Η IKEA σχεδιάζει να δοκιμάσει την πώληση των προϊόντων της σε ιστοσελίδες εκτός της δικής της, δήλωσε την Τετάρτη, η επικεφαλής και ιδιοκτήτης εταιρεία Inter IKEA , καθώς ο μεγαλύτερος έμπορος λιανικής πώλησης οικιακού εξοπλισμού στον κόσμο θέλει να απευθυνθεί σε περισσότερους πελάτες στο διαδίκτυο.
Η κίνηση σημαίνει ότι οι πελάτες της IKEA θα μπορούν σύντομα να αγοράσουν τα έπιπλα σε συσκευασία και άλλα έπιπλα οικιακής χρήσης μέσω της Amazon, η οποία δήλωσε ότι σχεδιάζει να επενδύσει σε έπιπλα ή στην κινεζική Alibaba.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Inter IKEA Torbjorn Loof είπε σε συνέντευξη ότι το σχέδιο είναι να ξεκινήσει η δοκιμή το 2018.
"Στις ψηφιακές πλατφόρμες, πουλάμε μόνο τα προϊόντα μας μέσω της δικής μας ιστοσελίδας, και εκεί βλέπουμε επίσης ότι το ανταγωνιστικό τοπίο αλλάζει", ανέφερε ο Loof.
Ο Loof δεν αποκάλυψε ποιες εταιρείες έχει στο μυαλό του και είπε ότι δεν έχουν υπογραφεί ακόμα συμβόλαια.
«Δεν αναφέρω ακόμα τις πλατφόρμες, αλλά θα δοκιμάσουμε για να δούμε « τι σημαίνει μια τέτοια κίνηση, με τι θα μοιάζουν τα ψηφιακά ψώνια στο μέλλον και τι σημαίνουν τα ψηφιακά εμπορικά κέντρα; », είπε.
Η IKEA, γνωστή για τα καταστήματά της, έχει πρόσφατα αναδιαρθρωθεί για να δώσει στο λιανικό εμπόριο μεγαλύτερη ελευθερία.
Η σουηδική εταιρεία δεν έχει ποτέ πουλήσει τα προϊόντα της μέσω μιας άλλης εταιρείας και προσπαθεί επίσης να δημιουργήσει νέες μορφές μικρότερων καταστημάτων και να εντείνει την ολοκλήρωση των καταστημάτων online για να προσαρμοστεί σε νέους τρόπους αγορών.
Κατά το οικονομικό έτος μέχρι τον Αύγουστο του 2016, οι πωλήσεις σε απευθείας σύνδεση στον όμιλο IKEA Group, ο οποίος κατέχει τα περισσότερα καταστήματα της IKEA παγκοσμίως, σημείωσαν άνοδο 30% στα 1,4 δισ. ευρώ.
Η διαχείριση της αλυσίδας και η σχεδίαση της αλυσίδας έχει μεταφερθεί στον ιδιοκτήτη του σήματος και στον δικαιοπάροχο Inter IKEA Group.
Οι ελπίδες είναι ότι με την IKEA Group να επικεντρώνεται πλήρως στο λιανικό εμπόριο, θα μπορεί να υπερασπιστεί την ηγετική θέση της στην αγορά και να διατηρήσει την ανάπτυξή της καθώς ο ανταγωνισμός και οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται.
"Υπάρχει μια ταχεία αλλαγή στην αγορά, όπου πολλά από αυτά που μάθαμε και αυτά που γνωρίζουμε αλλάζουν ριζικά", δήλωσε ο Loof, προσθέτοντας ότι αναμένει η ΙΚΕΑ να διατηρήσει την ηγετική της θέση.
"Έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα και αυτό είναι ότι σχεδιάζουμε, παράγουμε και διανέμουμε το δικό μας μοναδικό εύρος προϊόντων".
www.bankingnews.gr
Η κίνηση σημαίνει ότι οι πελάτες της IKEA θα μπορούν σύντομα να αγοράσουν τα έπιπλα σε συσκευασία και άλλα έπιπλα οικιακής χρήσης μέσω της Amazon, η οποία δήλωσε ότι σχεδιάζει να επενδύσει σε έπιπλα ή στην κινεζική Alibaba.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Inter IKEA Torbjorn Loof είπε σε συνέντευξη ότι το σχέδιο είναι να ξεκινήσει η δοκιμή το 2018.
"Στις ψηφιακές πλατφόρμες, πουλάμε μόνο τα προϊόντα μας μέσω της δικής μας ιστοσελίδας, και εκεί βλέπουμε επίσης ότι το ανταγωνιστικό τοπίο αλλάζει", ανέφερε ο Loof.
Ο Loof δεν αποκάλυψε ποιες εταιρείες έχει στο μυαλό του και είπε ότι δεν έχουν υπογραφεί ακόμα συμβόλαια.
«Δεν αναφέρω ακόμα τις πλατφόρμες, αλλά θα δοκιμάσουμε για να δούμε « τι σημαίνει μια τέτοια κίνηση, με τι θα μοιάζουν τα ψηφιακά ψώνια στο μέλλον και τι σημαίνουν τα ψηφιακά εμπορικά κέντρα; », είπε.
Η IKEA, γνωστή για τα καταστήματά της, έχει πρόσφατα αναδιαρθρωθεί για να δώσει στο λιανικό εμπόριο μεγαλύτερη ελευθερία.
Η σουηδική εταιρεία δεν έχει ποτέ πουλήσει τα προϊόντα της μέσω μιας άλλης εταιρείας και προσπαθεί επίσης να δημιουργήσει νέες μορφές μικρότερων καταστημάτων και να εντείνει την ολοκλήρωση των καταστημάτων online για να προσαρμοστεί σε νέους τρόπους αγορών.
Κατά το οικονομικό έτος μέχρι τον Αύγουστο του 2016, οι πωλήσεις σε απευθείας σύνδεση στον όμιλο IKEA Group, ο οποίος κατέχει τα περισσότερα καταστήματα της IKEA παγκοσμίως, σημείωσαν άνοδο 30% στα 1,4 δισ. ευρώ.
Η διαχείριση της αλυσίδας και η σχεδίαση της αλυσίδας έχει μεταφερθεί στον ιδιοκτήτη του σήματος και στον δικαιοπάροχο Inter IKEA Group.
Οι ελπίδες είναι ότι με την IKEA Group να επικεντρώνεται πλήρως στο λιανικό εμπόριο, θα μπορεί να υπερασπιστεί την ηγετική θέση της στην αγορά και να διατηρήσει την ανάπτυξή της καθώς ο ανταγωνισμός και οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται.
"Υπάρχει μια ταχεία αλλαγή στην αγορά, όπου πολλά από αυτά που μάθαμε και αυτά που γνωρίζουμε αλλάζουν ριζικά", δήλωσε ο Loof, προσθέτοντας ότι αναμένει η ΙΚΕΑ να διατηρήσει την ηγετική της θέση.
"Έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα και αυτό είναι ότι σχεδιάζουμε, παράγουμε και διανέμουμε το δικό μας μοναδικό εύρος προϊόντων".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών