
Το μέτρο δεν θα επηρεάσει μικρότερα καταστήματα
Οι τιμές ορισμένων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ της Ουγγαρίας έχουν μειωθεί 1/3 τουλάχιστον.
Σύμφωνα με το Magyar Nemzet, το οποίο ανέλυσε τις τιμές για μια λίστα με σχεδόν 1.000 προϊόντα από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, λίγο περισσότερα από τα ¾ από αυτά έχουν δει τις τιμές τους να μειώνονται σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό.
Η πολιτική του Orban τέθηκε σε ισχύ στα καταστήματα τη Δευτέρα, σύμφωνα με το οποίο το περιθώριο κέρδους του λιανοπωλητή σε ορισμένα προϊόντα δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10%.
Το πάγωμα επηρεάζει 30 κατηγορίες προϊόντων.
Ο Dániel Molnár, επικεφαλής αναλυτής της Ουγγρικής Υπηρεσίας Οικονομικής Ανάπτυξης, είπε ότι τον τελευταίο καιρό, η διαφορά μεταξύ της τιμής αγοράς και της τιμής καταναλωτή ήταν συνήθως κάτω από 10% για τα αλεύρια ιδιωτικής ετικέτας, ενώ για τις μάρκες παραγωγής ήταν πάνω από 70%.
Αλλά η ίδια διαφορά εμφανίζεται και στην περίπτωση του γάλακτος μεταξύ επωνυμιών ιδιωτικής ετικέτας και κατασκευαστή, με αναλογία 16 και 60%, αντίστοιχα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μέτρο δεν θα επηρεάσει μικρότερα καταστήματα, καθώς το ανώτατο όριο κέρδους επηρεάζει μόνο μεγαλύτερα καταστήματα με ετήσιο κύκλο εργασιών που υπερβαίνει το 1 δισεκατομμύριο HUF.
Τα μικρότερα καταστήματα είναι επίσης δημοφιλή λόγω της ευκολίας και της προσβασιμότητάς τους.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το Magyar Nemzet, το οποίο ανέλυσε τις τιμές για μια λίστα με σχεδόν 1.000 προϊόντα από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, λίγο περισσότερα από τα ¾ από αυτά έχουν δει τις τιμές τους να μειώνονται σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό.
Η πολιτική του Orban τέθηκε σε ισχύ στα καταστήματα τη Δευτέρα, σύμφωνα με το οποίο το περιθώριο κέρδους του λιανοπωλητή σε ορισμένα προϊόντα δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10%.
Το πάγωμα επηρεάζει 30 κατηγορίες προϊόντων.
Ο Dániel Molnár, επικεφαλής αναλυτής της Ουγγρικής Υπηρεσίας Οικονομικής Ανάπτυξης, είπε ότι τον τελευταίο καιρό, η διαφορά μεταξύ της τιμής αγοράς και της τιμής καταναλωτή ήταν συνήθως κάτω από 10% για τα αλεύρια ιδιωτικής ετικέτας, ενώ για τις μάρκες παραγωγής ήταν πάνω από 70%.
Αλλά η ίδια διαφορά εμφανίζεται και στην περίπτωση του γάλακτος μεταξύ επωνυμιών ιδιωτικής ετικέτας και κατασκευαστή, με αναλογία 16 και 60%, αντίστοιχα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μέτρο δεν θα επηρεάσει μικρότερα καταστήματα, καθώς το ανώτατο όριο κέρδους επηρεάζει μόνο μεγαλύτερα καταστήματα με ετήσιο κύκλο εργασιών που υπερβαίνει το 1 δισεκατομμύριο HUF.
Τα μικρότερα καταστήματα είναι επίσης δημοφιλή λόγω της ευκολίας και της προσβασιμότητάς τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών