Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε τη νέα έκδοση Hybrid 130 που τοποθετείται πάνω από την υπάρχουσα Hybrid 115
H νέα έκδοση εφοδιάζεται με το υβριδικό HDS σύστημα 5ης γενιάς που έχει τον γνωστό 1.500άρη κινητήρα βενζίνης.
Μια νέα μονάδα μετάδοσης/ διαφορικού με μεγαλύτερη και πιο ισχυρή γεννήτρια/ ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμίσεις του λογισμικού και της μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU), η Toyota αύξησε τη συνολική απόδοση του συστήματος κατά 12%, από τους 116, στους 130 ίππους.
Επίσης, υπάρχει μια σημαντική αύξηση στη ροπή, με τη μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα MG2 να αυξάνεται κατά 30%, από τα 141 Nm στα 185 Nm.
Έτσι, το σπριντ για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι ταχύτερο κατά μισό δευτερόλεπτο (στα 9,2 δευτερόλεπτα), ενώ υπάρχουν και καλύτερες ρεπρίζ (Διαβάστε περισσότερα)
Μια νέα μονάδα μετάδοσης/ διαφορικού με μεγαλύτερη και πιο ισχυρή γεννήτρια/ ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμίσεις του λογισμικού και της μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU), η Toyota αύξησε τη συνολική απόδοση του συστήματος κατά 12%, από τους 116, στους 130 ίππους.
Επίσης, υπάρχει μια σημαντική αύξηση στη ροπή, με τη μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα MG2 να αυξάνεται κατά 30%, από τα 141 Nm στα 185 Nm.
Έτσι, το σπριντ για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι ταχύτερο κατά μισό δευτερόλεπτο (στα 9,2 δευτερόλεπτα), ενώ υπάρχουν και καλύτερες ρεπρίζ (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών