Ελήφθησαν 825 καταγγελίες για 244 παιδιά, 124 αιτήματα φιλοξενίας για 214 παιδιά, 167 επιτόπιες παρεμβάσεις για 244 παιδιά, ενώ συνεχίστηκε η στήριξη σε 71 ενήλικα πια παιδιά, τα οποία μεγάλωσαν στα σπίτια του οργανισμού
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρουσίασε τα στατιστικά στοιχεία των δράσεών του το 2019, στους τέσσερις βασικούς πυλώνες που δραστηριοποιείται: παιδιά θύματα βίας, παιδιά με προβλήματα υγείας, εξαφανισμένα παιδιά και παιδιά που βρίσκονται ή κινδυνεύουν να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας.
Συνολικά 95.717 παιδιά υποστηρίχθηκαν το 2019 σε όλη την Ελλάδα, από 520 εργαζόμενους και 7.201 εθελοντές του οργανισμού, ενώ πραγματοποιήθηκαν 289.796 κλήσεις στις γραμμές 116111 (Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών), 116000 (Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά) και 1056 (Εθνική Γραμμή SOS).
Επίσης, 5.988 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, 301 παιδιά μεγαλώνουν στα σπίτια του «Χαμόγελου», όλα μετά από εισαγγελική παρέμβαση, όντας τα περισσότερα θύματα βίας, κακοποίησης ή σοβαρής παραμέλησης.
Όπως ανέφεραν οι εργαζόμενοι του οργανισμού, ένα διαχρονικό πρόβλημα της πολιτείας, είναι οι λίγες δομές φιλοξενίας σε προστατευόμενο περιβάλλον για παιδιά θύματα βίας. Ενώ αρκετές περιπτώσεις παιδιών προχωρούν στην υιοθεσία, για άλλα είναι δυσκολότερο, γιατί αρκετά είναι αδέρφια ή μπορεί να έχουν ιατρικά προβλήματα. Επίσης, ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί ο νόμος για την επίσπευση της αναδοχής και υιοθεσίας, ο οποίος είχε ψηφιστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση την άνοιξη του 2019.
Ειδικότερα, για θέματα βίας, η γραμμή 116111 δέχθηκε 7.991 κλήσεις και η 1056 272.453 κλήσεις, ενώ σε 5.048 άτομα πραγματοποιήθηκε συμβουλευτική υποστήριξη. Ελήφθησαν 825 καταγγελίες για 244 παιδιά, 124 αιτήματα φιλοξενίας για 214 παιδιά, προχώρησαν 167 επιτόπιες παρεμβάσεις για 244 παιδιά, ενώ συνεχίστηκε η στήριξη σε 71 ενήλικα πια παιδιά, τα οποία μεγάλωσαν στα σπίτια του οργανισμού.
Στο Κέντρο Ημέρας Εξατομικευμένης Παροχής Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας σε Παιδιά και Εφήβους έγιναν 4.719 θεραπευτικές συνεδρίες σε 353 παιδιά.
Σε θέματα υγείας, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκαν 31.296 προληπτικές εξετάσεις σε 17.960 παιδιά, 2.610 νεογνά και παιδιά διακομίστηκαν πανελλαδικά, 1.460 παιδιά με προβλήματα υγείας υποστηρίχθηκαν ολιστικά, καλύπτοντας συνολικά 9.825 αιτήματα, 398 παιδιά συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Παιδιατρική Κατ' οίκον νοσηλεία, 9.806 απασχολήθηκαν δημιουργικά στα νοσοκομεία και τέσσερις οικογένειες φιλοξενήθηκαν σε διαμερίσματα του οργανισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο τα παιδιά νοσηλεύονταν ή ακολουθούσαν θεραπεία.
Σχετικά με περιστατικά εξαφανίσεων, η γραμμή 116000 δέχθηκε 9.352 κλήσεις.
Ο οργανισμός χειρίστηκε 129 αιτήματα για την αναζήτηση 129 παιδιών, εκ των οποίων βρέθηκαν τα 108 παιδιά.
Σε περιπτώσεις φτώχειας, 13.639 παιδιά υποστηρίχθηκαν ολιστικά και 89 φορείς ενισχύθηκαν υλικά μέσα από τα Κέντρα Στήριξης και 51 παιδιά μεγαλώνουν στα τρία σπίτια ημερήσιας φροντίδας του οργανισμού.
Μέσω των Κέντρων Στήριξης πανελλαδικά, το 2019 καλύφθηκαν συνολικά 24.495 αιτήματα για υλική στήριξη (τρόφιμα, ρούχα, παιχνίδια, βρεφικά είδη, έπιπλα), 389 οικογένειες παραπέμφθηκαν στο Τμήμα Στήριξης Παιδιών με Προβλήματα Υγείας, 501 άτομα πραγματοποίησαν συμβουλευτική στη Γραμμή 116111 και καλύφθηκαν 6.579 αιτήματα συμβουλευτικής, κατευθύνσεων, διασυνδέσεων, εκπαιδευτικών και κοινωνικών αναγκών.
Παράλληλα, ανακοινώθηκαν τα νέα τεχνολογικά μέσα του οργανισμού για τη διαχείριση περιστατικών εξαφάνισης, αλλά και διαδικτυακής συμβουλευτικής παιδιών και εφήβων (Missing Alert App, Child Rescue και Chat 1056).
www.bankingnews.gr
Συνολικά 95.717 παιδιά υποστηρίχθηκαν το 2019 σε όλη την Ελλάδα, από 520 εργαζόμενους και 7.201 εθελοντές του οργανισμού, ενώ πραγματοποιήθηκαν 289.796 κλήσεις στις γραμμές 116111 (Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών), 116000 (Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά) και 1056 (Εθνική Γραμμή SOS).
Επίσης, 5.988 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, 301 παιδιά μεγαλώνουν στα σπίτια του «Χαμόγελου», όλα μετά από εισαγγελική παρέμβαση, όντας τα περισσότερα θύματα βίας, κακοποίησης ή σοβαρής παραμέλησης.
Όπως ανέφεραν οι εργαζόμενοι του οργανισμού, ένα διαχρονικό πρόβλημα της πολιτείας, είναι οι λίγες δομές φιλοξενίας σε προστατευόμενο περιβάλλον για παιδιά θύματα βίας. Ενώ αρκετές περιπτώσεις παιδιών προχωρούν στην υιοθεσία, για άλλα είναι δυσκολότερο, γιατί αρκετά είναι αδέρφια ή μπορεί να έχουν ιατρικά προβλήματα. Επίσης, ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί ο νόμος για την επίσπευση της αναδοχής και υιοθεσίας, ο οποίος είχε ψηφιστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση την άνοιξη του 2019.
Ειδικότερα, για θέματα βίας, η γραμμή 116111 δέχθηκε 7.991 κλήσεις και η 1056 272.453 κλήσεις, ενώ σε 5.048 άτομα πραγματοποιήθηκε συμβουλευτική υποστήριξη. Ελήφθησαν 825 καταγγελίες για 244 παιδιά, 124 αιτήματα φιλοξενίας για 214 παιδιά, προχώρησαν 167 επιτόπιες παρεμβάσεις για 244 παιδιά, ενώ συνεχίστηκε η στήριξη σε 71 ενήλικα πια παιδιά, τα οποία μεγάλωσαν στα σπίτια του οργανισμού.
Στο Κέντρο Ημέρας Εξατομικευμένης Παροχής Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας σε Παιδιά και Εφήβους έγιναν 4.719 θεραπευτικές συνεδρίες σε 353 παιδιά.
Σε θέματα υγείας, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκαν 31.296 προληπτικές εξετάσεις σε 17.960 παιδιά, 2.610 νεογνά και παιδιά διακομίστηκαν πανελλαδικά, 1.460 παιδιά με προβλήματα υγείας υποστηρίχθηκαν ολιστικά, καλύπτοντας συνολικά 9.825 αιτήματα, 398 παιδιά συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Παιδιατρική Κατ' οίκον νοσηλεία, 9.806 απασχολήθηκαν δημιουργικά στα νοσοκομεία και τέσσερις οικογένειες φιλοξενήθηκαν σε διαμερίσματα του οργανισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο τα παιδιά νοσηλεύονταν ή ακολουθούσαν θεραπεία.
Σχετικά με περιστατικά εξαφανίσεων, η γραμμή 116000 δέχθηκε 9.352 κλήσεις.
Ο οργανισμός χειρίστηκε 129 αιτήματα για την αναζήτηση 129 παιδιών, εκ των οποίων βρέθηκαν τα 108 παιδιά.
Σε περιπτώσεις φτώχειας, 13.639 παιδιά υποστηρίχθηκαν ολιστικά και 89 φορείς ενισχύθηκαν υλικά μέσα από τα Κέντρα Στήριξης και 51 παιδιά μεγαλώνουν στα τρία σπίτια ημερήσιας φροντίδας του οργανισμού.
Μέσω των Κέντρων Στήριξης πανελλαδικά, το 2019 καλύφθηκαν συνολικά 24.495 αιτήματα για υλική στήριξη (τρόφιμα, ρούχα, παιχνίδια, βρεφικά είδη, έπιπλα), 389 οικογένειες παραπέμφθηκαν στο Τμήμα Στήριξης Παιδιών με Προβλήματα Υγείας, 501 άτομα πραγματοποίησαν συμβουλευτική στη Γραμμή 116111 και καλύφθηκαν 6.579 αιτήματα συμβουλευτικής, κατευθύνσεων, διασυνδέσεων, εκπαιδευτικών και κοινωνικών αναγκών.
Παράλληλα, ανακοινώθηκαν τα νέα τεχνολογικά μέσα του οργανισμού για τη διαχείριση περιστατικών εξαφάνισης, αλλά και διαδικτυακής συμβουλευτικής παιδιών και εφήβων (Missing Alert App, Child Rescue και Chat 1056).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών