Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

AS Company: Μεγάλα σχέδια για βελτίωση επιδόσεων από νέα προϊόντα και αύξηση εξωστρέφειας προς τους επενδυτές

AS Company: Μεγάλα σχέδια για βελτίωση επιδόσεων από νέα προϊόντα και αύξηση εξωστρέφειας προς τους επενδυτές
Στόχος το 60% των πωλήσεων να γίνεται από δικά της προϊόντα τα οποία έχουν 15% καλύτερο περιθώριο κέρδους
Σχετικά Άρθρα
Να γυρίσει σελίδα έχει αποφασίσει η AS Company και να μεγαλώσει περισσότερο μετά τις επιδόσεις ρεκόρ που είχε το 2023.
Σε αυτήν την προσπάθεια σημαντικό ρόλο θα παίξει τόσο η βελτίωση των πωλήσεων των δικών της προϊόντων στο σύνολο των πωλήσεων, όσο και τα νέα σήμερα τα οποία θα αποκτήσει έως τέλος Ιουλίου.
Όπως είχε ανακοινώσει η εταιρεία είναι σε προχωρημένες συζητήσεις για την απόκτηση δικαιωμάτων για βρέφη και παιδιά και ειδικότερα:
(α) με την ιταλική εταιρία Artsana Spa, όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Chicco και Boppy, για την Ελλάδα και την Κύπρο.
(β) με την ολλανδική εταιρία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort, and Safety First, για την Ελλάδα.

Χθες στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης ο Στράτος Ανδρεάδης, ανέφερε πως «μέχρι τέλος Ιουλίου πιστεύω πως θα είμαστε έτοιμοι. Προχωράνε τα τελικά συμβόλαια και η εξαγορά αυτή θα μας βάλει σε νέους χώρους που θα μπορούσαμε να είμαστε, δηλαδή στα είδη μπε-μπε και παράλληλα θα προωθούμε και τα δικά μας παιχνίδια».
Ο κ. Ανδρεάδης μίλησε για τη νέα στρατηγική της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία από 33% που είναι σήμερα στο σύνολο των πωλήσεων τα δικά της παιχνίδια, να πάει στο 38%.
Στο πρώτο εξάμηνο είναι στο 45%, αλλά με διανομή κάποιων προϊόντων που έχουν περισσότερες πωλήσεις στο β’ εξάμηνο θα υποχωρήσει το ποσοστό.
Στην πενταετία ο στόχος είναι να αυξηθεί στο 60% το ποσοστό, αλλά ίσως το ποσοστό λόγω των νέων προϊόντων, των οποίων θα αναλάβει τη διανομή, μπορεί να πέσει λίγο.
Σημειώνεται πως τα δικά της προϊόντα έχουν 15% καλύτερο περιθώριο.
Συνολικά το πρώτο εξάμηνο φέτος, είναι στα περσινά επίπεδα με τα μεταφορικά κόστη να είναι σημαντικά αυξημένα, αλλά η διοίκηση ψάχνει να καλύψει την απώλεια από άλλες πηγές.
Η διοίκηση σημείωσε το θέμα της υπογεννητικότητα δημιουργεί πρόβλημα και είπε πως στρέφεται σε προϊόντα μεγαλύτερων ηλικιών και gadgets. Κοιτάζει την τάση και προσπαθεί να την ακολουθεί.
Απαντώντας σε ερώτηση του Bankingnews για το τζίρο των προϊόντων που αναλαμβάνει (τα chicco είχαν τζίρο 5 εκατ. ευρώ) ανέφερε φέτος θα είναι μία χρονιά που τα τεστάρει η εταιρεία και πως θέλει χρόνο. Ωστόσο ο στόχος είναι να μεγαλώσει σημαντικά με τη στήριξη τη δική της η διανομή και να πάνε πολύ καλύτερα, αλλά να πάρουν και άλλα προϊόντα.

Τουριστικό άνοιγμα στην Κρήτη

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση του ΒΝ για τα ακίνητα που έχει αγοράσει, στόχος είπε πως είναι να τα «ομορφύνει» και μετά τα δει τι θα κάνει.
Προς το παρόν συνεχίζονται οι αγορές.
Υπάρχει προσύμφωνο για αγορά 60 στρεμμάτων στην Πλάκα που θα φτάσει το σύνολο στα 93 στρέμματα, στην Ελούντα έχει φτάσει στα 62 στρέμματα και συζητάει για μερικές ακόμα αγορές και στα Μάταλα έχει αγοράσει ξενοδοχείο και οικόπεδα.

Βελτίωση εξωστρέφειας

Ο Απόστολος Πεταλάς, μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος, ανέφερε πως η εταιρεία θέλει να γυρίσει σελίδα και να γίνει πιο εξωστρεφείς προς τους επενδυτές και να ενημερώνει καλύτερα τους μετόχους. Αναφέρθηκε στη νέα στρατηγική και δήλωσε αισιόδοξος για τα χρόνια που έρχονται.
Τέλος, υπάρχουν σκέψεις για επέκταση στη Ρουμανία με δικά της προϊόντα.
Η γενική συνέλευση ενέκρινε όλα τα θέματα και τη διανομή μερίσματος 0,13684 ευρώ ανά μετοχή.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης