Στους περισσότερους προορισμούς διακοπών, όπως στην Ισπανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τα δρομολόγια πτήσεων για τον Αύγουστο είναι στο 80% έως 100% του 2019
H ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια αυξάνεται. Και οι αεροπορικές εταιρείες διευρύνουν τις ικανότητες τους στους προορισμούς διακοπών, για το καλοκαίρι του 2021.
Οι ειδικοί βλέπουν την αισιοδοξία να επιστρέφει στη βιομηχανία. Κι αυτό λόγω της μείωσης του αριθμού των μολύνσεων στην Ευρώπη και στην πρόοδο στις εκστρατείες εμβολιασμού των κρατών.
Η Lufthansa, ανακοίνωσε σχέδια για επανενεργοποίηση έως και 50 επιπλέον αεροσκαφών τις επόμενες εβδομάδες.
“Για οκτώ εβδομάδες, οι αριθμοί των κρατήσεων αυξάνονται σταθερά, δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Lufthansa, Χάρι Χόμεϊστερ.
Την περασμένη εβδομάδα είδαμε ένα σημαντικό άλμα. Αυτές ήταν οι ισχυρότερες επτά ημέρες από τον Απρίλιο του 2020.
Για πτήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, η ζήτηση ήταν δέκα έως έντεκα φορές υψηλότερη από ό,τι πριν από τέσσερις εβδομάδες”.
Για τη βιομηχανία στο σύνολο της, η χωρητικότητα των θέσεων στη Γερμανία αναμένεται να επανέλθει στο 60% περίπου του καλοκαιριού του 2019 τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Στην Ελβετία, η θυγατρική της Lufthansa Swiss αναμένει την ικανότητα να φτάσει το 50% έως 55% των επιπέδων πριν από την κρίση έως το καλοκαίρι.
Σε ποια επίπεδα κινείται η εναέρια κυκλοφορία στους προορισμούς διακοπών
Στους περισσότερους προορισμούς διακοπών, όπως στην Ισπανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τα δρομολόγια πτήσεων για τον Αύγουστο είναι στο 80% έως 100% του 2019.
Ταυτόχρονα, ο Χάρι Χόμεϊστερ κάλεσε τους πολιτικούς να ξεκινήσουν το διαβατήριο ψηφιακού εμβολιασμού έως τα τέλη Ιουνίου.
“Διαφορετικά, η καλοκαιρινή περίοδος ταξιδιού του 2021 θα είναι άβολη για τους πελάτες”, είπε.
Η πανδημία επιβραδύνει την εναέρια κυκλοφορία
Η αεροπορική βιομηχανία έχει πληγεί σοβαρά από την πανδημία. Και ο αντίκτυπος ήταν επίσης καταστροφικός τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Τους περισσότερους μήνες μέχρι στιγμής, η κυκλοφορία επιβατών στην Ευρώπη ήταν 90% κάτω από τα επίπεδα πριν από την κρίση. Το 2020 συνολικά, το ποσοστό ήταν 75%.
Ταυτόχρονα, περιβαλλοντικές ομάδες και πολιτικοί θέλουν η βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές CO 2, λόγω της συμβολής της στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Διατάξεις όπως η πρόσφατη κατά της εταιρείας πετρελαίου Shell δείχνουν επίσης ότι η προστασία του κλίματος μπορεί πλέον να επιβληθεί με επιτυχία έναντι εταιρειών.
Η Γερμανική Ένωση Αεροδιαστημικών Βιομηχανιών (BDLI) αναγνωρίζει επίσης ότι η πίεση γενικά αυξάνεται.
Η βιομηχανία σχεδιάζει να δημιουργήσει μια αγορά βιώσιμων καυσίμων έως το 2030, με τη βοήθεια της γερμανικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι ειδικοί βλέπουν την αισιοδοξία να επιστρέφει στη βιομηχανία. Κι αυτό λόγω της μείωσης του αριθμού των μολύνσεων στην Ευρώπη και στην πρόοδο στις εκστρατείες εμβολιασμού των κρατών.
Η Lufthansa, ανακοίνωσε σχέδια για επανενεργοποίηση έως και 50 επιπλέον αεροσκαφών τις επόμενες εβδομάδες.
“Για οκτώ εβδομάδες, οι αριθμοί των κρατήσεων αυξάνονται σταθερά, δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Lufthansa, Χάρι Χόμεϊστερ.
Την περασμένη εβδομάδα είδαμε ένα σημαντικό άλμα. Αυτές ήταν οι ισχυρότερες επτά ημέρες από τον Απρίλιο του 2020.
Για πτήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, η ζήτηση ήταν δέκα έως έντεκα φορές υψηλότερη από ό,τι πριν από τέσσερις εβδομάδες”.
Για τη βιομηχανία στο σύνολο της, η χωρητικότητα των θέσεων στη Γερμανία αναμένεται να επανέλθει στο 60% περίπου του καλοκαιριού του 2019 τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Στην Ελβετία, η θυγατρική της Lufthansa Swiss αναμένει την ικανότητα να φτάσει το 50% έως 55% των επιπέδων πριν από την κρίση έως το καλοκαίρι.
Σε ποια επίπεδα κινείται η εναέρια κυκλοφορία στους προορισμούς διακοπών
Στους περισσότερους προορισμούς διακοπών, όπως στην Ισπανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τα δρομολόγια πτήσεων για τον Αύγουστο είναι στο 80% έως 100% του 2019.
Ταυτόχρονα, ο Χάρι Χόμεϊστερ κάλεσε τους πολιτικούς να ξεκινήσουν το διαβατήριο ψηφιακού εμβολιασμού έως τα τέλη Ιουνίου.
“Διαφορετικά, η καλοκαιρινή περίοδος ταξιδιού του 2021 θα είναι άβολη για τους πελάτες”, είπε.
Η πανδημία επιβραδύνει την εναέρια κυκλοφορία
Η αεροπορική βιομηχανία έχει πληγεί σοβαρά από την πανδημία. Και ο αντίκτυπος ήταν επίσης καταστροφικός τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Τους περισσότερους μήνες μέχρι στιγμής, η κυκλοφορία επιβατών στην Ευρώπη ήταν 90% κάτω από τα επίπεδα πριν από την κρίση. Το 2020 συνολικά, το ποσοστό ήταν 75%.
Ταυτόχρονα, περιβαλλοντικές ομάδες και πολιτικοί θέλουν η βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές CO 2, λόγω της συμβολής της στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Διατάξεις όπως η πρόσφατη κατά της εταιρείας πετρελαίου Shell δείχνουν επίσης ότι η προστασία του κλίματος μπορεί πλέον να επιβληθεί με επιτυχία έναντι εταιρειών.
Η Γερμανική Ένωση Αεροδιαστημικών Βιομηχανιών (BDLI) αναγνωρίζει επίσης ότι η πίεση γενικά αυξάνεται.
Η βιομηχανία σχεδιάζει να δημιουργήσει μια αγορά βιώσιμων καυσίμων έως το 2030, με τη βοήθεια της γερμανικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών