Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Πυρ ομαδόν κατά ΔΕΔΔΗΕ από Επιμελητήρια και 4.500 ηλεκτρολόγους - Μπάχαλο με την ψηφιοποίηση και ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο

Πυρ ομαδόν κατά ΔΕΔΔΗΕ από Επιμελητήρια και 4.500 ηλεκτρολόγους - Μπάχαλο με την ψηφιοποίηση και ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο
Η διοίκηση του Αναστάσιου Μάνου κατέβασε τα ρολά στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΔΕΔΔΗΕ και άνοιξε ένα τεχνολογικό "φεγγίτη" μέσω email
Σχετικά Άρθρα
Η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ από τον Νοέμβριο του 2024 έχει βραχυκυκλώσει τους ηλεκτρολόγους και το σύνολο των πολιτών, αφού χάθηκε η διαπροσωπική επικοινωνία.
Οι πολίτες, που μέχρι πρότινος είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τα παράπονά τους σε κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο, τώρα βρίσκονται σε ένα αχανές τεχνολογικό τοπίο.

Η διοίκηση του Αναστάσιου Μάνου κατέβασε τα ρολά στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΔΕΔΔΗΕ και άνοιξε ένα τεχνολογικό "φεγγίτη" μέσω email, ο οποίος ωστόσο είναι κατώτερος των προσδοκιών. Επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο, που χρησιμοποιείται για την αναφορά βλαβών, είναι αβέβαιο για το πότε θα απαντήσει, ενώ το προσωπικό που ασχολείται με το πιο ουσιαστικό κομμάτι της εταιρείας, δηλαδή την άμεση επικοινωνία, δεν έχει σε βάθος γνώση των θεμάτων.
Το προσωπικό είναι ενοικιαζόμενο, καθώς η ομάδα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί ένα μικρό κομμάτι ενός call center.

Πυρ ομαδόν κατά του ΔΕΔΔΗΕ

Τρία Επιμελητήρια έχουν ενωθεί και εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους κατά του ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος λειτουργεί με δικούς του ρυθμούς, αδιαφορώντας για τους χρόνους αποκατάστασης των βλαβών και άλλων αιτημάτων, όπως οι νέες συνδέσεις, οι οποίες απαιτούν μέχρι και εννέα μήνες για να ολοκληρωθούν.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων και τα Βιοτεχνικά Επιμελητήρια Θεσσαλονίκης και Πειραιά, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την ίδια τη λειτουργία της παραγωγικής οικονομίας.

Οι ασθένειες του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ

Το ελληνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης παρουσιάζει σοβαρές αδυναμίες και δομικές ανεπάρκειες. Οι συχνές διακοπές ρεύματος, οι διακυμάνσεις τάσης, οι καθυστερήσεις στις συνδέσεις και η απουσία ουσιαστικής επικοινωνίας με τον ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά παθογένεια που έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα.
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι επιχειρήσεις-καταναλωτές όσο και οι ηλεκτρολόγοι εγκαταστάτες, αποτυπώνονται σε έρευνα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, που παρουσίασε ο Πρόεδρος του ΒΕΑ, Κωνσταντίνος Δαμίγος, καθίσταται σαφές ότι το σύστημα κλυδωνίζεται καθημερινά από την παλαιότητα των υποδομών, τις συχνές διακοπές ρεύματος, τις συνεχείς πτώσεις τάσης και τη δυσλειτουργική επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ, δημιουργώντας σημαντικό οικονομικό και λειτουργικό κόστος χιλιάδων ευρώ για επαγγελματίες και επιχειρήσεις, ανάλογα με τη δραστηριότητά τους και το μέγεθός τους. Οι ζημιές ξεκινούν από 1.000 ευρώ ετησίως και ξεπερνούν τις 6.000 ευρώ.

Δείγμα επιχειρήσεων Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας για τις διακοπές ρεύματος

Το 71% δηλώνει ότι αντιμετωπίζει διακοπές ρεύματος 1-2 φορές το χρόνο, ενώ το 12% αναφέρει μηνιαίες ή συχνότερες.
Η διάρκεια των διακοπών κυμαίνεται μεταξύ 1-3 ωρών για το 46%, ενώ το 10% αναφέρει διακοπές άνω των τριών ωρών.
Το 62% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι τα περισσότερα περιστατικά διακοπής ρεύματος συμβαίνουν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Το σωματείο των ηλεκτρολόγων κατά του ΔΕΔΔΗΕ

Σύμφωνα με τους ηλεκτρολόγους, η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ είναι πολύ δύσκολη για το 58% των περιπτώσεων. Η εξυπηρέτηση αξιολογείται ως μέτρια από το 43%, ενώ το 32% την χαρακτηρίζει κακή. Δηλαδή, το 75% των ηλεκτρολόγων θεωρεί ότι δεν εξυπηρετείται σωστά. Αντίθετα, μόλις το 7% την θεωρεί πολύ καλή και το 18% καλή.
Ανάμεσα στα σημαντικά προβλήματα, η πτώση τάσης είναι το πιο συχνό. Το 52% των προβλημάτων προέρχεται από την παλαιότητα του δικτύου, το 14% από κακοκαιρία, το 18% από το φορτίο του δικτύου και το 10% από τεχνικές βλάβες.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης