Τα έσοδα της L'Oreal εμφανίζονται μειωμένα κατά 1,1% στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ δεν σημειώνεται μεταβολή στο πρώτο εξάμηνο του 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Η L'Oreal, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών στον κόσμο, δεν επαλήθευσε τις εκτιμήσεις για αύξηση των πωλήσεων του δεύτερου τριμήνου 2019, αναφέροντας σαν αιτιολογία τη μειωμένη ζήτηση από την αγορά των ΗΠΑ.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Jean-Paul Agon είπε στο CNBC ότι το περιβάλλον συναλλαγών δεν ήταν "σταθερό" στις Η.Π.Α. και ότι η βιομηχανία μακιγιάζ ήταν ευάλωτη.
"Ξεκινήσαμε από το μηδέν στις Η.Π.Α. πριν από 50 χρόνια.
Τώρα είμαστε νούμερο ένα, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.
Κάποιες χρονιές είναι διαφορετικές από τις άλλες. Η φετινή είναι λίγο δυσκολότερη", δήλωσε ο CEO.
Σύμφωνα με αναλυτές, υπάρχει μια "έκρηξη" στην αγορά του μακιγιάζ των ΗΠΑ, κατά τα τελευταία χρόνια, με πολλές διασημότητες να ξεκινούν τις δικές τους επιτυχημένες συλλογές, όπως οι Fenty Beauty της Rihanna ή η Kylie Cosmetics της Kylie Jenner.
Επίσης, διασημότητες του Instagram και bloggers που προωθούν καλλυντικά και μαθήματα μακιγιάζ έχουν καταφέρει να οδηγήσουν στα "μονοπάτια" τους τη γενιά των millenials που ακολουθεί διαφορετικές επιρροές στο μακιγιάζ από τη γενιά των γονέων τους.
Παρ' όλα αυτά, ο Agon υποστηρίζει ότι έχει υπάρξει σημαντική επιβράδυνση της αγοράς μακιγιάζ των ΗΠΑ, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πρόσφατη "έκρηξη" μπορεί να έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της.
Τα έσοδα της L'Oreal εμφανίζονται μειωμένα κατά 1,1% στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ δεν σημειώνεται μεταβολή στο πρώτο εξάμηνο του 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της L'Oreal, σήμερα 31/7/2019 διαπραγματεύονταν κατά 4,5% χαμηλότερα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Jean-Paul Agon είπε στο CNBC ότι το περιβάλλον συναλλαγών δεν ήταν "σταθερό" στις Η.Π.Α. και ότι η βιομηχανία μακιγιάζ ήταν ευάλωτη.
"Ξεκινήσαμε από το μηδέν στις Η.Π.Α. πριν από 50 χρόνια.
Τώρα είμαστε νούμερο ένα, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.
Κάποιες χρονιές είναι διαφορετικές από τις άλλες. Η φετινή είναι λίγο δυσκολότερη", δήλωσε ο CEO.
Σύμφωνα με αναλυτές, υπάρχει μια "έκρηξη" στην αγορά του μακιγιάζ των ΗΠΑ, κατά τα τελευταία χρόνια, με πολλές διασημότητες να ξεκινούν τις δικές τους επιτυχημένες συλλογές, όπως οι Fenty Beauty της Rihanna ή η Kylie Cosmetics της Kylie Jenner.
Επίσης, διασημότητες του Instagram και bloggers που προωθούν καλλυντικά και μαθήματα μακιγιάζ έχουν καταφέρει να οδηγήσουν στα "μονοπάτια" τους τη γενιά των millenials που ακολουθεί διαφορετικές επιρροές στο μακιγιάζ από τη γενιά των γονέων τους.
Παρ' όλα αυτά, ο Agon υποστηρίζει ότι έχει υπάρξει σημαντική επιβράδυνση της αγοράς μακιγιάζ των ΗΠΑ, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πρόσφατη "έκρηξη" μπορεί να έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της.
Τα έσοδα της L'Oreal εμφανίζονται μειωμένα κατά 1,1% στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ δεν σημειώνεται μεταβολή στο πρώτο εξάμηνο του 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της L'Oreal, σήμερα 31/7/2019 διαπραγματεύονταν κατά 4,5% χαμηλότερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών