Ο ιδρυτής της Tesla έχει λόγους να ανησυχεί
Σύμφωνα με το Reuters, τα σχόλια του Musk έρχονται μετά την υποστήριξη της BYD από τον Warren Buffett - με τα φθηνότερα μοντέλα της και μια μεγαλύτερη γκάμα - η οποία ξεπέρασε την Tesla ως η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο το περασμένο τρίμηνο, παρά τις βαθιές μειώσεις τιμών της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι το 2023.
Φραγμοί στο εμπόριο
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν οι "πιο ανταγωνιστικές" και "θα έχουν σημαντική επιτυχία εκτός Κίνας, ανάλογα με το τι είδους δασμοί ή εμπορικοί φραγμοί θα καθιερωθούν", δήλωσε ο Musk σε κλήση με αναλυτές μετά τα αποτελέσματα την Τετάρτη.
"Εάν δεν καθιερωθούν εμπορικά εμπόδια, θα γκρεμίσουν λίγο πολύ τις περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων στον κόσμο", είπε.
"Είναι εξαιρετικά καλές".
Πόλεμος τιμών
Ο Musk έχει λόγους να ανησυχεί.
Προκάλεσε έναν πόλεμο τιμών πέρυσι για να προσελκύσει τους καταναλωτές που πλήττονται από το υψηλό κόστος δανεισμού, με τη σειρά του συμπιέζοντας τα περιθώρια κέρδους της Tesla και ανησυχώντας τους επενδυτές.
Την Τετάρτη, ο Musk προειδοποίησε ότι η Tesla έφτασε "στο φυσικό όριο της μείωσης του κόστους" με την υπάρχουσα γκάμα της.
Η Tesla σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή ενός φθηνότερου, συμπαγούς crossover μαζικής αγοράς με την κωδική ονομασία "Redwood " στα μέσα του 2025 για να ανταγωνιστεί τους φθηνούς αντιπάλους της, ανέφερε το Reuters την Τρίτη.
Ο Musk επιβεβαίωσε την Τετάρτη ότι η Tesla αναμένει να ξεκινήσει την παραγωγή της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στο εργοστάσιό της στο Τέξας, το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Αλλά οι κινέζοι κατασκευαστές EV, που είναι έμπειροι στο να διατηρούν το κόστος υπό έλεγχο με μια σταθερή αλυσίδα εφοδιασμού, κινούνται γρήγορα.
Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην Κίνα, πολλοί εργάζονται για την ταχεία επέκταση του αποτυπώματός τους στο εξωτερικό, αφού οι κρατικές επιδοτήσεις εδώ και χρόνια, βοήθησαν στην ενίσχυση των εγχώριων πωλήσεων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών