Η αναβάθμιση της PSA αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις στην επιχειρησιακή απόδοση της εταιρείας
Στην αναβάθμιση της μακροπρόθεσμης πιστοληπτικής ικανότητας της Peugeot (όμιλος PSA) προχώρησε ο οίκος αξιολόγησης Moody's, από «Ba2» σε «Ba1», θέτοντας ταυτόχρονα τις προοπτικές επαναξιολόγησης (outlook) σε «σταθερές».
Η πιθανότητα αθέτησης πληρωμών (ομολόγων) μετεβλήθη σε «Ba1-PD», από «Ba2-PD».
Η αναβάθμιση της PSA αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις στην επιχειρησιακή απόδοση της εταιρείας, με αποτέλεσμα οι πιστωτικές μετρήσεις να αναμένεται να είναι καλά τοποθετημένες στην κατηγορία αξιολόγησης Ba1 προς το τέλος του έτους.
Η αξιολόγηση αντανακλά επίσης το βελτιωμένο επιχειρηματικό προφίλ που απορρέει από την απόκτηση των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Opel.
Το 2016, η PSA, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, κατάφερε να βελτιώσει την κερδοφορία της, να δημιουργήσει θετικές ταμειακές ροές και να βελτιώσει τις οικονομικές της μετρήσεις.
Αυτή η θετική τάση συνεχίστηκε επίσης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017.
Ηεξαγορά της Opel από την γαλλική PSA Group αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και τις 31 Ιουλίου 2017.
Στις 6 Μαρτίου 2017 ο γαλλικός όμιλος συμφώνησε να εξαγοράσει την Opel από την αμερικανική General Motors, έναντι 2,2 δισ. ευρώ.
Η συμφωνία θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου περιφερειακού κολοσσού στον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών που θα αποτελέσει πρόκληση για την Volkswagen που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά.
Η κατασκευάστρια εταιρία των οχημάτων Peugeot και Citroen δεσμεύθηκε να καταστήσει και πάλι κερδοφόρα την Opel και τη βρετανική της μονάδα Vauxhall, με λειτουργικό περιθώριο 2% εντός τριών ετών και 6% έως το 2026, χάρη στα 1,7 δισ. ευρώ δαπανών που θα εξοικονομηθούν από τη συνένωση δυνάμεων.
Με την απόκτηση της Opel, ο γαλλικός όμιλος θα ξεπεράσει την ανταγωνίστρια Renault και θα γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης βάσει πωλήσεων, με ποσοστό αγοράς 16% έναντι 24% της VW.
H GM θα λάβει 1,32 δισ. ευρώ για τη μονάδα οχημάτων της Opel.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και η BNP Paribas θα καταβάλουν επιπλέον 900 εκατ. ευρώ για τον χρηματοδοτικό βραχίονα της Opel.
Η πώληση της Opel σφραγίζει την έξοδο της GM από την Ευρώπη.
Οκτώ χρόνια αφού έφτασε κοντά στο να πουλήσει την Opel στην Magna International, η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ έχει δεχθεί πιέσεις από τους επενδυτές να πουλήσει τη μονάδα και να επικεντρωθεί στην αύξηση της κερδοφορίας της.
www.bankingnews.gr
Η πιθανότητα αθέτησης πληρωμών (ομολόγων) μετεβλήθη σε «Ba1-PD», από «Ba2-PD».
Η αναβάθμιση της PSA αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις στην επιχειρησιακή απόδοση της εταιρείας, με αποτέλεσμα οι πιστωτικές μετρήσεις να αναμένεται να είναι καλά τοποθετημένες στην κατηγορία αξιολόγησης Ba1 προς το τέλος του έτους.
Η αξιολόγηση αντανακλά επίσης το βελτιωμένο επιχειρηματικό προφίλ που απορρέει από την απόκτηση των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Opel.
Το 2016, η PSA, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, κατάφερε να βελτιώσει την κερδοφορία της, να δημιουργήσει θετικές ταμειακές ροές και να βελτιώσει τις οικονομικές της μετρήσεις.
Αυτή η θετική τάση συνεχίστηκε επίσης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017.
Ηεξαγορά της Opel από την γαλλική PSA Group αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και τις 31 Ιουλίου 2017.
Στις 6 Μαρτίου 2017 ο γαλλικός όμιλος συμφώνησε να εξαγοράσει την Opel από την αμερικανική General Motors, έναντι 2,2 δισ. ευρώ.
Η συμφωνία θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου περιφερειακού κολοσσού στον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών που θα αποτελέσει πρόκληση για την Volkswagen που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά.
Η κατασκευάστρια εταιρία των οχημάτων Peugeot και Citroen δεσμεύθηκε να καταστήσει και πάλι κερδοφόρα την Opel και τη βρετανική της μονάδα Vauxhall, με λειτουργικό περιθώριο 2% εντός τριών ετών και 6% έως το 2026, χάρη στα 1,7 δισ. ευρώ δαπανών που θα εξοικονομηθούν από τη συνένωση δυνάμεων.
Με την απόκτηση της Opel, ο γαλλικός όμιλος θα ξεπεράσει την ανταγωνίστρια Renault και θα γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης βάσει πωλήσεων, με ποσοστό αγοράς 16% έναντι 24% της VW.
H GM θα λάβει 1,32 δισ. ευρώ για τη μονάδα οχημάτων της Opel.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και η BNP Paribas θα καταβάλουν επιπλέον 900 εκατ. ευρώ για τον χρηματοδοτικό βραχίονα της Opel.
Η πώληση της Opel σφραγίζει την έξοδο της GM από την Ευρώπη.
Οκτώ χρόνια αφού έφτασε κοντά στο να πουλήσει την Opel στην Magna International, η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ έχει δεχθεί πιέσεις από τους επενδυτές να πουλήσει τη μονάδα και να επικεντρωθεί στην αύξηση της κερδοφορίας της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών