Δενε είναι ακόμα σαφές ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσα από τα περίπου 300.000 άτομα θα απολυθούν
(upd) Αντιμέτωπη με το απόλυτο χάος είναι η άλλοτε κραταιά γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία της Volkswagen, η οποία φέρεται να σχεδιάζει το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων της, την απόλυση δεκάδων χιλιάδων εργαζομένων της καθώς και την περαιτέρω συρρίκνωση των εναπομεινάντων εργοστασίων της στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, η εταιρεία σχεδιάζει μια βαθύτερη του αναμενόμενου πολιτική ανασυγκρότησης ενώ ανάμεσα στα σχέδια είναι και μια μισθολογική μείωσης της τάξης του 10% για όλους τους υπαλλήλους.
Κλείνουν εργοστάσια για πρώτη φορά στη Γερμανία
Δημοσίευμα του Reuters αναφέρει πως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης διαπραγματεύεται εδώ και εβδομάδες με τα συνδικάτα σχετικά με τα σχέδιά της να «ανανεώσει» τις δραστηριότητές της και να μειώσει το κόστος, συμπεριλαμβανομένου του ενδεχόμενου να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά.
«Η Διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά.
Δεν μιλάμε για απειλές στο πλαίσιο των συνομιλιών για τις συλλογικές διαπραγματεύσεις» επισήμανε η Daniela Cavallo, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, μιλώντας σε αρκετές εκατοντάδες εργαζομένους στο Wolfsburg.
Sell off
«Αυτό είναι το σχέδιο του μεγαλύτερου βιομηχανικού ομίλου της Γερμανίας για να αρχίσει το sell-off στη χώρα καταγωγής του, τη Γερμανία» τόνισε η Cavallo, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει ή να διευκρινίσει ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσα από τα περίπου 300.000 άτομα του Ομίλου Volkswagen στη Γερμανία θα μπορούσαν να απολυθούν.
Εμφύλιος διοίκησης - εργαζομένων
Η τοποθέτηση αυτή σηματοδοτεί μια μεγάλη κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου, η οποία βρίσκεται υπό σοβαρή πίεση να μειώσει το κόστος και να παραμείνει ανταγωνιστική υπό το φως της ασθενέστερης ζήτησης από την Κίνα και την Ευρώπη.
Πιέσεις στον Scholz
Επιπλέον ασκούνται περαιτέρω πιέσεις στην κυβέρνηση του καγκελάριου Olaf Scholz να δράσει για την επίμονη αδυναμία της γερμανικής οικονομίας της.
Η Cavallo υπογράμμισε ότι το Βερολίνο πρέπει να καταλήξει επειγόντως σε ένα γενικό σχέδιο για τη γερμανική βιομηχανία, ώστε να διασφαλίσει ότι αυτή δεν πρόκειται να «πνιγεί».
Εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης είπε ότι το Βερολίνο γνωρίζει τις δυσκολίες στη Volkswagen και βρίσκεται σε στενή επαφή με την αυτοκινητοβιομηχανία και τα συνδικάτα της.
«Είναι γνωστό ότι η Volkswagen βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση.
Υπάρχει επίσης ένας συνεχής διάλογος τόσο με την εργοδοτική όσο και με την πλευρά των εργαζομένων στη Volkswagen» τόνισε ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης.
Συμφωνούν για τα προβλήματα, αποστάσεις για τη λύση
Όπως είπε η Cavallo, υπήρξε συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία και πολλοί από τους Ευρωπαίους ομολόγους της, που κυμαίνονται από μια πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τον έντονο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εισέρχονται στην Ευρώπη.
«Δεν είμαστε πολύ μακριά όταν πρόκειται να αναλύσουμε τα προβλήματα.
Αλλά είμαστε μίλια μακριά όσον αφορά τις απαντήσεις σε αυτά» τόνισε η Cavallo.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, η εταιρεία σχεδιάζει μια βαθύτερη του αναμενόμενου πολιτική ανασυγκρότησης ενώ ανάμεσα στα σχέδια είναι και μια μισθολογική μείωσης της τάξης του 10% για όλους τους υπαλλήλους.
Κλείνουν εργοστάσια για πρώτη φορά στη Γερμανία
Δημοσίευμα του Reuters αναφέρει πως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης διαπραγματεύεται εδώ και εβδομάδες με τα συνδικάτα σχετικά με τα σχέδιά της να «ανανεώσει» τις δραστηριότητές της και να μειώσει το κόστος, συμπεριλαμβανομένου του ενδεχόμενου να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά.
«Η Διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά.
Δεν μιλάμε για απειλές στο πλαίσιο των συνομιλιών για τις συλλογικές διαπραγματεύσεις» επισήμανε η Daniela Cavallo, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, μιλώντας σε αρκετές εκατοντάδες εργαζομένους στο Wolfsburg.
Sell off
«Αυτό είναι το σχέδιο του μεγαλύτερου βιομηχανικού ομίλου της Γερμανίας για να αρχίσει το sell-off στη χώρα καταγωγής του, τη Γερμανία» τόνισε η Cavallo, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει ή να διευκρινίσει ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσα από τα περίπου 300.000 άτομα του Ομίλου Volkswagen στη Γερμανία θα μπορούσαν να απολυθούν.
Εμφύλιος διοίκησης - εργαζομένων
Η τοποθέτηση αυτή σηματοδοτεί μια μεγάλη κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου, η οποία βρίσκεται υπό σοβαρή πίεση να μειώσει το κόστος και να παραμείνει ανταγωνιστική υπό το φως της ασθενέστερης ζήτησης από την Κίνα και την Ευρώπη.
Πιέσεις στον Scholz
Επιπλέον ασκούνται περαιτέρω πιέσεις στην κυβέρνηση του καγκελάριου Olaf Scholz να δράσει για την επίμονη αδυναμία της γερμανικής οικονομίας της.
Η Cavallo υπογράμμισε ότι το Βερολίνο πρέπει να καταλήξει επειγόντως σε ένα γενικό σχέδιο για τη γερμανική βιομηχανία, ώστε να διασφαλίσει ότι αυτή δεν πρόκειται να «πνιγεί».
Εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης είπε ότι το Βερολίνο γνωρίζει τις δυσκολίες στη Volkswagen και βρίσκεται σε στενή επαφή με την αυτοκινητοβιομηχανία και τα συνδικάτα της.
«Είναι γνωστό ότι η Volkswagen βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση.
Υπάρχει επίσης ένας συνεχής διάλογος τόσο με την εργοδοτική όσο και με την πλευρά των εργαζομένων στη Volkswagen» τόνισε ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης.
Συμφωνούν για τα προβλήματα, αποστάσεις για τη λύση
Όπως είπε η Cavallo, υπήρξε συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία και πολλοί από τους Ευρωπαίους ομολόγους της, που κυμαίνονται από μια πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τον έντονο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εισέρχονται στην Ευρώπη.
«Δεν είμαστε πολύ μακριά όταν πρόκειται να αναλύσουμε τα προβλήματα.
Αλλά είμαστε μίλια μακριά όσον αφορά τις απαντήσεις σε αυτά» τόνισε η Cavallo.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών