Τρόμαξαν οι δυτικοί επιχειρηματίες για τις τεχνολογικές εξελίξεις στην Κίνα
Τρομοκρατημένοι, με την ακριβή σημασία της λέξης, επέστρεψαν οι επιχειρηματίες που επισκέφτηκαν την Κίνα το προηγούμενο διάστημα, καθώς η εξέλιξη της χώρας στον τεχνολογικό τομέα έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις μέχρι τώρα ηγέτιδες, όπως οι ΗΠΑ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Company, Jim Farley, και άλλοι κορυφαίοι επιχειρηματίες είναι "τρομοκρατημένοι" από τις ταχύτατες τεχνολογικές εξελίξεις της Κίνας, προειδοποιώντας ότι οι καινοτομίες της Ασιατικής υπερδύναμης θα μπορούσαν να συντρίψουν τις αμερικανικές εταιρείες εάν δεν δράσουν άμεσα, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της The Telegraph.
Μετά την επίσκεψή του σε κινεζικά εργοστάσια, ο Farley ήταν σοκαρισμένος από την τεχνολογία αιχμής που ενσωματώνεται στα οχήματά τους, όπως το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης και τα συστήματα αναγνώρισης προσώπου.
"Το κόστος και η ποιότητα των οχημάτων τους είναι πολύ ανώτερα από ό,τι βλέπω στη Δύση", προειδοποίησε ο Farley, σύμφωνα με την The Telegraph.
Οι Κινέζοι δεν ξεπερνούν μόνο τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Ο Greg Jackson, επικεφαλής της βρετανικής εταιρείας ενέργειας Octopus, περιέγραψε μια επίσκεψη σε ένα "σκοτεινό εργοστάσιο" που παράγει κινητά τηλέφωνα, χωρίς να υπάρχει σχεδόν κανένας άνθρωπος στον χώρο.
"Επισκεφτήκαμε ένα σκοτεινό εργοστάσιο που παρήγαγε έναν αστρονομικό αριθμό κινητών τηλεφώνων", δήλωσε ο Jackson στην The Telegraph.
"Η διαδικασία ήταν τόσο αυτοματοποιημένη που δεν υπήρχαν εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής, μόνο λίγοι άνθρωποι για να διασφαλίσουν ότι το εργοστάσιο λειτουργεί.
Αισθάνεσαι ότι έχει συμβεί μια αλλαγή, όπου η ανταγωνιστικότητα της Κίνας δεν αφορά πια μόνο τις κρατικές επιδοτήσεις και τους χαμηλούς μισθούς, αλλά και έναν τεράστιο αριθμό εξειδικευμένων, εκπαιδευμένων μηχανικών που καινοτομούν ασταμάτητα."
Ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος της εξόρυξης Andrew Forrest εγκατέλειψε τα σχέδιά του να κατασκευάσει κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων μετά την άμεση παρακολούθηση της κυριαρχίας της Κίνας.

"Είμαστε σε παγκόσμιο ανταγωνισμό με την Κίνα, και δεν αφορά μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα.
Αν χάσουμε αυτόν τον ανταγωνισμό, δεν έχουμε μέλλον στην Ford", είπε ο Forrest στην The Telegraph.
Τι είδαν…
Ο Forrest περιέγραψε φουτουριστικά εργοστάσια, όπου ρομπότ αναδύονται από το έδαφος και συναρμολογούν φορτηγά χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
"Μπορώ να σας πάω σε εργοστάσια στην Κίνα, όπου θα δείτε μηχανές που αναδύονται από το έδαφος και αρχίζουν να συναρμολογούν μέρη.
Και περπατάτε δίπλα σε αυτή την ταινία μεταφοράς, και μετά από περίπου 800-900 μέτρα, ένα φορτηγό βγαίνει.
Δεν υπάρχουν άνθρωποι – όλα είναι ρομποτικά."
Η αγορά ανθρωποειδών ρομπότ θα μπορούσε να εκτοξευτεί σε βιομηχανία αξίας 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2050, με τους αναλυτές της Morgan Stanley να προβλέπουν αύξηση της υιοθέτησης μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2030.
Περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ανθρωποειδή θα μπορούσαν να βρίσκονται σε χρήση μέχρι το 2050, με το 90% να χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικούς και εμπορικούς τομείς.
Ο επιχειρηματίας Vinod Khosla, πρώιμος υποστηρικτής του OpenAI, προβλέπει μια ρομποτική ανακάλυψη παρόμοια με το ChatGPT μέσα σε δύο έως τρία χρόνια, φανταζόμενος ρομπότ που θα μπορούν να κόβουν λαχανικά ή να πλένουν πιάτα.
Η κινεζική εταιρεία Unitree κυριαρχεί ήδη στην αγορά τετραποδικών ρομπότ, κατέχοντας το 60% της παγκόσμιας αγοράς, αφήνοντας τους αμερικανικούς παίκτες, όπως η Boston Dynamics, να προσπαθούν να συμβαδίσουν.
Όμως, υπάρχει ελπίδα στον ορίζοντα: Τα ανθρωποειδή ρομπότ της Tesla θα μπορούσαν να δώσουν στους Αμερικανούς καταναλωτές μια ευκαιρία ανταγωνισμού ενάντια στην κινεζική ρομποτική δύναμη τα επόμενα χρόνια.

www.bankingnews.gr
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Company, Jim Farley, και άλλοι κορυφαίοι επιχειρηματίες είναι "τρομοκρατημένοι" από τις ταχύτατες τεχνολογικές εξελίξεις της Κίνας, προειδοποιώντας ότι οι καινοτομίες της Ασιατικής υπερδύναμης θα μπορούσαν να συντρίψουν τις αμερικανικές εταιρείες εάν δεν δράσουν άμεσα, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της The Telegraph.
Μετά την επίσκεψή του σε κινεζικά εργοστάσια, ο Farley ήταν σοκαρισμένος από την τεχνολογία αιχμής που ενσωματώνεται στα οχήματά τους, όπως το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης και τα συστήματα αναγνώρισης προσώπου.
"Το κόστος και η ποιότητα των οχημάτων τους είναι πολύ ανώτερα από ό,τι βλέπω στη Δύση", προειδοποίησε ο Farley, σύμφωνα με την The Telegraph.
Οι Κινέζοι δεν ξεπερνούν μόνο τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Ο Greg Jackson, επικεφαλής της βρετανικής εταιρείας ενέργειας Octopus, περιέγραψε μια επίσκεψη σε ένα "σκοτεινό εργοστάσιο" που παράγει κινητά τηλέφωνα, χωρίς να υπάρχει σχεδόν κανένας άνθρωπος στον χώρο.
"Επισκεφτήκαμε ένα σκοτεινό εργοστάσιο που παρήγαγε έναν αστρονομικό αριθμό κινητών τηλεφώνων", δήλωσε ο Jackson στην The Telegraph.
"Η διαδικασία ήταν τόσο αυτοματοποιημένη που δεν υπήρχαν εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής, μόνο λίγοι άνθρωποι για να διασφαλίσουν ότι το εργοστάσιο λειτουργεί.
Αισθάνεσαι ότι έχει συμβεί μια αλλαγή, όπου η ανταγωνιστικότητα της Κίνας δεν αφορά πια μόνο τις κρατικές επιδοτήσεις και τους χαμηλούς μισθούς, αλλά και έναν τεράστιο αριθμό εξειδικευμένων, εκπαιδευμένων μηχανικών που καινοτομούν ασταμάτητα."
Ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος της εξόρυξης Andrew Forrest εγκατέλειψε τα σχέδιά του να κατασκευάσει κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων μετά την άμεση παρακολούθηση της κυριαρχίας της Κίνας.

"Είμαστε σε παγκόσμιο ανταγωνισμό με την Κίνα, και δεν αφορά μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα.
Αν χάσουμε αυτόν τον ανταγωνισμό, δεν έχουμε μέλλον στην Ford", είπε ο Forrest στην The Telegraph.
Τι είδαν…
Ο Forrest περιέγραψε φουτουριστικά εργοστάσια, όπου ρομπότ αναδύονται από το έδαφος και συναρμολογούν φορτηγά χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
"Μπορώ να σας πάω σε εργοστάσια στην Κίνα, όπου θα δείτε μηχανές που αναδύονται από το έδαφος και αρχίζουν να συναρμολογούν μέρη.
Και περπατάτε δίπλα σε αυτή την ταινία μεταφοράς, και μετά από περίπου 800-900 μέτρα, ένα φορτηγό βγαίνει.
Δεν υπάρχουν άνθρωποι – όλα είναι ρομποτικά."
Η αγορά ανθρωποειδών ρομπότ θα μπορούσε να εκτοξευτεί σε βιομηχανία αξίας 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2050, με τους αναλυτές της Morgan Stanley να προβλέπουν αύξηση της υιοθέτησης μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2030.
Περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ανθρωποειδή θα μπορούσαν να βρίσκονται σε χρήση μέχρι το 2050, με το 90% να χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικούς και εμπορικούς τομείς.
Ο επιχειρηματίας Vinod Khosla, πρώιμος υποστηρικτής του OpenAI, προβλέπει μια ρομποτική ανακάλυψη παρόμοια με το ChatGPT μέσα σε δύο έως τρία χρόνια, φανταζόμενος ρομπότ που θα μπορούν να κόβουν λαχανικά ή να πλένουν πιάτα.
Η κινεζική εταιρεία Unitree κυριαρχεί ήδη στην αγορά τετραποδικών ρομπότ, κατέχοντας το 60% της παγκόσμιας αγοράς, αφήνοντας τους αμερικανικούς παίκτες, όπως η Boston Dynamics, να προσπαθούν να συμβαδίσουν.
Όμως, υπάρχει ελπίδα στον ορίζοντα: Τα ανθρωποειδή ρομπότ της Tesla θα μπορούσαν να δώσουν στους Αμερικανούς καταναλωτές μια ευκαιρία ανταγωνισμού ενάντια στην κινεζική ρομποτική δύναμη τα επόμενα χρόνια.

www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών