Τα στοιχεία για τον δείκτη καταναλωτικού κλίματος στη Γερμανία επιβεβαίωσαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Περαιτέρω πτώση αναμένεται να καταγράψει ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος στη Γερμανία για τον Αύγουστο του 2019, σύμφωνα με τα σημερινά (30/7) στοιχεία του ερευνητικού ινστιτούτου GfK, υποχωρώντας στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων δύο ετών.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος που αφορά τον Αύγουστο του 2019 κατέγραψε πτώση για τρίτο συνεχόμενο μήνα, υποχωρώντας στις 9,7 μονάδες, έναντι 9,8 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Παράλληλα, ο δείκτης διαμορφώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2017, με το ινστιτούτο να υπογραμμίζει τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, τις εμπορικές τριβές και τις εκτιμήσεις που αφορούν το Brexit.
Ο υποδείκτης που σχετίζεται με τις προσδοκίες για την οικονομία κατέγραψε σημαντική πτώση στις -3,7 μονάδες, έναντι 2,4 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο του 2016.
Όσον αφορά τον υποδείκτη που σχετίζεται με τις προσδοκίες για το εισόδημα, σημειώθηκε άνοδος στις 50,8 μονάδες, έναντι 45,5 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, με τους καταναλωτές στη Γερμανία να εξακολουθούν να αναμένουν αύξηση του εισοδήματός τους κατά τους επόμενους μήνες.
Αντίθετα, ο υποδείκτης που αφορά την τάση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε αγορές υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2015, και συγκεκριμένα στις 46,3 μονάδες έναντι 53,7 μονάδων προηγουμένως.
Σύμφωνα με τον ινστιτούτο GfK, ο βασικός κίνδυνος για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία είναι ο συνεχώς αυξανόμενος φόβος για απώλεια θέσεων εργασίας, με το ινστιτούτο να σημειώνει ότι «εάν συνεχιστεί αυτή η τάση, η καταναλωτική ζήτηση, η οποία σήμερα είναι ισχυή, θα βρεθεί σε κίνδνο».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος που αφορά τον Αύγουστο του 2019 κατέγραψε πτώση για τρίτο συνεχόμενο μήνα, υποχωρώντας στις 9,7 μονάδες, έναντι 9,8 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Παράλληλα, ο δείκτης διαμορφώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2017, με το ινστιτούτο να υπογραμμίζει τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, τις εμπορικές τριβές και τις εκτιμήσεις που αφορούν το Brexit.
Ο υποδείκτης που σχετίζεται με τις προσδοκίες για την οικονομία κατέγραψε σημαντική πτώση στις -3,7 μονάδες, έναντι 2,4 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο του 2016.
Όσον αφορά τον υποδείκτη που σχετίζεται με τις προσδοκίες για το εισόδημα, σημειώθηκε άνοδος στις 50,8 μονάδες, έναντι 45,5 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, με τους καταναλωτές στη Γερμανία να εξακολουθούν να αναμένουν αύξηση του εισοδήματός τους κατά τους επόμενους μήνες.
Αντίθετα, ο υποδείκτης που αφορά την τάση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε αγορές υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2015, και συγκεκριμένα στις 46,3 μονάδες έναντι 53,7 μονάδων προηγουμένως.
Σύμφωνα με τον ινστιτούτο GfK, ο βασικός κίνδυνος για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία είναι ο συνεχώς αυξανόμενος φόβος για απώλεια θέσεων εργασίας, με το ινστιτούτο να σημειώνει ότι «εάν συνεχιστεί αυτή η τάση, η καταναλωτική ζήτηση, η οποία σήμερα είναι ισχυή, θα βρεθεί σε κίνδνο».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών