Στον απόηχο του σκανδάλου της Volkswagen
Το ενδεχόμενο να ζητήσει από τη Seat, την ισπανική θυγατρική της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, την επιστροφή των επιδοτήσεων που χορηγήθηκαν για τα οχήματα ντίζελ που φέρουν κινητήρες με λογισμικό που παραποιεί τους ελέγχους για τους ρύπους, τα οποία πουλήθηκαν στο πλαίσιο της εκστρατείας προώθησης αποδοτικότερων αυτοκινήτων, εξετάζει η ισπανική κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τον ο υπουργός Βιομηχανίας Jose Manuel Soria, «στο μέτρο κατά το οποίο τα αυτοκίνητα αυτά πουλήθηκαν χάρη στις επιδοτήσεις που δίνονταν στα αποδοτικότερα οχήματα, λογικά θα προτείνουμε την επιστροφή του ποσού».
Ανέφερε δε, πως αναμένει από τη Seat να δημοσιοποιήσει τον αριθμό των οχημάτων που φέρουν το λογισμικό, εντός αλλά και εκτός της Ισπανίας.
Κατά τον ίδιο, η πρόταση αυτή θα γίνει, ανεξαρτήτως των άλλων μέτρων που μπορεί να αποφασιστούν.
Υπενθυμίζεται ότι η ισπανική κυβέρνηση εφάρμοσε το 2009 ένα σχέδιο για την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων της χώρας και μάλιστα, οι Ισπανοί καταναλωτές λάμβαναν επιδότηση 2.000 ευρώ από το κράτος όταν αγόραζαν καινούριο αυτοκίνητο και απέσυραν το παλαιό όχημά τους, άνω των 10 ετών.
Επιπλέον, τον Μάιο η κυβέρνηση ενέκρινε ένα νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων, ύψους 225 εκατομμυρίων ευρώ, με την επιχορήγηση για την αγορά νέου αυτοκινήτου να κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ ανά όχημα.
Πάντως, σύμφωνα με την εφημερίδα El Pais, η Seat έχει τοποθετήσει πάνω από 500.000 τέτοιους κινητήρες στα οχήματά της από το 2009 και μετά, ενώ πούλησε 378.586 οχήματα το 2014 και περίπου 2 εκατομμύρια (βενζινοκίνητα και ντίζελ) τα τελευταία έξι χρόνια.
Σημειώνεται ότι την Πέμπτη ένας εκπρόσωπος της εταιρείας σημείωσε πως «η Seat εφοδίασε ορισμένα από τα οχήματά της με τους κινητήρες ΕΑ189 της Volkswagen».
Τέλος, αναφέρεται ότι η Volkswagen λειτουργεί στην Ισπανία εργοστάσια στην Καταλονία και τη Ναβάρα, όπου κατασκευάζονται τα οχήματα της Seat, της Audi και μερικά δικά της μοντέλα.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τον ο υπουργός Βιομηχανίας Jose Manuel Soria, «στο μέτρο κατά το οποίο τα αυτοκίνητα αυτά πουλήθηκαν χάρη στις επιδοτήσεις που δίνονταν στα αποδοτικότερα οχήματα, λογικά θα προτείνουμε την επιστροφή του ποσού».
Ανέφερε δε, πως αναμένει από τη Seat να δημοσιοποιήσει τον αριθμό των οχημάτων που φέρουν το λογισμικό, εντός αλλά και εκτός της Ισπανίας.
Κατά τον ίδιο, η πρόταση αυτή θα γίνει, ανεξαρτήτως των άλλων μέτρων που μπορεί να αποφασιστούν.
Υπενθυμίζεται ότι η ισπανική κυβέρνηση εφάρμοσε το 2009 ένα σχέδιο για την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων της χώρας και μάλιστα, οι Ισπανοί καταναλωτές λάμβαναν επιδότηση 2.000 ευρώ από το κράτος όταν αγόραζαν καινούριο αυτοκίνητο και απέσυραν το παλαιό όχημά τους, άνω των 10 ετών.
Επιπλέον, τον Μάιο η κυβέρνηση ενέκρινε ένα νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων, ύψους 225 εκατομμυρίων ευρώ, με την επιχορήγηση για την αγορά νέου αυτοκινήτου να κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ ανά όχημα.
Πάντως, σύμφωνα με την εφημερίδα El Pais, η Seat έχει τοποθετήσει πάνω από 500.000 τέτοιους κινητήρες στα οχήματά της από το 2009 και μετά, ενώ πούλησε 378.586 οχήματα το 2014 και περίπου 2 εκατομμύρια (βενζινοκίνητα και ντίζελ) τα τελευταία έξι χρόνια.
Σημειώνεται ότι την Πέμπτη ένας εκπρόσωπος της εταιρείας σημείωσε πως «η Seat εφοδίασε ορισμένα από τα οχήματά της με τους κινητήρες ΕΑ189 της Volkswagen».
Τέλος, αναφέρεται ότι η Volkswagen λειτουργεί στην Ισπανία εργοστάσια στην Καταλονία και τη Ναβάρα, όπου κατασκευάζονται τα οχήματα της Seat, της Audi και μερικά δικά της μοντέλα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών