και επενδύσεις» ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί το 'καρκίνωμα' που λέγεται ανεργία».
Αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Αλέξανδρος Τουρκολιάς, εγκαινιάζοντας το κατάστημα Premium Banking στο Golden Hall στο Μαρούσι, επαναλαμβάνοντας τη βούληση της ΕΤΕ να είναι ο κύριος αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας και ο βασικός εκφραστής υλοποίησης του σχεδιασμού και των ελπίδων των νοικοκυριών.
«Πολλές μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με καινοτόμο και εξωστρεφή προσανατολισμό έχουν δανειοδοτηθεί από την Εθνική με θετικό αντίκτυπο, εκτός των άλλων την δημιουργία θέσεων εργασίας» είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στο πρόγραμμα εκταμιεύσεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας συνολικού ύψους 3 δισ. ευρώ, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.
Όπως τονίσθηκε στην εκδήλωση, μέσω του «premium banking» η Εθνική Τράπεζα θα προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση από εξειδικευμένα στελέχη, με διεκπεραίωση κάθε τραπεζικής διαδικασίας που χρειάζεται με ελάχιστη εμπλοκή του πελάτη και το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν τέσσερις αυτοτελείς μονάδες «premium banking», 30 ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εντός καταστημάτων, ενώ έχει προβλεφθεί και η δημιουργία 260 σημείων παρουσίας σε καταστήματα ανά την Ελλάδα.
Τα καταστήματα «premium banking» απευθύνονται σε πελάτες με χαρτοφυλάκιο άνω των 60.000 ευρώ και αποτελούν ένα ενδιάμεσο σκαλοπάτι ανάμεσα στα κλασσικά τραπεζικά υποκαταστήματα και το Private Banking. Στελεχώνονται από έμπειρους τραπεζικούς υπαλλήλους, οι οποίοι αφενός βοηθούν τους πελάτες στο να διεκπεραιώνουν τάχιστα τις υποθέσεις τους, αλλά ταυτόχρονα τους ενημερώνουν για νέα προϊόντα και τάσεις στη χρηματοπιστωτική αγορά.
Οι πελάτες του Premium Banking στην αρχή της συνεργασίας τους συνομιλούν με τους εκπροσώπους της τράπεζας, ώστε να καθορίσουν το επενδυτικό τους προφίλ, αλλά και τις επιδιώξεις τους όσον αναφορά το χαρτοφυλάκιό τους, ενώ σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται «τσεκ απ» των οικονομικών τους.
Επίσης, έχουν πρόσβαση σε ειδικού τύπου προϊόντα, καταθετικά αλλά και επενδυτικά προϊόντα, ανάλογα με το προφίλ τους αλλά και τα χρήματα που διαθέτουν.
www.bankingnews.gr
Αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Αλέξανδρος Τουρκολιάς, εγκαινιάζοντας το κατάστημα Premium Banking στο Golden Hall στο Μαρούσι, επαναλαμβάνοντας τη βούληση της ΕΤΕ να είναι ο κύριος αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας και ο βασικός εκφραστής υλοποίησης του σχεδιασμού και των ελπίδων των νοικοκυριών.
«Πολλές μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με καινοτόμο και εξωστρεφή προσανατολισμό έχουν δανειοδοτηθεί από την Εθνική με θετικό αντίκτυπο, εκτός των άλλων την δημιουργία θέσεων εργασίας» είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στο πρόγραμμα εκταμιεύσεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας συνολικού ύψους 3 δισ. ευρώ, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.
Όπως τονίσθηκε στην εκδήλωση, μέσω του «premium banking» η Εθνική Τράπεζα θα προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση από εξειδικευμένα στελέχη, με διεκπεραίωση κάθε τραπεζικής διαδικασίας που χρειάζεται με ελάχιστη εμπλοκή του πελάτη και το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν τέσσερις αυτοτελείς μονάδες «premium banking», 30 ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εντός καταστημάτων, ενώ έχει προβλεφθεί και η δημιουργία 260 σημείων παρουσίας σε καταστήματα ανά την Ελλάδα.
Τα καταστήματα «premium banking» απευθύνονται σε πελάτες με χαρτοφυλάκιο άνω των 60.000 ευρώ και αποτελούν ένα ενδιάμεσο σκαλοπάτι ανάμεσα στα κλασσικά τραπεζικά υποκαταστήματα και το Private Banking. Στελεχώνονται από έμπειρους τραπεζικούς υπαλλήλους, οι οποίοι αφενός βοηθούν τους πελάτες στο να διεκπεραιώνουν τάχιστα τις υποθέσεις τους, αλλά ταυτόχρονα τους ενημερώνουν για νέα προϊόντα και τάσεις στη χρηματοπιστωτική αγορά.
Οι πελάτες του Premium Banking στην αρχή της συνεργασίας τους συνομιλούν με τους εκπροσώπους της τράπεζας, ώστε να καθορίσουν το επενδυτικό τους προφίλ, αλλά και τις επιδιώξεις τους όσον αναφορά το χαρτοφυλάκιό τους, ενώ σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται «τσεκ απ» των οικονομικών τους.
Επίσης, έχουν πρόσβαση σε ειδικού τύπου προϊόντα, καταθετικά αλλά και επενδυτικά προϊόντα, ανάλογα με το προφίλ τους αλλά και τα χρήματα που διαθέτουν.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών