Μόλις τρία χρόνια μετά την εμφάνιση της δεύτερης γενιάς του σπορ κουπέ GR 86, οι εικασίες έχουν ήδη ξεκινήσει για μια πιθανή τρίτη γενιά, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025
Γιατί τόσο γρήγορα; Επειδή το GR86 θα αποχαιρετίσει την ευρωπαϊκή αγορά πολύ σύντομα λόγω των εκπομπών ρύπων. Και για να υπάρξει συνέχεια θα πρέπει να υπάρχει ένα μηχανικό σύνολο που να είναι λιγότερο ρυπογόνο από τον boxer της Subaru.
Έτσι, οι φήμες έχουν αρχίσει ήδη να εντείνονται γύρω από έναν εξελιγμένο τρικύλινδρο turbo 1.600άρη μοτέρ που θα προέρχεται από το GR Yaris.
O οποίος θα συμπληρώνεται από ένα σοφιστικέ υβριδικό σύστημα ώστε να υπάρχει δυνατότητα περιστασιακής ηλεκτροκίνησης σε χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης και να πληρούνται οι νόρμες περί ρύπων.
Η ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 300 ίππους, ενώ θα διατηρηθεί η διάταξη με το κινητήρα μπροστά και την ροπή να μεταφέρεται στο πίσω άξονα όπου θα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία θα υπάρχει τόσο χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο (Διαβάστε περισσότερα)
Έτσι, οι φήμες έχουν αρχίσει ήδη να εντείνονται γύρω από έναν εξελιγμένο τρικύλινδρο turbo 1.600άρη μοτέρ που θα προέρχεται από το GR Yaris.
O οποίος θα συμπληρώνεται από ένα σοφιστικέ υβριδικό σύστημα ώστε να υπάρχει δυνατότητα περιστασιακής ηλεκτροκίνησης σε χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης και να πληρούνται οι νόρμες περί ρύπων.
Η ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 300 ίππους, ενώ θα διατηρηθεί η διάταξη με το κινητήρα μπροστά και την ροπή να μεταφέρεται στο πίσω άξονα όπου θα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία θα υπάρχει τόσο χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών