Ως θεσμικοί εκπρόσωποι των Ελλήνων πολιτών, θα πρέπει να είμαστε δίκαιοι και να μην περιοριζόμαστε στον καταγγελτικό λόγο, ανέφερε ο ανεξάρτητος Βουλευτής Κωνσταντίνος Φλώρος…
Ύστερα από 18 ολόκληρα έτη (ή και 38 αν θεωρήσουμε ως πρώτη απόπειρα κατασκευής την αποκαλούμενη "τρύπα του Κούβελα"), η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης φαίνεται πως είναι έτοιμη να δοθεί στην κυκλοφορία, ανέφερε σε δήλωσή του ο ανεξάρτητος βουλευτής Κωνσταντίνος Φλώρος.
Όπως είπε, η κατασκευή έχει ολοκληρωθεί και υπολείπονται μόνο οι δοκιμές με προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης τις 30/11.
Πρόκειται για ένα έργο που αποτελεί καθρέφτη του νεοελληνικού κράτους, το οποίο για μεγάλο αριθμό ετών θεωρούταν ανέκδοτο, αφού χαρακτηρίστηκε από κακό σχεδιασμό, καθυστερήσεις, παλινωδίες, πολιτικές αντιπαραθέσεις, ανάδοχες εταιρίες που δεν είχαν ασχοληθεί ξανά με έργα τόσο μεγάλης κλίμακας και δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, χρονοδιαγράμματα που δεν τηρήθηκαν, κακή συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
«Επειδή πάντως, ως θεσμικοί εκπρόσωποι των Ελλήνων πολιτών, θα πρέπει να είμαστε δίκαιοι και να μην περιοριζόμαστε στον καταγγελτικό λόγο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι το σκηνικό άλλαξε άρδην το τελευταίο έτος και από την ημέρα που η περάτωση του έργου πέρασε στη δικαιοδοσία της Intrakat» σημείωσε ο βουλευτής.
Οι εργασίες επιταχύνθηκαν σημαντικά, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και υλικών πόρων, τα χρονοδιαγράμματα τηρήθηκαν, και τελικά μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο μπόρεσε να ολοκληρωθεί εκείνο το οποίο για δεκαέξι ολόκληρα χρόνια έμενε ανολοκλήρωτο.
Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Φλώρο, η όλη εξελικτική πορεία του εγχειρήματος, από την υπογραφή της πρώτης σύμβασης τον Απρίλη του 2006 μέχρι τη σημερινή ημέρα που ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση της κατασκευής του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα σημαντικό μάθημα ικανό να μας διδάξει τι δεν πρέπει να γίνεται κατά την ανάληψη και την εκτέλεση ενός μεγάλου έργου, αλλά και το πως κατασκευαστικά έργα τόσο μεγάλης κλίμακας, θα πρέπει να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται αν θέλουμε να ολοκληρωθούν σωστά.
www.bankingnews.gr
Όπως είπε, η κατασκευή έχει ολοκληρωθεί και υπολείπονται μόνο οι δοκιμές με προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης τις 30/11.
Πρόκειται για ένα έργο που αποτελεί καθρέφτη του νεοελληνικού κράτους, το οποίο για μεγάλο αριθμό ετών θεωρούταν ανέκδοτο, αφού χαρακτηρίστηκε από κακό σχεδιασμό, καθυστερήσεις, παλινωδίες, πολιτικές αντιπαραθέσεις, ανάδοχες εταιρίες που δεν είχαν ασχοληθεί ξανά με έργα τόσο μεγάλης κλίμακας και δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, χρονοδιαγράμματα που δεν τηρήθηκαν, κακή συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
«Επειδή πάντως, ως θεσμικοί εκπρόσωποι των Ελλήνων πολιτών, θα πρέπει να είμαστε δίκαιοι και να μην περιοριζόμαστε στον καταγγελτικό λόγο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι το σκηνικό άλλαξε άρδην το τελευταίο έτος και από την ημέρα που η περάτωση του έργου πέρασε στη δικαιοδοσία της Intrakat» σημείωσε ο βουλευτής.
Οι εργασίες επιταχύνθηκαν σημαντικά, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και υλικών πόρων, τα χρονοδιαγράμματα τηρήθηκαν, και τελικά μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο μπόρεσε να ολοκληρωθεί εκείνο το οποίο για δεκαέξι ολόκληρα χρόνια έμενε ανολοκλήρωτο.
Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Φλώρο, η όλη εξελικτική πορεία του εγχειρήματος, από την υπογραφή της πρώτης σύμβασης τον Απρίλη του 2006 μέχρι τη σημερινή ημέρα που ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση της κατασκευής του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα σημαντικό μάθημα ικανό να μας διδάξει τι δεν πρέπει να γίνεται κατά την ανάληψη και την εκτέλεση ενός μεγάλου έργου, αλλά και το πως κατασκευαστικά έργα τόσο μεγάλης κλίμακας, θα πρέπει να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται αν θέλουμε να ολοκληρωθούν σωστά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών