γράφει :
Προτεραιότητα είναι η ρευστότητα να καλύπτει την αυξημένη ζήτηση και μετά να δίνεται το μέρισμα στους μετόχους, ανέφερε η διοίκηση της Flexopack κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα του 2023.
Η διοίκηση ερωτώμενη για το χαμηλό έναντι των συνολικών κερδών μέρισμα και την πορεία της μετοχής, είπε πως ο στόχος της είναι να δουλεύει ασταμάτητα προκειμένου να αυξάνει την εσωτερική αξία και εκτιμά πως οι επενδυτές θα αντιληφθούν το έργο της και την αξία του ομίλου και θα αποτυπώσουν στην τιμή της μετοχής την αξία της.
Μέτοχοι ζήτησαν παραπάνω μέρισμα αφού τα 0,15 ευρώ ανά μετοχή αντιστοιχούν μόλις στο 12% περίπου των καθαρών κερδών, ενώ να σημειωθεί πως ο καθαρός δανεισμός είναι σχεδόν μηδενικός στο τέλος του 2023.
Ωστόσο, η διοίκηση εδώ και χρόνια έχει συντηρητικό προφίλ στο πως διαχειρίζεται τη ρευστότητα, αλλά σημείωσε πως τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί το μέρισμα.
Η Flexopack υλοποιεί μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που θα ανέλθει στα 25 εκατ. ευρώ (πλάνο τριετίας) και μέσα σε αυτό είναι η κατασκευή νέου εργοστασίου στην Αθήνα (κτηριακές εγκαταστάσεις), αλλά και η επέκταση της παραγωγικής μονάδας στην Πολωνία η οποία σήμερα είναι ολοκληρωμένο κατά 95%.
Για την Αυστραλία σημείωσε πως κατασκευάζει μία παραγωγική μονάδα υπερδιπλάσια της τρέχουσας και όταν ολοκληρωθεί θα μεταφερθεί εκεί αφήνοντας τη μονάδα που σήμερα νοικιάζει. Σήμερα το έργο είναι στο 50%.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Σπύρος Γκινοσάτης, μίλησε και για το ενεργειακό κόστος το οποίο είναι σημαντικά μειωμένο έναντι του 2022 ή και του 2023 αλλά και πάλι δεν έχει επανέλθει στα κανονικά επίπεδα.
«Έχουμε φτάσει να είμαστε ικανοποιημένοι που το ενεργειακό κόστος δεν έχει τετραπλασιαστεί, αλλά δεν είναι ακόμα χαμηλό όταν είναι 60-70% πάνω από τα επίπεδα που δουλεύαμε πριν από μερικά χρόνια» είπε ο κ.Γκινοσάτης, για να τονίσει επίσης ότι στην Ελλάδα είναι σημαντικά πιο υψηλό το ενεργειακό κόστος έναντι της Ευρώπης, ή ίσως και παγκοσμίως.
Δεν έδωσε πάντως εκτίμηση για όφελος μέσα στη χρονιά από τη μείωση του κόστους ενέργειας, καθώς όπως είπε όταν αυξήθηκε περάσαμε το κόστος στον πελάτη και είναι λογικό τώρα που έχει υποχωρήσει να πρέπει επίσης να δώσουμε το όφελος και στον πελάτη.
Τέλος απαντώντας σε ερώτηση για νέους ανταγωνιστές, είπε πως η επιτυχία της εταιρείας δεν οφείλεται στους λίγους ανταγωνιστές. «Έχουμε πολλούς ανταγωνιστές και ένας ακόμη είναι καλοδεχούμενος» είπε χαρακτηριστικά.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών