Ο Musk, που αυτοπεριγράφεται ως οπαδός της απόλυτης ελευθερίας του λόγου, είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter καταγράφει «μεγάλη» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε τις ομάδες ακτιβιστών για πίεση στους διαφημιστές
Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla είπε επίσης ότι η Apple πιέζει το Twitter με απαιτήσεις περιορισμού του περιεχομένου.
Η συγκεκριμένη κίνηση, που πάντως δεν επιβεβαιώθηκε από την Apple, δεν θα ήταν ασυνήθιστη καθώς η εταιρεία επιβάλλει τακτικά τους δικούς της κανόνες οι οποίοι έχουν οδηγήσει ήδη στην κατάργηση εφαρμογών όπως το Gab και το Parler, που είναι δημοφιλείς μεταξύ των Αμερικανών συντηρητικών από τα καταστήματα εφαρμογών της.
Η Apple ωστόσο επανέφερε το Parler το 2021, αφού η εφαρμογή ενημέρωσε το περιεχόμενο και τις πρακτικές εποπτείας, δήλωσαν τότε οι εταιρείες.
«Η Apple έχει σταματήσει ως επί το πλείστον να διαφημίζεται στο Twitter. Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;», είπε ο Musk ο οποίος εξαγόρασε το Twitter για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο μήνα, σε ένα tweet.
Apple has also threatened to withhold Twitter from its App Store, but won’t tell us why
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Apple has mostly stopped advertising on Twitter. Do they hate free speech in America?
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Αργότερα, σε άλλο tweet, έβαλε ετικέτα στον λογαριασμό Twitter του Διευθύνοντος Συμβούλου της Apple Tim Cook ρωτώντας «τι συμβαίνει εδώ;».
Ο Musk είπε επίσης «ναι» απαντώντας σε ερώτηση χρήστη σχετικά με το εάν η Apple απειλεί την παρουσία του Twitter στο App Store ή διατυπώνει απαιτήσεις μετριοπάθειας.
Η Apple δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα για σχολιασμό.
Επισημαίνεται ότι η Apple δαπάνησε περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις Twitter μεταξύ 10 και 16 Νοεμβρίου έναντι 220.800 δολαρίων μεταξύ 16 και 22 Οκτωβρίου, μια εβδομάδα πριν ο Musk κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Pathmatics.
Did you know Apple puts a secret 30% tax on everything you buy through their App Store? https://t.co/LGkPZ4EYcz
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Πολλές εταιρείες έχουν περιορίσει ή σταματήσει τις διαφημίσεις τους στο Twitter
Αλλά δεν είναι μόνο η Apple που έχει περιορίσει τη διαφήμισή της στο Twitter.
Πολλές εταιρείες, από την General Mills την αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων Audi of America σταμάτησαν ή διέκοψαν τη διαφήμιση στο Twitter μετά την εξαγορά του από τον Musk.
Ο Musk, που αυτοπεριγράφεται ως οπαδός της απόλυτης ελευθερίας του λόγου, είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter καταγράφει «μεγάλη» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε τις ομάδες ακτιβιστών για πίεση στους διαφημιστές.
Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του Twitter.
Η πλατφόρμα επανέφερε τις τελευταίες ημέρες τον λογαριασμό του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Donald Trump.
Η επαναφορά του λογαριασμού του Trump οδήγησε μια ομάδα ακτιβιστών για τα πολιτικά δικαιώματα να προτρέψουν τους διαφημιζόμενους στο Twitter να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα.
Σε μια παρουσίαση για τους διαφημιστές τον Μάιο, ορισμένες εταιρείες και επωνυμίες ήταν ήδη επιφυλακτικές σχετικά με τις ανησυχίες ότι ο Musk θα περιόριζε τον έλεγχο περιεχομένου και την προστασία της ασφάλειας στην πλατφόρμα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών