Στην Ανατολική Ευρώπη, η διανομή των ταξιδιωτικών αγορών θα αλλάξει διαδικτυακά τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Κι αυτό θα γίνει λόγω της σχεδόν καθολικής πρόσβασης στο διαδίκτυο και τη χρήση smartphone.
Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία ταξιδιωτική έρευνα της Phocuswright για την Ανατολική Ευρώπη, Travel Market Report 2020-2024.
Παρόλο που οι Ανατολικοευρωπαίοι προτιμούν γενικά να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια μέσω παραδοσιακών καναλιών, οι περιορισμοί της πανδημίας ανάγκασαν πολλούς να κάνουν έρευνα και να αγοράσουν διαδικτυακά.
Οι OTA θα χάσουν έδαφος από τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές. Οι τελευταίοι θα συνδυάσουν κρατικές επιχορηγήσεις από την πανδημία και επενδύσεις τεχνολογίας για να βελτιώσουν την ευκολία χρήσης. Την λειτουργικότητα των ιστότοπων και των εφαρμογών τους για κινητά.
Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο των προμηθευτών της διαδικτυακής αγοράς ταξιδιών θα επεκταθεί από 58% το 2020 σε προβλεπόμενο 59% το 2024.
Οι OTA θα διατηρήσουν ένα πλεονέκτημα στην κατακερματισμένη αγορά ξενοδοχείων της Ανατολικής Ευρώπης.
Αλλά θα αγωνιστούν να συμβαδίσουν με τους προμηθευτές που υποστηρίζονται από κυβερνήσεις στα αεροπορικά και σιδηροδρομικά τμήματα.
Τα περιφερειακά και τα εσωτερικά ταξίδια φαίνεται να είναι η κύρια σωτηρία για τη βιομηχανία.
Η ανάκαμψη ξετυλίγεται αργά. Στα περισσότερα τμήματα, η διείσδυση στο διαδίκτυο αυξάνεται. Με ιδιαίτερα υψηλή χρήση αναζήτησης σε κινητά.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Πώς αλλάζει η διανομή των ταξιδιωτικών αγορών στην Ανατολική Ευρώπη
Αν και οι Ανατολικοευρωπαίοι προτιμούν γενικά να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια μέσω παραδοσιακών καναλιών, οι περιορισμοί της πανδημίας ανάγκασαν πολλούς να κάνουν έρευνα και να αγοράσουν διαδικτυακά
Σχόλια αναγνωστών