Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές
Σε μια πρωτοφανή συμμαχία προχωρούν οι όμιλοι Le Monde και Le Figaro, ενώνοντας τις δυνάμεις τους στην εμπορική εκμετάλλευση των χώρων που διαθέτουν για ψηφιακή διαφήμιση. Η απόφαση για τη σύσταση της συμμαχίας, που ονομάστηκε Skyline, λήφθηκε ως απάντηση απέναντι στον ανταγωνισμό που δέχονται από τους κολοσσούς του διαδικτύου Facebook και Google.
Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές.
«Είναι ένα ενιαίο προϊόν και ένα ενιαίο ταμείο.
Οι υπηρεσίες μας θα πωλούν τα ίδια προϊόντα πάνω στην ίδια τεχνολογική βάση, στους ίδιους χώρους, με το ίδιο σχήμα» υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Le Figaro Μ. Fegiete.
Πρόσθεσε πως η συμμαχία, που θα κάνει το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο, αναμένεται να είναι μια «ένδειξη για τη διαφημιστική αγορά» που θα δείχνει ότι «υπάρχουν ισχυρές εναλλακτικές για την premium διαφήμιση στα ΜΜΕ».
Συμμαχία που συγκροτήθηκε μέσα σε τρεις μήνες, η Skyline αναμένεται να ενώσει τη δουλειά 200 εργαζομένων στο μάρκετινγκ των δύο ομίλων, ώστε διαφημίσεις να εμφανίζονται από το Courrier International και τη γαλλική έκδοση της Huffington Post (ιδιοκτησίας Le Monde) έως τη Journal des femmes (ιδιοκτησίας Le Figaro).
«Πριν από δέκα χρόνια, η συμμαχία αυτή θα ήταν περίπλοκη βάσει της Αρχής Ανταγωνισμού, γιατί είμαστε πολύ ισχυροί.
Σήμερα η διαφημιστική αγορά έχει εκραγεί και ελέγχεται μαζικά από τους αμερικανικούς κολοσσούς του διαδικτύου όπως το Google και το Facebook» εξήγησε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Le Monde.
Τόνισε μάλιστα πως Le Monde και Le Figaro «είναι δύο εμπορικά σήματα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, με κοινές αξίες που κατάφεραν την ψηφιακή μετατροπή τους και που αποφάσισαν να συμμαχήσουν».
Η ανακοίνωση έγινε δύο ημέρες μετά τη δημιουργία της πλατφόρμας Gravity, στην οποία προχώρησαν ο όμιλος τηλεπικοινωνιών SFR με τα ΜΜΕ που έχει (L'Express) και περίπου εκατό γαλλικά ΜΜΕ, συγκεντρώνοντας τα δεδομένα των χρηστών τους και την πώληση των διαφημιστικών τους χώρων.
Στη συμμαχία, που μετέχουν επίσης ο όμιλος Fnac Darty και το So Local, γίνεται ανταλλαγή των διαφημιστικών τους δεδομένων για την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των ψηφιακών προσφορών τους προς τους διαφημιζόμενους.
Στο πλαίσιο της συμμαχίας Gravity, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση από τα τέλη του 2017 σε «ενιαίο ταμείο» για να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις ιστοσελίδες των ομίλων αυτών.
Η συμμαχία περιλαμβάνει τα ΜΜΕ Europe 1, Paris Match, L'Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, τους ομίλους Τύπου της περιφέρειας La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche, Le Télégramme.
Συνολικά τα μέλη της Gravity προσελκύουν το 44% των Γάλλων χρηστών του Διαδικτύου, καθημερινά, δηλαδή 16 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Μπρεατρίς Λοσπιταλιέ του ομίλου Les Echos, ενώ το Google προσελκύει το 60% και το Facebook το 70%.
www.bankingnews.gr
Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές.
«Είναι ένα ενιαίο προϊόν και ένα ενιαίο ταμείο.
Οι υπηρεσίες μας θα πωλούν τα ίδια προϊόντα πάνω στην ίδια τεχνολογική βάση, στους ίδιους χώρους, με το ίδιο σχήμα» υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Le Figaro Μ. Fegiete.
Πρόσθεσε πως η συμμαχία, που θα κάνει το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο, αναμένεται να είναι μια «ένδειξη για τη διαφημιστική αγορά» που θα δείχνει ότι «υπάρχουν ισχυρές εναλλακτικές για την premium διαφήμιση στα ΜΜΕ».
Συμμαχία που συγκροτήθηκε μέσα σε τρεις μήνες, η Skyline αναμένεται να ενώσει τη δουλειά 200 εργαζομένων στο μάρκετινγκ των δύο ομίλων, ώστε διαφημίσεις να εμφανίζονται από το Courrier International και τη γαλλική έκδοση της Huffington Post (ιδιοκτησίας Le Monde) έως τη Journal des femmes (ιδιοκτησίας Le Figaro).
«Πριν από δέκα χρόνια, η συμμαχία αυτή θα ήταν περίπλοκη βάσει της Αρχής Ανταγωνισμού, γιατί είμαστε πολύ ισχυροί.
Σήμερα η διαφημιστική αγορά έχει εκραγεί και ελέγχεται μαζικά από τους αμερικανικούς κολοσσούς του διαδικτύου όπως το Google και το Facebook» εξήγησε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Le Monde.
Τόνισε μάλιστα πως Le Monde και Le Figaro «είναι δύο εμπορικά σήματα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, με κοινές αξίες που κατάφεραν την ψηφιακή μετατροπή τους και που αποφάσισαν να συμμαχήσουν».
Η ανακοίνωση έγινε δύο ημέρες μετά τη δημιουργία της πλατφόρμας Gravity, στην οποία προχώρησαν ο όμιλος τηλεπικοινωνιών SFR με τα ΜΜΕ που έχει (L'Express) και περίπου εκατό γαλλικά ΜΜΕ, συγκεντρώνοντας τα δεδομένα των χρηστών τους και την πώληση των διαφημιστικών τους χώρων.
Στη συμμαχία, που μετέχουν επίσης ο όμιλος Fnac Darty και το So Local, γίνεται ανταλλαγή των διαφημιστικών τους δεδομένων για την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των ψηφιακών προσφορών τους προς τους διαφημιζόμενους.
Στο πλαίσιο της συμμαχίας Gravity, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση από τα τέλη του 2017 σε «ενιαίο ταμείο» για να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις ιστοσελίδες των ομίλων αυτών.
Η συμμαχία περιλαμβάνει τα ΜΜΕ Europe 1, Paris Match, L'Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, τους ομίλους Τύπου της περιφέρειας La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche, Le Télégramme.
Συνολικά τα μέλη της Gravity προσελκύουν το 44% των Γάλλων χρηστών του Διαδικτύου, καθημερινά, δηλαδή 16 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Μπρεατρίς Λοσπιταλιέ του ομίλου Les Echos, ενώ το Google προσελκύει το 60% και το Facebook το 70%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών