Σε τραγική κατάσταση το οδικό δίκτυο της Ουγγαρίας
Η κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα έφερε στο προσκήνιο τη συζήτηση για την κατάσταση των δρόμων και των γεφυρών σε όλη την Ευρώπη.
Στην Ουγγαρία οι τρεις μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι αλλά και το βασικό οδικό δίκτυο της χώρας κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του '70 και του '80, αναφέρει σε ρεπορτάζ της το κανάλι «Euronews».
Οι δρόμοι αυτοί δεν ήταν προετοιμασμένοι να δεχτούν την τεράστια αύξηση του κυκλοφοριακού όγκου που συνέβη τις επόμενες δεκαετίες.
Αποτέλεσμα είναι η πλειοψηφία τους να είναι σε κακή ή κάκιστη κατάσταση.
«Πάνω από τους μισούς δρόμους της χώρας, πρέπει να ανακατασκευαστούν πλήρως.
Μόλις το 10 με 15% είναι σε καλή ή σε αποδεκτή κατάσταση» επισημαίνει ο εκπρόσωπος τύπου της Κρατικής Εταιρίας Δρόμων.
Η κρατική εταιρία δρόμων που είναι επιφορτισμένη με το έργο της συντήρησης κάνει ό,τι μπορεί, αλλά αυτό δεν φτάνει, καθώς δεν υπάρχουν ούτε τα χρήματα, ούτε το αναγκαίο προσωπικό.
«Πρέπει να μας δώσουν πίσω τα λεφτά που πληρώνουμε στα διόδια, εξαιτίας της κατάστασης των δρόμων.
Διαλύουν το αυτοκίνητο, τα ρυμουλκούμενα, τα ελαστικά, τα αμορτισέρ.
Ο αυτοκινητόδρομος Μ1 είναι σε τραγική κατάσταση» τονίζει ένας οδηγός.
Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος υποδέχεται καθημερινά περίπου 80.000 αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά.
Συνδέει τη Βουδαπέστη με την Βιέννη και θεωρείται εξαιρετικά επικίνδυνος.
Τα έργα ανακατασκευής και συντήρησης αναμένεται να ξεκινήσουν το 2020-21.
«Η κατάσταση μερικών τμημάτων των αυτοκινητόδρομων αποδεικνύει ότι το κράτος δεν εισπράττει πολλά λεφτά από τα διόδια.
Η Ε.Ε. έδωσε τεράστια ποσά για τη βελτίωση των υποδομών, από τότε που η Ουγγαρία μπήκε σ' αυτήν, το 2004» υπογραμμίζει δημοσιογράφος ειδικός σε θέματα αυτοκινήτων και κυκλοφορίας.
Το ουγγρικό κράτος εισπράττει πολλά λεφτά από την υψηλή φορολογία που έχει βάλει στα αυτοκίνητα, στα καύσιμα αλλά και στα διόδια.
Παρόλα αυτά η κατάσταση των δρόμων συνεχίζει να παραμένει τραγική.
Το 2016-2017, η Ρουμανία είχε το χειρότερο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη των 28 σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Ε..
Η Ελλάδα βρίσκεται στην 18η θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στο οδικό της δίκτυο και στην 24η θέση όσον αφορά στους σιδηροδρόμους της.
www.bankingnews.gr
Στην Ουγγαρία οι τρεις μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι αλλά και το βασικό οδικό δίκτυο της χώρας κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του '70 και του '80, αναφέρει σε ρεπορτάζ της το κανάλι «Euronews».
Οι δρόμοι αυτοί δεν ήταν προετοιμασμένοι να δεχτούν την τεράστια αύξηση του κυκλοφοριακού όγκου που συνέβη τις επόμενες δεκαετίες.
Αποτέλεσμα είναι η πλειοψηφία τους να είναι σε κακή ή κάκιστη κατάσταση.
«Πάνω από τους μισούς δρόμους της χώρας, πρέπει να ανακατασκευαστούν πλήρως.
Μόλις το 10 με 15% είναι σε καλή ή σε αποδεκτή κατάσταση» επισημαίνει ο εκπρόσωπος τύπου της Κρατικής Εταιρίας Δρόμων.
Η κρατική εταιρία δρόμων που είναι επιφορτισμένη με το έργο της συντήρησης κάνει ό,τι μπορεί, αλλά αυτό δεν φτάνει, καθώς δεν υπάρχουν ούτε τα χρήματα, ούτε το αναγκαίο προσωπικό.
«Πρέπει να μας δώσουν πίσω τα λεφτά που πληρώνουμε στα διόδια, εξαιτίας της κατάστασης των δρόμων.
Διαλύουν το αυτοκίνητο, τα ρυμουλκούμενα, τα ελαστικά, τα αμορτισέρ.
Ο αυτοκινητόδρομος Μ1 είναι σε τραγική κατάσταση» τονίζει ένας οδηγός.
Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος υποδέχεται καθημερινά περίπου 80.000 αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά.
Συνδέει τη Βουδαπέστη με την Βιέννη και θεωρείται εξαιρετικά επικίνδυνος.
Τα έργα ανακατασκευής και συντήρησης αναμένεται να ξεκινήσουν το 2020-21.
«Η κατάσταση μερικών τμημάτων των αυτοκινητόδρομων αποδεικνύει ότι το κράτος δεν εισπράττει πολλά λεφτά από τα διόδια.
Η Ε.Ε. έδωσε τεράστια ποσά για τη βελτίωση των υποδομών, από τότε που η Ουγγαρία μπήκε σ' αυτήν, το 2004» υπογραμμίζει δημοσιογράφος ειδικός σε θέματα αυτοκινήτων και κυκλοφορίας.
Το ουγγρικό κράτος εισπράττει πολλά λεφτά από την υψηλή φορολογία που έχει βάλει στα αυτοκίνητα, στα καύσιμα αλλά και στα διόδια.
Παρόλα αυτά η κατάσταση των δρόμων συνεχίζει να παραμένει τραγική.
Το 2016-2017, η Ρουμανία είχε το χειρότερο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη των 28 σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Ε..
Η Ελλάδα βρίσκεται στην 18η θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στο οδικό της δίκτυο και στην 24η θέση όσον αφορά στους σιδηροδρόμους της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών