Δύο κόσμοι έρχονται αντιμέτωποι μεταξύ τους. Αυτός της αυτοφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας που δεν έχει ανάγκη από πρίζες και καλώδια και αυτός της απόλυτης οικονομίας και της ελάχιστης εξάρτησης από πρατήρια καυσίμων. Ποιος θα επικρατήσει;
Τα SUV αρέσουν. Αυτό το έχουμε καταλάβει εδώ καιρό όπου, αν όχι όλα, τα περισσότερα μοντέλα έχουν… crossoveroποιηθεί αισθητικά για να μπορέσουν να αποτελέσουν κομμάτι της μόδας. Κάποια όμως μοντέλα ήταν κάτοχοι αυτού του όρου (SUV) αρκετό καιρό προτού γίνουν αρεστά στο ευρύ κοινό.
Δύο από αυτά είναι το Nissan X-Trail και το Hyundai Santa-Fe (μάλιστα, οι Κορεάτες έχουν παρουσιάσει ήδη την επόμενη γενιά του μοντέλου), μεσαία SUV’s τα οποία είχαν στη φαρέτρα τους όπλα όπως οι κάθε είδους ανέσεις, οι χώροι, οι εκτός δρόμοι ικανότητες και ο επιβλητικός χαρακτήρας που ενέπνεαν στον οδηγό και τους επιβάτες.
Ποιος θα περίμενε ότι θα έφθανε μία μέρα όπου μοντέλα όπως τα παραπάνω θα «κονταροχτυπιόντουσαν» με υψωμένη τη σημαία της οικονομίας καυσίμου.
Το καθένα με τη δική του τεχνολογία, έχει κλείσει για τα καλά την πόρτα στους διψήφιους αριθμούς στην κατανάλωση και πορεύονται πλέον με άλλον αέρα στο πορτοφόλι του ιδιοκτήτη και στον τρόπο που επιβαρύνουν το περιβάλλον (Διαβάστε περισσότερα)
Δύο από αυτά είναι το Nissan X-Trail και το Hyundai Santa-Fe (μάλιστα, οι Κορεάτες έχουν παρουσιάσει ήδη την επόμενη γενιά του μοντέλου), μεσαία SUV’s τα οποία είχαν στη φαρέτρα τους όπλα όπως οι κάθε είδους ανέσεις, οι χώροι, οι εκτός δρόμοι ικανότητες και ο επιβλητικός χαρακτήρας που ενέπνεαν στον οδηγό και τους επιβάτες.
Ποιος θα περίμενε ότι θα έφθανε μία μέρα όπου μοντέλα όπως τα παραπάνω θα «κονταροχτυπιόντουσαν» με υψωμένη τη σημαία της οικονομίας καυσίμου.
Το καθένα με τη δική του τεχνολογία, έχει κλείσει για τα καλά την πόρτα στους διψήφιους αριθμούς στην κατανάλωση και πορεύονται πλέον με άλλον αέρα στο πορτοφόλι του ιδιοκτήτη και στον τρόπο που επιβαρύνουν το περιβάλλον (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών