Η εποχή των φτηνών ναύλων των 10 ευρώ για τη Ryanair είναι πλέον παρελθόν λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους.
Τα ναύλα του ενός και των δέκα ευρώ της Ryanair, δεν θα τα δουν οι πελάτες της για «σειρά ετών», είπε ο 'O Liry στο BBC σημειώνοντας ότι το μέσο εισιτήριο της Ryanair από περίπου 40 ευρώ πέρυσι, θα αυξηθεί κατά περίπου δέκα ευρώ στα 50 την επόμενη πενταετία.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα πραγματικά φθηνά ναύλα μας - του ενός ευρώ, των 0,99 σεντς, ακόμη και των 9,99 ευρώ - νομίζω ότι δεν θα τα δείτε αυτά για τα επόμενα χρόνια», τόνισε.
Η αύξηση των τιμών των καυσίμων που εκτινάσσει τα αεροπορικά εισιτήρια, αυξάνει και τους λογαριασμούς ενέργειας των νοικοκυριών ψαλιδίζοντας το διαθέσιμο εισόδημά τους. Όμως ο CEO της Ryainair πιστεύει ότι οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν παρά το αυξημένο κόστος διαβίωσης να πετούν συχνά επιλέγοντας αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
«Πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα συνεχίσει να πετά συχνά, αλλά οι άνθρωποι θα ευαισθητοποιηθούν πολύ περισσότερο όσον αφορά στις τιμές».
Πυρά κατά του Brexit από τον CEO της Ryanair
Επιπλέον, ο CEO της Ryanair καταφέρθηκε εναντίον του Brexit, το οποίο μείωσε σημαντικά την πρόσβαση των Eυρωπαίων εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατείχαν προηγουμένως εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις απασχόλησης.
«Η αγορά εργασίας είναι πολύ τεταμένη, ιδιαίτερα για τις δουλειές χωρίς μεγάλη εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό τομέα και την εστίαση, τη διανομή και τη γεωργία, καθώς επίσης και για την ασφάλεια και τους χειριστές αποσκευών στα αεροδρόμια», υπογράμμισε ο επικεφαλής της Ryanair.
«Και αν υπήρχε λίγη εντιμότητα στην κυβέρνηση (του απερχόμενου πρωθυπουργού Johnson, θα παραδέχονταν πως το Brexit ήταν μια καταστροφή για την ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων και πως μία από τις κύριες δυσχέρειες που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η βρετανική οικονομία είναι η έλλειψη εργαζομένων», πρόσθεσε.
Αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια από Βρετανία προς Αθήνα
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει μια αύξηση της ζήτησης από το τέλος των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία. Ωστόσο, ο αντίκτυπος των μακρών περιόδων καθηλωμένων πτήσεων, το αυξανόμενο κόστος και οι μεγάλες περικοπές θέσεων εργασίας στην αεροπορική βιομηχανία στη διάρκεια της κρίσης οδήγησαν ορισμένους αερομεταφορείς να αγωνίζονται να καλύψουν τη ζήτηση. Χιλιάδες θέσεις εργασίας στις αερομεταφορές κόπηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid και πολλές επιχειρήσεις του κλάδου έχουν δυσκολευτεί να προσλάβουν εγκαίρως επαρκές προσωπικό εγκαίρως για να αντιμετωπίσουν την αυξημένη καλοκαιρινή ζήτηση.
Οι τιμές των πτήσεων από τη Βρετανία προς την ηπειρωτική Ευρώπη το φετινό καλοκαίρι έχουν αυξηθεί κατά περίπου ένα τρίτο από την περίοδο πριν από την πανδημία, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες επωφελούνται από το ταξιδιωτικό χάος αυξάνοντας τις τιμές των ναύλων τους. Είναι χαρακτηριστικό, όπως σημειώνει η Daily Mail, ότι τα εισιτήρια από όλα τα αεροδρόμια του Λονδίνου προς την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 258% αυτή την εβδομάδα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Το μέσο κόστος ενός ναύλου από το Χίθροου ή το Γκάτγουικ προς το Φάρο της Πορτογαλίας έχει υπερδιπλασιαστεί, από 17 λίρες το 2019 σε 35.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών