Με αρκούντως επιθετική εμφάνιση, άφθονη δύναμη, πολυτέλεια και ένα πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, το Audi Q6 e-tron quattro αποτελεί μία ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους προσανατολίζονται στα premium μεσαία SUV.
Θα μπορούσαμε αρχικά να γράψουμε για το χρώμα του, που τραβάει τα βλέμματα των περαστικών σαν μαγνήτης. Ακόμα όμως και αν το είχαμε σε κάποια πιο γήινη/ αδιάφορη απόχρωση, το Audi Q6 e-tron quattro είναι αναμφίβολα ένα αυτοκίνητο που αξίζει κανείς να περιεργαστεί. Βασισμένο στο ίδιο πάτωμα (ΜΕΒ) με την Porsche Macan, δίνει τα δικά του διαπιστευτήρια σε μία κατηγορία όπου δεν αρκεί μόνο ο όγκος και η επιτάχυνση για να κερδίσεις τις εντυπώσεις. Και το κάνει ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση. Η μάσκα Audi Singleframe είναι φουλ επιθετική, δίνοντας έμφαση αποκλειστικά στο δυναμισμό και αφήνοντας κατά μέρος τη διακριτικότητα.
Ταυτόχρονα, οι προβολείς Matrix LED πέρα από εξαιρετικό φωτισμό τη νύχτα προσφέρουν οκτώ διαφορετικές, εντυπωσιακές υπογραφές καλωσορίσματος. Αντίστοιχα και πίσω, τα OLED ψηφιακά φωτιστικά σώματα διαθέτουν τεχνολογίες όπως η αναγνώριση προσέγγισης, η οποία μπορεί για παράδειγμα να εμφανίζει προειδοποιητικά σύμβολα, σε όσους ακολουθούν. Τώρα για το υπόλοιπο αμάξωμα, ίσως ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0,30, να μην εντυπωσιάζει, για αυτό όμως φροντίζουν οι γραμμές του και τα νεύρα που τρέχουν κατά μήκος, ενισχύοντας αυτή την επιθετική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, πάλι, η πολυτέλεια και ένας ψηφιακός εντυπωσιασμός, περνάνε σε πρώτη προτεραιότητα. Αρχικά, είναι οι οθόνες του Audi Virtual Cockpit Plus που κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Τεχνολογίας OLED παρακαλώ, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9”, μία χορταστική οθόνη αφής 14,5” για το infotainment (που χρησιμοποιεί λειτουργικό Android Automotive OS) και μία τρίτη, πιο δεξιά τοποθετημένη οθόνη, αποκλειστικά για το συνοδηγό. Η τελευταία είναι διαγωνίου 10,9”, με Privacy Mode, στην οποία μπορεί για παράδειγμα να βλέπει ταινίες ή να ρυθμίζει τη μουσική, χωρίς να αποσπά τον οδηγό. Στις οθόνες υπολογίστε επίσης ένα -προαιρετικό- head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, που παρέχει αρκετές πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Από άποψης εξοπλισμού, το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλούσιο και, βεβαίως, μπορεί να φορτωθεί ακόμα περισσότερο, χάρη σε μία μακριά λίστα πρόσθετων επιλογών (διαβάστε περισσότερα)
Ταυτόχρονα, οι προβολείς Matrix LED πέρα από εξαιρετικό φωτισμό τη νύχτα προσφέρουν οκτώ διαφορετικές, εντυπωσιακές υπογραφές καλωσορίσματος. Αντίστοιχα και πίσω, τα OLED ψηφιακά φωτιστικά σώματα διαθέτουν τεχνολογίες όπως η αναγνώριση προσέγγισης, η οποία μπορεί για παράδειγμα να εμφανίζει προειδοποιητικά σύμβολα, σε όσους ακολουθούν. Τώρα για το υπόλοιπο αμάξωμα, ίσως ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0,30, να μην εντυπωσιάζει, για αυτό όμως φροντίζουν οι γραμμές του και τα νεύρα που τρέχουν κατά μήκος, ενισχύοντας αυτή την επιθετική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, πάλι, η πολυτέλεια και ένας ψηφιακός εντυπωσιασμός, περνάνε σε πρώτη προτεραιότητα. Αρχικά, είναι οι οθόνες του Audi Virtual Cockpit Plus που κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Τεχνολογίας OLED παρακαλώ, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9”, μία χορταστική οθόνη αφής 14,5” για το infotainment (που χρησιμοποιεί λειτουργικό Android Automotive OS) και μία τρίτη, πιο δεξιά τοποθετημένη οθόνη, αποκλειστικά για το συνοδηγό. Η τελευταία είναι διαγωνίου 10,9”, με Privacy Mode, στην οποία μπορεί για παράδειγμα να βλέπει ταινίες ή να ρυθμίζει τη μουσική, χωρίς να αποσπά τον οδηγό. Στις οθόνες υπολογίστε επίσης ένα -προαιρετικό- head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, που παρέχει αρκετές πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Από άποψης εξοπλισμού, το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλούσιο και, βεβαίως, μπορεί να φορτωθεί ακόμα περισσότερο, χάρη σε μία μακριά λίστα πρόσθετων επιλογών (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών