«Η χρήση ιδιωτικού αεροπλάνου είναι πάντα μια επιλογή έσχατης ανάγκης», ανέφερε ο Michel στο τηλεοπτικό δίκτυο RTL
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Charles Michel μίλησε σε βελγικά μέσα ενημέρωσης, απαντώντας στις επικρίσεις για τα έξοδα σε σχέση με τα ταξίδια του στο εξωτερικό, και σχολιάζοντας το πόσο ρυπογόνα είναι.
«Η χρήση ιδιωτικού αεροπλάνου είναι πάντα μια επιλογή έσχατης ανάγκης», ανέφερε ο Michel στο τηλεοπτικό δίκτυο RTL.
Παράλληλα, όσον αφορά στο κόστος για τη μετάβαση στην Κίνα, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία ανέρχεται στα 460.000 ευρώ, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, απάντησε ότι «για κάθε ένα από τα ταξίδια μπορούν να κοινοποιηθούν πολύ ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τους λόγους (των επιλογών)». Προσέθεσε επίσης ότι η αποστολή στην Κίνα ήταν «απολύτως απαραίτητη» και κατέστησε δυνατή «την αναβίωση του διαλόγου για τα ανθρώπινα δικαιώματα».
Σε ερώτηση για το εάν μπορούσε να ταξιδέψει με αεροπλάνο της γραμμής, ο Charles Michel απάντησε: «Όχι».
Η εφημερίδα De Standaard αναφέρει ότι σε ερώτηση για το εάν ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου καταλαβαίνει ότι το κόστος για την αποστολή στην Κίνα μπορεί να σοκάρει, απάντησε ότι αντιλαμβάνεται ότι ήταν «ακριβό» καθώς και «τις ευαισθησίες σχετικά με τις ιδιωτικές πτήσεις. Αλλά οι υπηρεσίες εξέτασαν προσεκτικά αν υπήρχε εναλλακτική λύση».
«Λυπάμαι που ο τρόπος που παρουσιάζεται απομακρύνει την προσοχή από το θεμελιώδες ζήτημα: ποια θέση θέλουν οι άνθρωποι για την ΕΕ στον κόσμο;» συμπλήρωσε. Ερωτηθείς για τη διαφορά στις δαπάνες με την Πρόεδρο της Κομισιόν, Ursula Von der Leyen ο Michel σημειώνει ότι «η τάξη μεγέθους είναι παρόμοια».
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος του RTL, υπάρχει προϋπολογισμός 3,7 εκατομμυρίων για τους 27 Ευρωπαίους Επιτρόπους έναντι 2 εκατομμυρίων για τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Ωστόσο, ο Michel απάντησε ότι «συγκρίνουμε μήλα με αχλάδια» και εξηγεί ότι για την Σύνοδο Κορυφής που έγινε στο Παρίσι, για παράδειγμα, πρόκειται για πλήρη αντιπροσωπεία: «Είναι το Συμβούλιο που διοργανώνει την Σύνοδο Κορυφής. Δεν είναι άνθρωποι από το γραφείο μου που ταξιδεύουν στο Παρίσι, είναι κυρίως μέλη του προσωπικού του Συμβουλίου που εποπτεύουν τη συνεδρίαση των 27 αρχηγών κρατών».
www.bankingnews.gr
«Η χρήση ιδιωτικού αεροπλάνου είναι πάντα μια επιλογή έσχατης ανάγκης», ανέφερε ο Michel στο τηλεοπτικό δίκτυο RTL.
Παράλληλα, όσον αφορά στο κόστος για τη μετάβαση στην Κίνα, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία ανέρχεται στα 460.000 ευρώ, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, απάντησε ότι «για κάθε ένα από τα ταξίδια μπορούν να κοινοποιηθούν πολύ ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τους λόγους (των επιλογών)». Προσέθεσε επίσης ότι η αποστολή στην Κίνα ήταν «απολύτως απαραίτητη» και κατέστησε δυνατή «την αναβίωση του διαλόγου για τα ανθρώπινα δικαιώματα».
Σε ερώτηση για το εάν μπορούσε να ταξιδέψει με αεροπλάνο της γραμμής, ο Charles Michel απάντησε: «Όχι».
Η εφημερίδα De Standaard αναφέρει ότι σε ερώτηση για το εάν ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου καταλαβαίνει ότι το κόστος για την αποστολή στην Κίνα μπορεί να σοκάρει, απάντησε ότι αντιλαμβάνεται ότι ήταν «ακριβό» καθώς και «τις ευαισθησίες σχετικά με τις ιδιωτικές πτήσεις. Αλλά οι υπηρεσίες εξέτασαν προσεκτικά αν υπήρχε εναλλακτική λύση».
«Λυπάμαι που ο τρόπος που παρουσιάζεται απομακρύνει την προσοχή από το θεμελιώδες ζήτημα: ποια θέση θέλουν οι άνθρωποι για την ΕΕ στον κόσμο;» συμπλήρωσε. Ερωτηθείς για τη διαφορά στις δαπάνες με την Πρόεδρο της Κομισιόν, Ursula Von der Leyen ο Michel σημειώνει ότι «η τάξη μεγέθους είναι παρόμοια».
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος του RTL, υπάρχει προϋπολογισμός 3,7 εκατομμυρίων για τους 27 Ευρωπαίους Επιτρόπους έναντι 2 εκατομμυρίων για τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Ωστόσο, ο Michel απάντησε ότι «συγκρίνουμε μήλα με αχλάδια» και εξηγεί ότι για την Σύνοδο Κορυφής που έγινε στο Παρίσι, για παράδειγμα, πρόκειται για πλήρη αντιπροσωπεία: «Είναι το Συμβούλιο που διοργανώνει την Σύνοδο Κορυφής. Δεν είναι άνθρωποι από το γραφείο μου που ταξιδεύουν στο Παρίσι, είναι κυρίως μέλη του προσωπικού του Συμβουλίου που εποπτεύουν τη συνεδρίαση των 27 αρχηγών κρατών».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών