Εκτιμάται πως το Twitter έχει βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες
(upd) Ιδιαίτερα δυναμική είναι η εκκίνηση της εφαρμογής Threads της Meta, η οποία έρχεται να ανταγωνιστεί και να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Twitter, καθώς σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta, Mark Zuckerberg, μέσα στις 7 πρώτες ώρες λειτουργίας του είχε τουλάχιστον 10 εκατομμύρια εγγραφές.
Το Threads που κυκλοφόρησε σήμερα 6 Ιουλίου, επιτρέπει στους χρήστες να διατηρούν τους followers τους από την πλατφόρμα του Instagram αλλά και να διατηρούν το ίδιο όνομα χρήστη.
To Threads θα αποτελέσει πρόκληση για το Twitter καθώς φιλοδοξεί να προσελκύσει χρήστες του μέσω της προσφοράς πιο εκτενών αναρτήσεων, της υποστήριξης αρκετών celebrities αλλά και της … μεγάλης ομοιότητας με τον ανταγωνιστή του.
Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως το Threads θα είναι δωρεάν και δεν θα υπάρχουν περιορισμοί στο πόσες αναρτήσεις θα μπορεί να δει ο κάθε χρήστης.
Νωρίτερα ...η έξοδος
Ο Zuckerberg – ιδιοκτήτης των Facebook, Instragram – αποφάσισε να κάνει το ντεμπούτο του Threads 15 ώρες νωρίτερα από το προγραμματισμένο, καθιστώντας την εφαρμογή διαθέσιμη σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία αλλά και σε περίπου 100 κράτη μέσω Apple και Google.
Υπενθυμίζεται πως το Threads δεν είναι διαθέσιμο στην ΕΕ.
Λογαριασμοί στο λεπτό
Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη του Threads, μεγάλα ονόματα όπως το Netflix, το Billboard, το ΗΒΟ, το NPR είχαν δημιουργήσει λογαριασμούς, κάτι που έπραξαν και αρκετές άλλες διασημότητες, όπως η Shakira, η Jennifer Lopez, η Kim Kardashian, o σεφ Gordon Ramsay, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως είχαν επίσης προσεγγιστεί και η Oprah Winfrey αλλά και ο Δαλάι Λάμα.
Από τα tweets στα threads
Οι χρήστες του Threads θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram για να μπορέσουν να συνδεθούν.
Από τη στιγμή που θα εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν τους λογαριασμούς που ήδη έχουν στο Instagram.
Η εφαρμογή μοιάζει οπτικά πολύ με το Twitter, αν και κάποιες από τις γνωστές «ρυθμίσεις» και διατυπώσεις έχουν εύλογα αλλάξει.
Για παράδειγμα, τα retweet ονομάζονται repost και τα tweets ονομάζονται threads.
Οι διαφορές
Οι αναρτήσεις στα threads μπορούν να έχουν έκταση ίση με 500 χαρακτήρες έναντι 280 χαρακτήρων για τους περισσότερους χρήστες του Twitter ενώ μπορούν να αναρτηθούν και βίντεο διάρκειας έως και 5 λεπτών.
Επιπλέον, μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος και σε άλλες πλατφόρμες.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν άλλους ενώ μπορούν να φιλτράρουν τις απαντήσεις με συγκεκριμένες λέξεις.
Εφαρμογή για 1 δις άτομα
Το Threads έρχεται σε μια ακόμα ταραχώδη περίοδο για το Twitter, το οποίο επέβαλλε νέους περιορισμούς στην προβολή των tweets το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Σε δηλώσεις του ο Zuckerberg, είπε πως πιστεύει ότι «πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή για δημόσιες συνομιλίες με τουλάχιστον 1 δισεκατομμύρια άτομα να συμμετέχουν σε αυτήν».
«Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ας ελπίσουμε ότι εμείς θα τα καταφέρουμε» είπε ο Zuckerberg.
Αντιδράσεις
Οι πρώτες αντιδράσεις στο ντεμπούτο του Threads ήταν από επιφυλακτικές μέχρι ενθουσιώδεις.
Πολλοί επαίνεσαν την ευκολία χρήσης του, ενώ άλλοι υποστήριζαν πως ο Elon Musk, ο ιδιοκτήτης του Twitter, θα πρέπει να αρχίσει να ανησυχεί.
Άλλοι τόνισαν ότι η γρήγορη ενσωμάτωση της εφαρμογής με το Instagram έδειξε πόσο ισχυρό έχει γίνει το Meta.
Είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλο μέρος της συζήτησης για το Threads έγινε στο Twitter, όπου μάλιστα το hashtag "Threads" ήταν trend το βράδυ της Τετάρτης.
Η Meta περιγράφει το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και για δημόσιες συνομιλίες», με στόχο «να κάνει ό,τι κάνει το Instagram καλύτερα και να το επεκτείνει στον χώρο του κειμένου, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για την έκφραση ιδεών».
Οι βάσεις χρηστών
Σημειώνεται πως το Twitter έχει βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.
H Meta έχει αναφέρει η εφαρμογή θα μοιάζει με τους ανταγωνιστές του Twitter, όπως το Mastodon, το οποίο βασίζεται σε μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα που θα επιτρέπει τη μεταφορά λογαριασμών σε άλλες υπηρεσίες.
«Εργαζόμαστε για να κάνουμε το Threads συμβατό με τα ανοιχτά, διαλειτουργικά κοινωνικά δίκτυα που πιστεύουμε ότι μπορούν να διαμορφώσουν το μέλλον του Διαδικτύου» αναφέρει η Meta, επισημαίνοντας ότι σχεδιάζει να κάνει το Threads συμβατό με το ActivityPub, τεχνολογία που υποστηρίζει επίσης το Mastodon και που επιτρέπει στα κοινωνικά δίκτυα να είναι διαλειτουργικά, κάτι που θα επιτρέπει στους χρήστες του Threads να μεταφέρουν τους λογαριασμούς και τους ακόλουθούς τους σε άλλες εφαρμογές που υποστηρίζονται από το ActivityPub.
www.bankingnews.gr
Το Threads που κυκλοφόρησε σήμερα 6 Ιουλίου, επιτρέπει στους χρήστες να διατηρούν τους followers τους από την πλατφόρμα του Instagram αλλά και να διατηρούν το ίδιο όνομα χρήστη.
To Threads θα αποτελέσει πρόκληση για το Twitter καθώς φιλοδοξεί να προσελκύσει χρήστες του μέσω της προσφοράς πιο εκτενών αναρτήσεων, της υποστήριξης αρκετών celebrities αλλά και της … μεγάλης ομοιότητας με τον ανταγωνιστή του.
Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως το Threads θα είναι δωρεάν και δεν θα υπάρχουν περιορισμοί στο πόσες αναρτήσεις θα μπορεί να δει ο κάθε χρήστης.
Νωρίτερα ...η έξοδος
Ο Zuckerberg – ιδιοκτήτης των Facebook, Instragram – αποφάσισε να κάνει το ντεμπούτο του Threads 15 ώρες νωρίτερα από το προγραμματισμένο, καθιστώντας την εφαρμογή διαθέσιμη σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία αλλά και σε περίπου 100 κράτη μέσω Apple και Google.
Υπενθυμίζεται πως το Threads δεν είναι διαθέσιμο στην ΕΕ.
Λογαριασμοί στο λεπτό
Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη του Threads, μεγάλα ονόματα όπως το Netflix, το Billboard, το ΗΒΟ, το NPR είχαν δημιουργήσει λογαριασμούς, κάτι που έπραξαν και αρκετές άλλες διασημότητες, όπως η Shakira, η Jennifer Lopez, η Kim Kardashian, o σεφ Gordon Ramsay, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως είχαν επίσης προσεγγιστεί και η Oprah Winfrey αλλά και ο Δαλάι Λάμα.
Από τα tweets στα threads
Οι χρήστες του Threads θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram για να μπορέσουν να συνδεθούν.
Από τη στιγμή που θα εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν τους λογαριασμούς που ήδη έχουν στο Instagram.
Η εφαρμογή μοιάζει οπτικά πολύ με το Twitter, αν και κάποιες από τις γνωστές «ρυθμίσεις» και διατυπώσεις έχουν εύλογα αλλάξει.
Για παράδειγμα, τα retweet ονομάζονται repost και τα tweets ονομάζονται threads.
Οι διαφορές
Οι αναρτήσεις στα threads μπορούν να έχουν έκταση ίση με 500 χαρακτήρες έναντι 280 χαρακτήρων για τους περισσότερους χρήστες του Twitter ενώ μπορούν να αναρτηθούν και βίντεο διάρκειας έως και 5 λεπτών.
Επιπλέον, μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος και σε άλλες πλατφόρμες.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν άλλους ενώ μπορούν να φιλτράρουν τις απαντήσεις με συγκεκριμένες λέξεις.
Εφαρμογή για 1 δις άτομα
Το Threads έρχεται σε μια ακόμα ταραχώδη περίοδο για το Twitter, το οποίο επέβαλλε νέους περιορισμούς στην προβολή των tweets το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Σε δηλώσεις του ο Zuckerberg, είπε πως πιστεύει ότι «πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή για δημόσιες συνομιλίες με τουλάχιστον 1 δισεκατομμύρια άτομα να συμμετέχουν σε αυτήν».
«Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ας ελπίσουμε ότι εμείς θα τα καταφέρουμε» είπε ο Zuckerberg.
Αντιδράσεις
Οι πρώτες αντιδράσεις στο ντεμπούτο του Threads ήταν από επιφυλακτικές μέχρι ενθουσιώδεις.
Πολλοί επαίνεσαν την ευκολία χρήσης του, ενώ άλλοι υποστήριζαν πως ο Elon Musk, ο ιδιοκτήτης του Twitter, θα πρέπει να αρχίσει να ανησυχεί.
Άλλοι τόνισαν ότι η γρήγορη ενσωμάτωση της εφαρμογής με το Instagram έδειξε πόσο ισχυρό έχει γίνει το Meta.
Είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλο μέρος της συζήτησης για το Threads έγινε στο Twitter, όπου μάλιστα το hashtag "Threads" ήταν trend το βράδυ της Τετάρτης.
Η Meta περιγράφει το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και για δημόσιες συνομιλίες», με στόχο «να κάνει ό,τι κάνει το Instagram καλύτερα και να το επεκτείνει στον χώρο του κειμένου, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για την έκφραση ιδεών».
Οι βάσεις χρηστών
Σημειώνεται πως το Twitter έχει βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.
H Meta έχει αναφέρει η εφαρμογή θα μοιάζει με τους ανταγωνιστές του Twitter, όπως το Mastodon, το οποίο βασίζεται σε μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα που θα επιτρέπει τη μεταφορά λογαριασμών σε άλλες υπηρεσίες.
«Εργαζόμαστε για να κάνουμε το Threads συμβατό με τα ανοιχτά, διαλειτουργικά κοινωνικά δίκτυα που πιστεύουμε ότι μπορούν να διαμορφώσουν το μέλλον του Διαδικτύου» αναφέρει η Meta, επισημαίνοντας ότι σχεδιάζει να κάνει το Threads συμβατό με το ActivityPub, τεχνολογία που υποστηρίζει επίσης το Mastodon και που επιτρέπει στα κοινωνικά δίκτυα να είναι διαλειτουργικά, κάτι που θα επιτρέπει στους χρήστες του Threads να μεταφέρουν τους λογαριασμούς και τους ακόλουθούς τους σε άλλες εφαρμογές που υποστηρίζονται από το ActivityPub.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών