Η BMW M, το τμήμα υψηλών επιδόσεων της BMW, προετοιμάζεται για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, εξελίσσοντας ένα πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες
Αυτή η τεχνολογία, που δοκιμάζεται σε πρωτότυπα βασισμένα στην i4 M50, υπόσχεται εξαιρετική απόδοση και ακρίβεια, επιτρέποντας ανεξάρτητο έλεγχο ροπής σε κάθε τροχό.
Σύμφωνα με τον Carsten Wolf, επικεφαλής συνολικής ανάπτυξης μοντέλων της BMW M, η διάταξη των τεσσάρων κινητήρων προσφέρει μοναδική απόδοση και κοντρόλ.
Η πρωτότυπη i4 M50 διαθέτει αναβαθμίσεις όπως κεραμικά φρένα, ενισχυμένο πλαίσιο και νέα υποπλαίσια, ενισχύοντας την ακαμψία και την οδηγική εμπειρία.
Παρά τις προκλήσεις κατά την φάση εξέλιξης, ο Frank van Meel, επικεφαλής της BMW M, ανέφερε ότι ένα ηλεκτρικό σεντάν με επιδόσεις επιπέδου M3 ενδέχεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2027-2028.
Επιπλέον, η BMW σχεδιάζει την επόμενη γενιά της M3 με εξηλεκτρισμένο κινητήρα βενζίνης, πιθανόν με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση, διατηρώντας την παράδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης(Διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με τον Carsten Wolf, επικεφαλής συνολικής ανάπτυξης μοντέλων της BMW M, η διάταξη των τεσσάρων κινητήρων προσφέρει μοναδική απόδοση και κοντρόλ.
Η πρωτότυπη i4 M50 διαθέτει αναβαθμίσεις όπως κεραμικά φρένα, ενισχυμένο πλαίσιο και νέα υποπλαίσια, ενισχύοντας την ακαμψία και την οδηγική εμπειρία.
Παρά τις προκλήσεις κατά την φάση εξέλιξης, ο Frank van Meel, επικεφαλής της BMW M, ανέφερε ότι ένα ηλεκτρικό σεντάν με επιδόσεις επιπέδου M3 ενδέχεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2027-2028.
Επιπλέον, η BMW σχεδιάζει την επόμενη γενιά της M3 με εξηλεκτρισμένο κινητήρα βενζίνης, πιθανόν με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση, διατηρώντας την παράδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης(Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών