Τελευταία Νέα
Διεθνή

Netflix: Διαθέσιμο από το Νοέμβριο το φθηνότερο πακέτο αλλά με διαφημίσεις

Netflix: Διαθέσιμο από το Νοέμβριο το φθηνότερο πακέτο αλλά με διαφημίσεις
ο νέο πακέτο θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Βραζιλίας, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας και της Κορέας, σε διάστημα 10 ημερών

H Netflix Inc. ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα λανσάρει τον Νοέμβριο το νέο πακέτο συνδρομής, που θα κοστίζει λιγότερο αλλά θα περιέχει διαφημίσεις.
Η πλατφόρμα streaming σκοπεύει με αυτό τον τρόπο να προσελκύσει νέους συνδρομητές αφού έχασε αρκετους πελάτες κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Η Ελλάδα δεν περιλαμβάνεται ανάμεσα στις χώρες στις οποίες θα είναι αρχικά διαθέσιμο το πακέτο «Basic with Ads», αν και η πλατφόρμα σχεδιάζει να το λανσάρει ευρύτερα τους επόμενους μήνες.
Το νέο πακέτο θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Βραζιλίας, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας και της Κορέας, σε διάστημα 10 ημερών.
Στις ΗΠΑ, το κόστος για το πρόγραμμα “Basic with Ads” θα είναι στα 6,99$, τρία λιγότερα από το πακέτο χαμηλότερης τιμής χωρίς διαφημίσεις.
Οι συνδρομητές του προγράμματος θα βλέπουν περίπου τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφήμισης ανά ώρα διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων, τις οποίες οι συνδρομητές δεν θα μπορούν να παραλείψουν. Θα προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια μιας ταινίας ή σειράς, ανέφερε η Netflix Inc.
Εξάλλου, περίπου το 5% έως 10% του προγράμματος του Netflix δεν θα είναι διαθέσιμο στο εναλλακτικό αυτό πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις λόγω περιορισμών αδειοδότησης, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Chief Operating Officer του Netflix, Κρεγκ Πίτερς.
Το Netflix, γνωστό για τις επιτυχημένες του σειρές όπως το “Stranger Things” και το “Squid Game”, ανέφερε 220,7 εκατομμύρια συνδρομητές τον Ιούνιο, αριθμό μειωμένο κατά σχεδόν 1,2 εκατομμύρια από την αρχή του έτους. Η εταιρεία προέβλεψε ότι θα προσθέσει 1 εκατομμύριο πελάτες κατά το τρίτο τρίμηνο. Οι μετοχές του Netflix αυξήθηκαν κατά 3,9% στα 229,44 δολάρια στην απογευματινή συναλλαγή. Η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει κατά 62% φέτος.
Το πακέτο που περιλαμβάνει διαφημίσεις θα κάνει το ντεμπούτο του στον Καναδά και το Μεξικό την 1η Νοεμβρίου και στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βραζιλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία, την Κορέα και την Ιαπωνία στις 3 Νοεμβρίου.
Η Ισπανία θα ακολουθήσει μια εβδομάδα αργότερα στις 10 Νοεμβρίου.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης