Στην τελευταία πτήση της εταιρείας από το Κάλιαρι της Σαρδηνίας στη Ρώμη η συγκίνηση του πληρώματος και των επιβατών ήταν εμφανής
Στην τελευταία πτήση της εταιρείας από το Κάλιαρι της Σαρδηνίας στη Ρώμη η συγκίνηση του πληρώματος και των επιβατών ήταν εμφανής.
«Ζήτησα από όλους στο πλήρωμα αυτόγραφο, να υπογράψουν στο απόκομμα του εισιτηρίου μου» δήλωσε μια γυναίκα που επέβαινε στην πτήση.
Η πτώση
Σύμβολο της φινέτσας και της ιταλικής κουλτούρας γενικότερα, ήταν ο αγαπημένος αερομεταφορέας για τους επικεφαλής της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας.
Ωστόσο η κακοδιαχείριση, οι λάθος στρατηγικές επιλογές αλλά και η συνεχώς αυξανόμενη ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους την οδήγησαν στην οικονομική καταστροφή. Έτσι, από το 2017 ήταν σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης.
«Ύστερα από 34 χρόνια το να αφήνεις μια εταιρεία για την οποία έχεις δουλέψει μια ζωή, που είναι σαν οικογένεια, είναι δύσκολο», είπε πιλότος της Alitalia.
«Ali d’ Italia»
Έτσι η Alitalia παραδίδει στον διάδοχό της, την Ita, μια εντελώς αυτόνομη εταιρεία που θα έχει το 1/4 των εργαζομένων της Alitalia. 2.800 από τους 10.000 εργαζόμενους και σχεδόν τα μισά αεροσκάφη.
Σημειώνεται πως το όνομά της Alitalia προέρχεται από την έκφραση «Ali d’ Italia», που σημαίνει «Φτερά της Ιταλίας».
H Alitalia ιδρύθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 1946 με όνομα Aerolinee Italiane Internazionali (Διεθνείς Ιταλικές Αερογραμμές), έμεινε όμως γνωστή ως Alitalia.
Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στις 5 Μαΐου 1947, χρονιά κατά την οποία μετέφερε 10.000 επιβάτες.
Η πρώτη πτήση της, έγινε με αεροσκάφος Fiat G-12 Alcione, μεταξύ Τορίνο και Ρώμης.
Η πρώτη πτήση εξωτερικού έγινε έναν χρόνο αργότερα, μεταξύ Μιλάνου και πόλεων της Νότιας Αμερικής.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών