Το 46% ταξιδεύει «πολύ ή πιο συχνά» και έχει επίγνωση του αντίκτυπου του στο περιβάλλον και επιλέγει ταξίδια με τρένο
Οι Βρετανοί ταξιδιώτες της Gen Z χρησιμοποιούν τα social media ως κύρια πηγή έμπνευσης τους όταν κάνουν κράτηση για διακοπές, σύμφωνα με νέα έκθεση της Advantage Travel Partnership, που πραγματοποιήθηκε από την OnePoll.
Το 38% της Gen Z (όσοι γεννήθηκαν από το 1997 και μετά) κοιτούν TikTok και Instagram για να αποφασίσουν το επόμενο ταξίδι τους στο εξωτερικό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το 38% της Gen Z (όσοι γεννήθηκαν από το 1997 και μετά) κοιτούν TikTok και Instagram για να αποφασίσουν το επόμενο ταξίδι τους στο εξωτερικό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών