Όπως τα αγωνιστικά «μουλάρια» που μπαίνουν και δοκιμάζονται στις αγωνιστικές διαδρομές, έτσι και οι Κορεάτες κάνουν τα δικά τους ηλεκτρικά πειράματα με το RN24.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι το πρωτότυπο RN24, ένα… αποδομημένο Ioniq 5 N.
Μπορεί να φαίνεται ως μια ιδιοκατασκευή όμως είναι ένα δημιούργημα των ανθρώπων της Hyundai με σκοπό να διερευνήσουν και να επεκτείνουν τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης και την εφαρμογή της στο motorsport.
Πρόκειται για ένα ακόμη μοντέλο της σειράς «Rolling Lab» της Hyundai, που ξεκίνησε το 2012 με στόχο τη δημιουργία ενός hypercar.
Αν και αυτό το όραμα δεν υλοποιήθηκε ποτέ πλήρως, η Hyundai φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει με φιλόδοξα πρωτότυπα όπως το RN24.
Το RN24 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο απίστευτο Ioniq 5 N, αφού χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία 84 kWh.
Παράλληλα, έχει δεχτεί σημαντικές τροποποιήσεις που το καθιστούν πιο ελαφρύ και πιο ευέλικτο.
Για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα, η ομάδα της Hyundai αφαίρεσε αρκετά τμήματα του αμαξώματος, δημιουργώντας ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου «exoskeleton» και έναν μινιμαλιστικό σχεδιασμό.
Έτσι, το RN24 ζυγίζει περίπου 1.880 κιλά, δηλαδή 350 κιλά λιγότερο από το Ioniq 5 N.
Οι τροχοί του είναι 19 ιντσών, δανεισμένοι από το Elantra N, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια αεροτομή που προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Hyundai στην κατηγορία TCR (διαβάστε περισσότερα)
Μπορεί να φαίνεται ως μια ιδιοκατασκευή όμως είναι ένα δημιούργημα των ανθρώπων της Hyundai με σκοπό να διερευνήσουν και να επεκτείνουν τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης και την εφαρμογή της στο motorsport.
Πρόκειται για ένα ακόμη μοντέλο της σειράς «Rolling Lab» της Hyundai, που ξεκίνησε το 2012 με στόχο τη δημιουργία ενός hypercar.
Αν και αυτό το όραμα δεν υλοποιήθηκε ποτέ πλήρως, η Hyundai φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει με φιλόδοξα πρωτότυπα όπως το RN24.
Το RN24 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο απίστευτο Ioniq 5 N, αφού χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία 84 kWh.
Παράλληλα, έχει δεχτεί σημαντικές τροποποιήσεις που το καθιστούν πιο ελαφρύ και πιο ευέλικτο.
Για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα, η ομάδα της Hyundai αφαίρεσε αρκετά τμήματα του αμαξώματος, δημιουργώντας ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου «exoskeleton» και έναν μινιμαλιστικό σχεδιασμό.
Έτσι, το RN24 ζυγίζει περίπου 1.880 κιλά, δηλαδή 350 κιλά λιγότερο από το Ioniq 5 N.
Οι τροχοί του είναι 19 ιντσών, δανεισμένοι από το Elantra N, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια αεροτομή που προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Hyundai στην κατηγορία TCR (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών