Η Mercedes ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 9% στις 453.700 μονάδες, με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να μειώνονται κατά 12% σε σχέση με πέρυσι
Τα γερμανικά μεγαθήρια στα πολυτελή οχήματα Mercedes-Benz και Porsche συνήθως βασίζονται στις ΗΠΑ για ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεών τους — περίπου 25% για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.
Όμως αυτές οι μέρες ενδέχεται να τελειώσουν, τουλάχιστον προς το παρόν.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Mercedes ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 9% στις 453.700 μονάδες, με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να μειώνονται κατά 12% σε σχέση με πέρυσι.
Η Porsche σημείωσε ότι οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 10% το ίδιο τρίμηνο, αλλά υπήρχε μια σημαντική επιφύλαξη:
«Η αύξηση οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων στην αγορά και στην προστασία τιμών που προσφέρθηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους λόγω της ανόδου των δασμών εισαγωγής» ανέφερε η Porsche σε ανακοίνωσή της.
Ουσιαστικά, η Porsche παραδέχεται ότι βασίστηκε σε αποθέματα προ των δασμών για να ενισχύσει τις πωλήσεις και στη συνέχεια μείωσε τα περιθώρια κέρδους της για να προστατέψει τους πελάτες της — τουλάχιστον προς το παρόν.
Η Porsche βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη θέση, καθώς όλη η παραγωγή της γίνεται στη Γερμανία και σε χώρες της ΕΕ όπως η Σλοβενία.
Η έκθεση της Mercedes στην εν λόγω αγορά δεν είναι τόσο έντονη, αφού η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μεγάλο εργοστάσιο στην Tuscaloosa, Ala., όπου κατασκευάζει SUV και ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα.
Όσον αφορά την Porsche, ο CEO της εταιρείας Oliver Blume (που είναι επίσης CEO του Volkswagen Group) δήλωσε ότι η Porsche πιθανότατα θα μετακυλήσει το κόστος των δασμών στους πελάτες της, αλλά δεν διευκρίνισε πότε θα γίνει αυτό.
www.bankingnews.gr
Όμως αυτές οι μέρες ενδέχεται να τελειώσουν, τουλάχιστον προς το παρόν.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Mercedes ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 9% στις 453.700 μονάδες, με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να μειώνονται κατά 12% σε σχέση με πέρυσι.
Η Porsche σημείωσε ότι οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 10% το ίδιο τρίμηνο, αλλά υπήρχε μια σημαντική επιφύλαξη:
«Η αύξηση οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων στην αγορά και στην προστασία τιμών που προσφέρθηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους λόγω της ανόδου των δασμών εισαγωγής» ανέφερε η Porsche σε ανακοίνωσή της.
Ουσιαστικά, η Porsche παραδέχεται ότι βασίστηκε σε αποθέματα προ των δασμών για να ενισχύσει τις πωλήσεις και στη συνέχεια μείωσε τα περιθώρια κέρδους της για να προστατέψει τους πελάτες της — τουλάχιστον προς το παρόν.
Η Porsche βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη θέση, καθώς όλη η παραγωγή της γίνεται στη Γερμανία και σε χώρες της ΕΕ όπως η Σλοβενία.
Η έκθεση της Mercedes στην εν λόγω αγορά δεν είναι τόσο έντονη, αφού η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μεγάλο εργοστάσιο στην Tuscaloosa, Ala., όπου κατασκευάζει SUV και ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα.
Όσον αφορά την Porsche, ο CEO της εταιρείας Oliver Blume (που είναι επίσης CEO του Volkswagen Group) δήλωσε ότι η Porsche πιθανότατα θα μετακυλήσει το κόστος των δασμών στους πελάτες της, αλλά δεν διευκρίνισε πότε θα γίνει αυτό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών